neequote:
Ik kreeg vragen over Friends en slangenquote:
meh bij die andere gaat het bij mij ook fucking slecht dus die win je vast welquote:Op maandag 6 april 2015 23:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik kreeg vragen over Friends en slangen
Dank Sana.aquote:
Geografie vind ik het leukstquote:
quote:
over 5 minuten gaan wij weer verderquote:
Ja, ik had een Ke$ha vraag fout, en er komt meteen een foutmelding.quote:Op maandag 6 april 2015 23:51 schreef deadprez het volgende:
huh kut nu is hij weer een nieuwe game met remqo begonnen volgens mij
ik heb er nu eentje van jou bij pending approval staan en een bij their turnquote:Op maandag 6 april 2015 23:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, ik had een Ke$ha vraag fout, en er komt meteen een foutmelding.
wat is deze
ik kan weer verderquote:Op maandag 6 april 2015 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb er nu eentje van jou bij pending approval staan en een bij their turn
aightquote:
Ik dacht ook altijd dat Rihanna gewoon haar echte naam, maar dat is dus een artiestennaam.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:02 schreef deadprez het volgende:
gvd kkvraag over een nummer van justin timberlake
ik dacht dat moeder gans beter verkocht werd dan de bijbelquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:02 schreef deadprez het volgende:
gvd kkvraag over een nummer van justin timberlake
ja best leuk spelletjequote:Op dinsdag 7 april 2015 00:04 schreef SideEffect het volgende:
Trivia heeft de SC dichter bij elaar gebracht
Van DP verliezen in een kennisquizquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:07 schreef Remqo het volgende:
er lopen 2 spelletjes tegen DP, eentje ga ik sws verliezen
quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Van DP verliezen in een kennisquiz
Sommige vragen moet je ook net weten, al maakte ik een uitglijder met moeder gansquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Van DP verliezen in een kennisquiz
Niet heel gek als je 10x vaker online bent dan de andere deelnemers.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]in dat quiztopic had ik ook kkveel punten
kom dat spelletje tegen me spelen danquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet heel gek als je 10x vaker online bent dan de andere deelnemers.
Ja ff kijken of dat lukt met die emulator.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom dat spelletje tegen me spelen dan
waarom niet op je telefoon?quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja ff kijken of dat lukt met die emulator.
Als je hier bent gekomen om dp te dissen, dan kan je maar beter weer weggaan guusjequote:Op dinsdag 7 april 2015 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet heel gek als je 10x vaker online bent dan de andere deelnemers.
Omdat privacy.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom niet op je telefoon?
meteen eerste vraag fout net trouwens
quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als je hier bent gekomen om dp te dissen, dan kan je maar beter weer weggaan guusje
je kunt er gewoon een apart e-mailadres voor aanmakenquote:
Ja, maar ik heb al een account op m'n mobiel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
je kunt er gewoon een apart e-mailadres voor aanmaken
iedereen toch, maar dat boeit nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb al een account op m'n mobiel.
herkenbaarquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:21 schreef Remqo het volgende:
soms klik ik sneller op een antwoord, voordat ik alle antwoorden gelezen heb
wat waar heb je het overquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus als ik bij het account waar ik nu op zit uitlog kan ik er een naast maken of wat?
Je doet het nog steeds beter dan ikquote:
Nee, ik heb die app al maar dan dus met m'n naam.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat waar heb je het over
gewoon niet kiezen voor inloggen met facebook, verder wijst het zich vanzelf wel
oh dan weet ik het nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ik heb die app al maar dan dus met m'n naam.
trustequote:Op dinsdag 7 april 2015 00:24 schreef niels0 het volgende:
Ltr guys.
Maak het niet te laat hè kinders.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zojuist iemand 6-0 vernederd. Zou maar gewoon wegrennen als ik jullie was.
Mwah, ik heb SE dik ingemaakt, 2 potjes tegen DP is toch andere koekquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zojuist iemand 6-0 vernederd. Zou maar gewoon wegrennen als ik jullie was.
Moet je wel facebook hebben hèquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:17 schreef SideEffect het volgende:
Niemand speelt hier via Facebook, behalve Djedje
In je eerste beurt kun je niet meer dan 3 karakters winnen, Hans.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Trivia is ook het enige quizspel waar je gewoon kunt winnen zonder dat je tegenstander ook maar één vraag heeft beantwoord.
ook jaquote:
tja als er FC eindhoven tussen staat en ook nog eens psv wordt de vraag een stuk moeilijkerquote:
vond ik ook al raarquote:
Ben je iig al halverwege.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In je eerste beurt kun je niet meer dan 3 karakters winnen, Hans.
ja man is leukquote:
er loopt nog een potjequote:
Daar begin ik niet aan, met al die extra rotzooi downloaden.quote:
weet ikquote:
jij staat er beter voor dan ikquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan, met al die extra rotzooi downloaden.
owwowoowquote:
Die vraag kreeg ik ook.quote:
Dat weet ik wel zeker... Freefixer is je vriend.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alsof elke app die je download extra rotzooi met zich meebrengt, kom nou.
had het uiteraard fout want 99% van alle filmsquote:
Ok.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker... Freefixer is je vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |