Nou dan ga ik de volgende keer wel weg hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:12 schreef Dqod het volgende:
Ik vind t prima zolang ze zichzelf niet gaan uitnodigen of dat ze ineens blijven zitten omdat ze denken dat ze mogen blijven crashen. Als ik dat niet heb toegezegd; nee
Precies, schimmelquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mag je nog eens voor me maken. Niet met paddestoelen...
Zal m wel zeggen dat ie jou ook excuses en 10 flessen drank verschuldigd is ofzo. Wanneer je dan eens weer hier bent laten we m alsnog kruipenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat niet kan zien
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
met kip, snijbonen en wat je nog meer lekker vindt. + rode wijn op het op smaak te brengen.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gegrilde kip met gegrilde groenten
Ik zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:12 schreef Dqod het volgende:
Ik vind t prima zolang ze zichzelf niet gaan uitnodigen of dat ze ineens blijven zitten omdat ze denken dat ze mogen blijven crashen. Als ik dat niet heb toegezegd; nee
In mijn uppie?quote:
Dat durf ik niet meer te maken. Dat is t enige gerecht dat ik ooit heb weten te verneuken. Doe het maar eens een keer voor hoe je dat goed maakt?quote:
ik hou sws niet van veel mensen in mijn huis.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:12 schreef Dqod het volgende:
Hehe, ik zal nog eens een ander lekker risotto receptje uitproberen dan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mag je nog eens voor me maken. Niet met paddestoelen...
Dat was besproken. Maar ik heb t echt wel eens meegemaaktquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dan ga ik de volgende keer wel weg hoor
Ik weet niet of ik uberhaupt zin heb om hem te zien na die actie. Waarschijnlijk word ik dan even boos en ga ik 'm slaanquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal m wel zeggen dat ie jou ook excuses en 10 flessen drank verschuldigd is ofzo. Wanneer je dan eens weer hier bent laten we m alsnog kruipen
Eet je niet samen met je vader?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:15 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ik zal het niet meer doen
[..]
In mijn uppie?
[..]
Dat durf ik niet meer te maken. Dat is t enige gerecht dat ik ooit heb weten te verneuken. Doe het maar eens een keer voor hoe je dat goed maakt?
Niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:12 schreef Dqod het volgende:
Ik bedoelde 1 of 2 slaapplekken en dat weet jij ook.quote:
Hoe heb je dat laten mislukken?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:15 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ik zal het niet meer doen
[..]
In mijn uppie?
[..]
Dat durf ik niet meer te maken. Dat is t enige gerecht dat ik ooit heb weten te verneuken. Doe het maar eens een keer voor hoe je dat goed maakt?
Ik ben wel wat eenkenniger geworden, niet door nare ervaringen, maar van mij hoeft het ook niet zo meer elke keer. Maar qua uitzondering en als ik iemand wel een beetje kan zou het nog wel een keer kunnen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:15 schreef perro. het volgende:
[..]
ik hou sws niet van veel mensen in mijn huis.
ik ben een beetje vreemd. maar tasty as hell.
Alleen vrijdag waarschijnlijk. De rest van de week is t rustig...quote:
Oh ja, my bad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was besproken. Maar ik heb t echt wel eens meegemaakt
Doe het. Sta ik wel achter je mezelf te betasten thoquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik uberhaupt zin heb om hem te zien na die actie. Waarschijnlijk word ik dan even boos en ga ik 'm slaan
Oh dat wil ik dan wel weer zienquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik uberhaupt zin heb om hem te zien na die actie. Waarschijnlijk word ik dan even boos en ga ik 'm slaan
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe heb je dat laten mislukken?Gewoon een kwestie van blijven roeren.
Nu wel ja. Zet dan ook gewoon neer wat je bedoeltquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik bedoelde 1 of 2 slaapplekken en dat weet jij ook.
Dan is het ineens geen 'arme Anton' meer?quote:
Zou wel een goede fam. zijn danquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij en dqod zouden familie van me kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hehe, ik zal nog eens een ander lekker risotto receptje uitproberen dan.
dat heet oud worden. zo te lezen heb jij er ook al last van.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben wel wat eenkenniger geworden, niet door nare ervaringen, maar van mij hoeft het ook niet zo meer elke keer. Maar qua uitzondering en als ik iemand wel een beetje kan zou het nog wel een keer kunnen.
Gekkie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:18 schreef artelligence het volgende:
[..]Ik sta hier met m'n pompons in de kamer te springen
Wellichtquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:18 schreef perro. het volgende:
[..]
dat heet oud worden. zo te lezen heb jij er ook al last van.
Ga weg mrt je paddestoelen! *kruist vingers*quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Paddestoelen zijn lekker. En gezond.
Een van de weinige dingen die ik eigenlijk echt niet eet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Shut up.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu wel ja. Zet dan ook gewoon neer wat je bedoelt
Nou ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar jouw skills.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan is het ineens geen 'arme Anton' meer?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ga weg mrt je paddestoelen! *kruist vingers*
Mooie edit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Shut up.
Of was het de wens van de gedachte?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar jouw skills.
En dan kan ik natuurlijk mezelf opofferen als stootzak maar beter is als je dan iemand anders gebruikt natuurlijk.
een van de meest vezelrijke voedingsmiddelen die er bestaan idd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Zou het graag lusten, maar helaas. Zie vaak dingen die er heerlijk uitzien. Wellicht weer eens proberen binnenkort. Verschillende paddestoelen en recepten proberenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken ook 2 van die champignonhaters, ik snap er echt niets van.
Mooi eroverheen gepraat.quote:
Kan gebeuren, maar de 2 die ik ken, stel ook nog, zijn echt panisch, volwassen mensen die stukjes uit hun gerecht vissen in een restaurant, ook al proef je het niet eensquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zou het graag lusten, maar helaas. Zie vaak dingen die er heerlijk uitzien. Wellicht weer eens proberen binnenkort. Verschillende paddestoelen en recepten proberen
Nja wees blij. Iedereen heeft iets wat niet leuk aan ze is. En dat dat bij jou alleen de voorliefde voor paddenstoelen is bewijst maar weer eens wat een topwijf je bent!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja mijn ego kan het niet handelen als ik klappen zou krijgen van je
Samen met biefstukquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alleen die geur al, als je champignons bakt
Je kan niet alles lusten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zou het graag lusten, maar helaas. Zie vaak dingen die er heerlijk uitzien. Wellicht weer eens proberen binnenkort. Verschillende paddestoelen en recepten proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |