En rap ook, het is bijna een documentairequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja die film gaat van fictie naar non-fictie.
Zo oud is Air toch niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:28 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat mag pas na 50 jaar. Air kan t weten, die zit in die buurt.
Ga dan lekker ouderwets bij haar huis in de bosjes liggen rukken zoals een goede stalker betaamt.quote:
Arme wereld.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En rap ook, het is bijna een documentaire.
Enkel qua geestelijke wijsheid. Fysiek ben ik een jonge god.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:29 schreef artelligence het volgende:
Zo oud is Air toch niet?Ouder dan 80?
Ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga dan lekker ouderwets bij haar huis in de bosjes liggen rukken zoals een goede stalker betaamt.
Nee, ik weet nog niet waar je woont.quote:
Ach, ik heb geen koters, mijn tijd zal het nog wel duren. Ik denk idd dat ik hier over 50 jaar niet meer wil wonen als je ziet hoe snel de mensheid achterUIT gaat.quote:
En dan is nog maar de vraag welke religie en hoe deze beoefent wordt. (Kan het woord beoefent in dit geval?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen koters, mijn tijd zal het nog wel duren. Ik denk idd dat ik hier over 50 jaar niet meer wil wonen als je ziet hoe snel de mensheid achterUIT gaat.
in 2050 is 2/3 religieus ipv 0%.
Mijn foute opmerkingen zijn tot in detail over nagedacht.quote:
Gristen en moslim uiteraard, Boedisme sterft uitquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:32 schreef aeque het volgende:
[..]
En dan is nog maar de vraag welke religie en hoe deze beoefent wordt. (Kan het woord beoefent in dit geval?)
Ik heb dat net andersom.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel qua geestelijke wijsheid. Fysiek ben ik een jonge god.
Ja, dat is inmiddels wel duidelijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn foute opmerkingen zijn tot in detail over nagedacht.
Ik denk heel eerlijk vooral de islam, maar dan de niet fijne variant helaas.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gristen en moslim uiteraard, Boedisme sterft uit.
Als jij het zelfs snapt, wow!quote:
Gecombineerd met Tina?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
Kaneel zegt dat ik innerlijk een vrouwtje van 60 ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |