Prima, lekker rustig, geen gehaast, af en toe eens posten in kwaliteitsfora (ja, warm hart voor ONZ, maar dat is al een tijdje niet meer wat het was). Het goede leventje wel.quote:Op maandag 6 april 2015 21:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Z'n gangetje. Hoe bevalt je leven als niet-blauwe?
Andyquote:Op maandag 6 april 2015 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja.
Maar eerst ff kijken of ik dat via een android emulator kan, want ik wil mijn identiteit niet met FOK!kers delen.
kan ook, ik vind die emulator handiger. Complete Android omgeving. En waarschijnlijk doen veel apps het niet in die oplossing. In die emulator wel.quote:Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
https://chrome.google.com(...)nlhgmfkkmkngdoccbadn
Gewoon officieel.
ja is virtual machine software. Heb je nodigquote:Op maandag 6 april 2015 21:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan ik die oracle corporation shit die die wil installeren gwn accepteren?
Doet het juist wel in die oplossingquote:Op maandag 6 april 2015 21:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan ook, ik vind die emulator handiger. Complete Android omgeving. En waarschijnlijk doen veel apps het niet in die oplossing. In die emulator wel.
Gewoon installeren en niet linken aan facebook, niet zo moeilijkquote:Op maandag 6 april 2015 21:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan ook, ik vind die emulator handiger. Complete Android omgeving. En waarschijnlijk doen veel apps het niet in die oplossing. In die emulator wel.
ja die trivia crack wellicht wel. Maar grafische games wss niet. Probeer deze maar eensquote:Op maandag 6 april 2015 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doet het juist wel in die oplossing
Een volledige emulator vind ik juist wat omslachtig.
Zou etenquote:
Dat gaat inderdaad heel moeizaam. Draait wel, uiteindelijk. Enige onhandige is dat je de .apk's moet gaan zoeken.quote:Op maandag 6 april 2015 21:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja die trivia crack wellicht wel. Maar grafische games wss niet. Probeer deze maar eens
maar je hebt gelijk hoor. Zon complete emulator draaien voor een simpel spelletje is beetje overkill. Dan is jouw oplossing wellicht handiger. Het is ook best een zwaar iets. Sterke processor aan te raden.quote:Op maandag 6 april 2015 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad heel moeizaam. Draait wel, uiteindelijk. Enige onhandige is dat je de .apk's moet gaan zoeken.
VM'tje is wel fijn als je er ook andere dingen mee doet. Zelf emuleer ik ook nog een Windows XP omgeving voor VPN-verbindingen van sommige klanten omdat het niet draait op 2000 en up.quote:Op maandag 6 april 2015 21:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar je hebt gelijk hoor. Zon complete emulator draaien voor een simpel spelletje is beetje overkill. Dan is jouw oplossing wellicht handiger. Het is ook best een zwaar iets. Sterke processor aan te raden.
weet ik. Dus DM me maar tijd en plekquote:
tuig is het gatverdammequote:
quote:Op maandag 6 april 2015 21:55 schreef remi1986 het volgende:
nee het de hele dag over eten hebben is alles
Ja!quote:Op maandag 6 april 2015 21:55 schreef remi1986 het volgende:
hou jij nou eens ff je gore bakkesquote:Op maandag 6 april 2015 21:55 schreef remi1986 het volgende:
die klopt nie helemaalquote:Op maandag 6 april 2015 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vlak voor eten slapen..
Dan slaap je toch niet meer
quote:
'k ga nog niet slapen, maar belgisch brood kun je na een dag iemands hersenen mee inslaan.quote:Op maandag 6 april 2015 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vlak voor eten slapen..
Dan slaap je toch niet meer
Is voor de coole kidsquote:Op maandag 6 april 2015 22:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat is dat voor populair kutspel gvd
Een crackspel.quote:
Ecosmithquote:Op maandag 6 april 2015 22:24 schreef Aberella het volgende:
I wish that I could be like the cool kids
Praat met mequote:Op maandag 6 april 2015 22:24 schreef Aberella het volgende:
I wish that I could be like the cool kids
Jij ook niet bahquote:
Oquote:
Wanneer gaan we nou pewpew doen :squote:
Niet fijn.quote:Op maandag 6 april 2015 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe voelde dat? Afgemaakt worden
OOOHOOOOOOOHHOO keihard dezequote:Op maandag 6 april 2015 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe voelde dat? Afgemaakt worden
Heyaquote:
sws een barney.gif waardigquote:
Wel goed hoor, maar nog steeds moeite met 3 plaatjes grappen verzinnenquote:
Krijg je ook vragen over one directionquote:
'Wanneer viel The Beatles uit elkaar?'quote:Op maandag 6 april 2015 22:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Krijg je ook vragen over one direction
Sorryquote:
Ja en big time rushquote:Op maandag 6 april 2015 22:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Krijg je ook vragen over one direction
Ik zal je straks opzoeken, moet nog 5 minuten wachten op een levenquote:Op maandag 6 april 2015 22:44 schreef deadprez het volgende:
ik heb het ook geinstalleerd, @deadprezz als het goed is
ik vond jou wel maar nu begint ie meteen met het spel, kun je ook mensen toevoegen of gaat dat niet?quote:Op maandag 6 april 2015 22:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal je straks opzoeken, moet nog 5 minuten wachten op een leven
@Remmert82
quote:Op maandag 6 april 2015 21:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon een heel erg slap verhaal om indruk te maken dus?
Ja, aangeven waar ik werk is inderdaad echt heel erg uit de hoogte doen en "super high end verantwoordelijke" natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Accountantskantoor, aandelen aan- en verkopen en werk bij een gebiedscoöperatie waar ik momenteel met een project bezig ben. Allemaal bijzonder flexibel en veel computerwerk. Dus qua uren verschilt het nogal, ja.
welke kunstenaar sneed z'n oor eraf kreeg ik net ookquote:Op maandag 6 april 2015 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nogal onnozele vragen 9 van de 10 keer, ja.
Ik kreeg een plaatje van Nederland. "Welke provincie is dit?"quote:Op maandag 6 april 2015 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
welke kunstenaar sneed z'n oor eraf kreeg ik net ook
Sowieso nu even alles verkopen en short gaan op de AEX graag gedaan geen dankquote:Op maandag 6 april 2015 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Ja, aangeven waar ik werk is inderdaad echt heel erg uit de hoogte doen en "super high end verantwoordelijke" natuurlijk.
Lul toch niet zo krom aldoor, nogal bitter allemaal.
quote:Op maandag 6 april 2015 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik kreeg een plaatje van Nederland. "Welke provincie is dit?"![]()
![]()
Dat is gewoon cultoerquote:Op maandag 6 april 2015 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je olie dan?quote:Op maandag 6 april 2015 22:52 schreef eend112 het volgende:
[..]
Sowieso nu even alles verkopen en short gaan op de AEX graag gedaan geen dank
bietje groep 6 vragen welquote:
Van gogh toch?quote:Op maandag 6 april 2015 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
jaquote:
Ben ik op het juiste moment uit gestapt ik laat je morgen even een grafiekje zien op welke stijgende lijn ik heb gezeten en op het perfecte moment ben gestopt. Maar ga nu slapen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je olie dan?![]()
![]()
nooit van gehoordquote:Op maandag 6 april 2015 22:54 schreef deadprez het volgende:
oh kut wat is deze
teh fuck is een binomiaal kwadraat?
ja ik kan ook niet meer spelenquote:Op maandag 6 april 2015 22:55 schreef Remqo het volgende:
Ik heb verzoekjes van eend en SE, maar heb geen levens meer
heb net mijn leven aan DP verkocht
Toe maar weerquote:Op maandag 6 april 2015 22:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ben ik op het juiste moment uit gestapt ik laat je morgen even een grafiekje zien op welke stijgende lijn ik heb gezeten en op het perfecte moment ben gestopt. Maar ga nu slapen.
srslymortaxxquote:Op maandag 6 april 2015 22:52 schreef Paxcon het volgende:
ik heb mortaxx enigszins vernederd met dit spel
Welke eend?quote:Op maandag 6 april 2015 22:55 schreef Remqo het volgende:
Ik heb verzoekjes van eend en SE, maar heb geen levens meer
heb net mijn leven aan DP verkocht
Doorsturen naar de AIVD duhquote:Op maandag 6 april 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
wrm staat bij installatie van apps trouwens altijd een gigantische waslijst van shit die ze in de gaten houden
wat moet een vlc player remote met mijn belgegevens bijvoorbeeld
Je bent gewoon nergens meer veilig. Overal kijken ze mee.quote:Op maandag 6 april 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
wrm staat bij installatie van apps trouwens altijd een gigantische waslijst van shit die ze in de gaten houden
lekker data verkopen... big moneyquote:Op maandag 6 april 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
:squote:
EendEendTweequote:
Kan de overheid je intelligentie monitorenquote:Op maandag 6 april 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
dan zijn ze snel klaarquote:Op maandag 6 april 2015 22:59 schreef Aberella het volgende:
[..]
Kan de overheid je intelligentie monitoren
Haha ja ik doe via facebook. Krijg ik lekker levens van mijn vriendjes en vriendinnetjes.quote:Op maandag 6 april 2015 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ooh dan heb ik al tegen jou gespeeldwist niet dat het jij was
stiekem maxima aangeklikt zekerquote:
doe dit nou niet ik werd de eerste keer dat ik het las al misselijkquote:Op maandag 6 april 2015 23:03 schreef Toto69 het volgende:
Hout. Wood. KPD.
Oh trouwens. ook erg vet dit weer. Als ik denk aan een chick die zin heeft die ik ken dan voel ik gewoon een steeds natter wordende kut om mijn lul.
Of als ik denk van wie dan ook heeft wel zin? Voel ik er ook weer 1. Telkens weer andere pussy die ik voel
Telepatische seksAls ik denk kutje likken dan proef ik ook echt natte kut.
Vanacht ook eventjes dat in hoog tempo de pussy's wisselde. weet niet hoe fucking veel dat er waren maar allemaal kletsnat en eigen vorm.![]()
quote:Op maandag 6 april 2015 23:03 schreef Toto69 het volgende:
Hout. Wood. KPD.
Oh trouwens. ook erg vet dit weer. Als ik denk aan een chick die zin heeft die ik ken dan voel ik gewoon een steeds natter wordende kut om mijn lul.
Of als ik denk van wie dan ook heeft wel zin? Voel ik er ook weer 1. Telkens weer andere pussy die ik voel
Vanacht ook eventjes dat in hoog tempo de pussy's wisselde. weet niet hoe fucking veel dat er waren maar allemaal kletsnat en eigen vorm.![]()
jup was leuke potjequote:Op maandag 6 april 2015 23:02 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha ja ik doe via facebook. Krijg ik lekker levens van mijn vriendjes en vriendinnetjes.
Maar heftig potje. 5-6, waardige tegenstander.
niet weerquote:Op maandag 6 april 2015 23:03 schreef Toto69 het volgende:
Hout. Wood. KPD.
dudequote:Op maandag 6 april 2015 23:06 schreef Toto69 het volgende:
Oké, ik ben zoals je aan de TT zou kunnen herleiden dus blijkbaar niet zindelijk. Ik heb vanavond in m'n broek gescheten. .
Nu is het wel een hele tijd geleden dat ik niet zindelijk was, dus het kwam best als een verrassing. Ik kwam van mijn moeder vandaan, waar ik al even dacht vol te zitten en later ook dacht dat ik moest schijten.
Nu was het al redelijk laat en moest ik nog steeds op de fiets naar huis toe. Het is maar een kwartiertje fietsen dus ik dacht dat doe ik thuis wel.
Dus ik stap op de fiets, maar ik voel al snel dat ik best nodig moet. Geen probleem dacht ik.
Ik ben na iets meer dan een kwartier(Gladde wegen) aangekomen bij de deur van het portiek en breng snel mijn fiets de trap af. Ik loop weer even dat trappetje op om de sleutel van de kelder te pakken, ik deed dat iets te snel en en floepte zo een beetje uit. .
Dus ik snel de fiets weggezet en de trap omhoog(4 hoog ). In het begin ging ik sprinten maar na een paar treden ging ik maar langzaam met dichtgeknepen billen, anders zou er meer uit komen.
Nu bleek ik net op de wc dus volop aan de dunne te zijn en het was ook niet een beetje. Gelukkig kwam dat er toen pas uit, en ik ben al helemaal blij dat dat beetje gebeurde toen ik al praktisch thuis was. Als het ergens weg van een wc, bv in een overvolle trein/metro was, een tijd van huis weg was het een stuk erger geweest. !
Eenmaal klaar alles goed afgeveegd en ook m'n boxer gelijk met wc-papier schoongemaakt en de wasmand in.
Toen gelijk onder de douche gestapt, want het voelt toch wel wat vies als je in je broek schijt, zeker als je alweer bijna 22 bent. .
U kunt nu beginnen met mij uit te lachen,als je dat niet al aan het doen was. .
het is bob dus ga er maar vanuit dat het echt isquote:Op maandag 6 april 2015 23:07 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb geen idee of het nu echt is of niet.
quote:Op maandag 6 april 2015 23:06 schreef Toto69 het volgende:
Oké, ik ben zoals je aan de TT zou kunnen herleiden dus blijkbaar niet zindelijk. Ik heb vanavond in m'n broek gescheten. .
Nu is het wel een hele tijd geleden dat ik niet zindelijk was, dus het kwam best als een verrassing. Ik kwam van mijn moeder vandaan, waar ik al even dacht vol te zitten en later ook dacht dat ik moest schijten.
Nu was het al redelijk laat en moest ik nog steeds op de fiets naar huis toe. Het is maar een kwartiertje fietsen dus ik dacht dat doe ik thuis wel.
Dus ik stap op de fiets, maar ik voel al snel dat ik best nodig moet. Geen probleem dacht ik.
Ik ben na iets meer dan een kwartier(Gladde wegen) aangekomen bij de deur van het portiek en breng snel mijn fiets de trap af. Ik loop weer even dat trappetje op om de sleutel van de kelder te pakken, ik deed dat iets te snel en en floepte zo een beetje uit. .
Dus ik snel de fiets weggezet en de trap omhoog(4 hoog ). In het begin ging ik sprinten maar na een paar treden ging ik maar langzaam met dichtgeknepen billen, anders zou er meer uit komen.
Nu bleek ik net op de wc dus volop aan de dunne te zijn en het was ook niet een beetje. Gelukkig kwam dat er toen pas uit, en ik ben al helemaal blij dat dat beetje gebeurde toen ik al praktisch thuis was. Als het ergens weg van een wc, bv in een overvolle trein/metro was, een tijd van huis weg was het een stuk erger geweest. !
Eenmaal klaar alles goed afgeveegd en ook m'n boxer gelijk met wc-papier schoongemaakt en de wasmand in.
Toen gelijk onder de douche gestapt, want het voelt toch wel wat vies als je in je broek schijt, zeker als je alweer bijna 22 bent. .
U kunt nu beginnen met mij uit te lachen,als je dat niet al aan het doen was. .
Gvd, bob.quote:Op maandag 6 april 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is bob dus ga er maar vanuit dat het echt is
jaquote:Op maandag 6 april 2015 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ken die hele bob ook niet. My loss zekers...
Ja tuurlijkquote:Op maandag 6 april 2015 23:09 schreef deadprez het volgende:
ja kkr kon ik weer zo'n character winnen klik ik verkeerd kut smartphones
op het hartje klikken en video kijken.quote:Op maandag 6 april 2015 23:09 schreef Aberella het volgende:
Ik heb geen levens meer en kan nu een uur niet spelen ?
science is kut mangquote:
quote:
dat is gewoon debielquote:Op maandag 6 april 2015 23:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als je dit maakt ben je ook wel lijp in de harses
maak paintjes van hemquote:
telefoon rooten en adblock installerenquote:
Sinds wanneer heb jij verstand van telefoonsquote:Op maandag 6 april 2015 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
telefoon rooten en adblock installeren
is keisimpel man, genoeg tutorials over te vindenquote:Op maandag 6 april 2015 23:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij verstand van telefoons
zou je hem doen?quote:
gadverdammequote:
Klopt. Pijpen zonder gebitquote:Op maandag 6 april 2015 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
gadverdamme
maar hij schijnt hoer te willen worden
Meen je nietquote:Op maandag 6 april 2015 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
gadverdamme
quote:
Wat een gastquote:Op maandag 6 april 2015 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
gadverdamme
Ze hadden jullie niet langer dan 6 uur vast mogen houden. --> Procedurefout. --> Geen vervolging.quote:
DP moet mijn uitdaging nog beantwoordenquote:
ja wacht ben nog ff bezigquote:
ik kan volgens mij alleen spelen in de potjes die al gestart zijnquote:Op maandag 6 april 2015 23:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
DP moet mijn uitdaging nog beantwoorden
naam van jou?quote:Op maandag 6 april 2015 23:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
DP moet mijn uitdaging nog beantwoorden
Ik was al begonnen, ging er uit door een Mickey mouse vraagquote:Op maandag 6 april 2015 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan volgens mij alleen spelen in de potjes die al gestart zijn
quote:Op maandag 6 april 2015 23:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik was al begonnen, ging er uit door een Mickey mouse vraag
@Remmert82quote:
geen zin mangquote:Op maandag 6 april 2015 23:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)2aa1ea6e3e27581b8d0d
ja sorryquote:
je bent een nieuw potje begonnen tegen me, ik kan niet antwoorden zonder levensquote:
huhquote:Op maandag 6 april 2015 23:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
je bent een nieuw potje begonnen tegen me, ik kan niet antwoorden zonder levens
ja zo te zienquote:
neequote:
Ik kreeg vragen over Friends en slangenquote:
meh bij die andere gaat het bij mij ook fucking slecht dus die win je vast welquote:Op maandag 6 april 2015 23:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik kreeg vragen over Friends en slangen
Dank Sana.aquote:
Geografie vind ik het leukstquote:
quote:
over 5 minuten gaan wij weer verderquote:
Ja, ik had een Ke$ha vraag fout, en er komt meteen een foutmelding.quote:Op maandag 6 april 2015 23:51 schreef deadprez het volgende:
huh kut nu is hij weer een nieuwe game met remqo begonnen volgens mij
ik heb er nu eentje van jou bij pending approval staan en een bij their turnquote:Op maandag 6 april 2015 23:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, ik had een Ke$ha vraag fout, en er komt meteen een foutmelding.
wat is deze
ik kan weer verderquote:Op maandag 6 april 2015 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb er nu eentje van jou bij pending approval staan en een bij their turn
aightquote:
Ik dacht ook altijd dat Rihanna gewoon haar echte naam, maar dat is dus een artiestennaam.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:02 schreef deadprez het volgende:
gvd kkvraag over een nummer van justin timberlake
ik dacht dat moeder gans beter verkocht werd dan de bijbelquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:02 schreef deadprez het volgende:
gvd kkvraag over een nummer van justin timberlake
ja best leuk spelletjequote:Op dinsdag 7 april 2015 00:04 schreef SideEffect het volgende:
Trivia heeft de SC dichter bij elaar gebracht
Van DP verliezen in een kennisquizquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:07 schreef Remqo het volgende:
er lopen 2 spelletjes tegen DP, eentje ga ik sws verliezen
quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Van DP verliezen in een kennisquiz
Sommige vragen moet je ook net weten, al maakte ik een uitglijder met moeder gansquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Van DP verliezen in een kennisquiz
Niet heel gek als je 10x vaker online bent dan de andere deelnemers.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]in dat quiztopic had ik ook kkveel punten
kom dat spelletje tegen me spelen danquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet heel gek als je 10x vaker online bent dan de andere deelnemers.
Ja ff kijken of dat lukt met die emulator.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom dat spelletje tegen me spelen dan
waarom niet op je telefoon?quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja ff kijken of dat lukt met die emulator.
Als je hier bent gekomen om dp te dissen, dan kan je maar beter weer weggaan guusjequote:Op dinsdag 7 april 2015 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet heel gek als je 10x vaker online bent dan de andere deelnemers.
Omdat privacy.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom niet op je telefoon?
meteen eerste vraag fout net trouwens
quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als je hier bent gekomen om dp te dissen, dan kan je maar beter weer weggaan guusje
je kunt er gewoon een apart e-mailadres voor aanmakenquote:
Ja, maar ik heb al een account op m'n mobiel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
je kunt er gewoon een apart e-mailadres voor aanmaken
iedereen toch, maar dat boeit nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb al een account op m'n mobiel.
herkenbaarquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:21 schreef Remqo het volgende:
soms klik ik sneller op een antwoord, voordat ik alle antwoorden gelezen heb
wat waar heb je het overquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus als ik bij het account waar ik nu op zit uitlog kan ik er een naast maken of wat?
Je doet het nog steeds beter dan ikquote:
Nee, ik heb die app al maar dan dus met m'n naam.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat waar heb je het over
gewoon niet kiezen voor inloggen met facebook, verder wijst het zich vanzelf wel
oh dan weet ik het nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ik heb die app al maar dan dus met m'n naam.
trustequote:Op dinsdag 7 april 2015 00:24 schreef niels0 het volgende:
Ltr guys.
Maak het niet te laat hè kinders.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zojuist iemand 6-0 vernederd. Zou maar gewoon wegrennen als ik jullie was.
Mwah, ik heb SE dik ingemaakt, 2 potjes tegen DP is toch andere koekquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zojuist iemand 6-0 vernederd. Zou maar gewoon wegrennen als ik jullie was.
Moet je wel facebook hebben hèquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:17 schreef SideEffect het volgende:
Niemand speelt hier via Facebook, behalve Djedje
In je eerste beurt kun je niet meer dan 3 karakters winnen, Hans.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Trivia is ook het enige quizspel waar je gewoon kunt winnen zonder dat je tegenstander ook maar één vraag heeft beantwoord.
ook jaquote:
tja als er FC eindhoven tussen staat en ook nog eens psv wordt de vraag een stuk moeilijkerquote:
vond ik ook al raarquote:
Ben je iig al halverwege.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In je eerste beurt kun je niet meer dan 3 karakters winnen, Hans.
ja man is leukquote:
er loopt nog een potjequote:
Daar begin ik niet aan, met al die extra rotzooi downloaden.quote:
weet ikquote:
jij staat er beter voor dan ikquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan, met al die extra rotzooi downloaden.
owwowoowquote:
Die vraag kreeg ik ook.quote:
Dat weet ik wel zeker... Freefixer is je vriend.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alsof elke app die je download extra rotzooi met zich meebrengt, kom nou.
had het uiteraard fout want 99% van alle filmsquote:
Ok.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker... Freefixer is je vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |