iedereen toch, maar dat boeit nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb al een account op m'n mobiel.
herkenbaarquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:21 schreef Remqo het volgende:
soms klik ik sneller op een antwoord, voordat ik alle antwoorden gelezen heb
wat waar heb je het overquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus als ik bij het account waar ik nu op zit uitlog kan ik er een naast maken of wat?
Je doet het nog steeds beter dan ikquote:
Nee, ik heb die app al maar dan dus met m'n naam.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat waar heb je het over
gewoon niet kiezen voor inloggen met facebook, verder wijst het zich vanzelf wel
oh dan weet ik het nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ik heb die app al maar dan dus met m'n naam.
trustequote:Op dinsdag 7 april 2015 00:24 schreef niels0 het volgende:
Ltr guys.
Maak het niet te laat hè kinders.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zojuist iemand 6-0 vernederd. Zou maar gewoon wegrennen als ik jullie was.
Mwah, ik heb SE dik ingemaakt, 2 potjes tegen DP is toch andere koekquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zojuist iemand 6-0 vernederd. Zou maar gewoon wegrennen als ik jullie was.
Moet je wel facebook hebben hèquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:17 schreef SideEffect het volgende:
Niemand speelt hier via Facebook, behalve Djedje
In je eerste beurt kun je niet meer dan 3 karakters winnen, Hans.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Trivia is ook het enige quizspel waar je gewoon kunt winnen zonder dat je tegenstander ook maar één vraag heeft beantwoord.
ook jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |