quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij leest de slowchats ook mee. Jij hebt ook geen werk. Jij vermaakt je ook beter hier dan offline. Jij bent ons.
Snap je?
zich niet aan de regels houdenquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ging laatst als klus ergens een tegelvloertje plaatsen. Had bij de offerte gezet 'druk- en zetfouten voorbehouden'. Hele vloer lag schots en scheef want had dat nog nooit gedaan. Die mensen kunnen echt de pot op. Tegelzetten.
Stay connected toch.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Beter online meedoen dan offline niks doen.
Ik tik mee ipv alleen meelezen. Ik heb werk. Ik vermaak me hier heus niet meer dan ergens anders.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij leest de slowchats ook mee. Jij hebt ook geen werk. Jij vermaakt je ook beter hier dan offline. Jij bent ons.
Snap je?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar dat zal ze leren om niet door te vragen en/of kleine letters te lezen. Schavuiten.
godverdommequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zich niet aan de regels houden
zij komt hier binnen als nieuwe vrouwelijke user, geen tetten, geen gezicht vol zaad, geen dickpics willen ontvangen, niets!
ik vind dit erg geloofwaardigquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik tik mee ipv alleen meelezen. Ik heb werk. Ik vermaak me hier heus niet meer dan ergens anders.
Dus nee, ik snap je niet.
Hoeveel uur werk je in de supermarkt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is ongeloofwaardig dat ik werk heb?
Echt he. Wij blijven relevant en actueel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo is het maar net, genoeg kanslozen die op de bank hangen. FOK!ers zijn beter dan dat.
Ja of je beheert een website, dat kan ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is ongeloofwaardig dat ik werk heb?
Daar kun je pakweg 15 minuten over doen. Je punt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:19 schreef voederbietel het volgende:
Vooral ook omdat je gemiddeld 52 posts per dag plaatst.
Dat jij niet meer of minder tijd doorbrengt hier dan een ander.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar kun je pakweg 15 minuten over doen. Je punt?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoeveel uur werk je in de supermarkt?
Dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat jij niet meer of minder tijd doorbrengt hier dan een ander.
ik geloof ditquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]![]()
Accountantskantoor, aandelen aan- en verkopen en werk bij een gebiedscoöperatie waar ik momenteel met een project bezig ben. Allemaal bijzonder flexibel en veel computerwerk. Dus qua uren is het verschilt het nogal, ja.
Huh. Je deed toch 6 -VWO? Wel stoer baantje verder hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]![]()
Accountantskantoor, aandelen aan- en verkopen en werk bij een gebiedscoöperatie waar ik momenteel met een project bezig ben. Allemaal bijzonder flexibel en veel computerwerk. Dus qua uren is het verschilt het nogal, ja.
Je insinueert het een en ander hehquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens?
Dat is Guus (?).quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Huh. Je deed toch 6 -VWO? Wel stoer baantje verder hoor.
De handel is vooral veel in zijn aandeel gebakken luchtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Huh. Je deed toch 6 -VWO? Wel stoer baantje verder hoor.
Bietje klikken dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]![]()
Accountantskantoor, aandelen aan- en verkopen en werk bij een gebiedscoöperatie waar ik momenteel met een project bezig ben. Allemaal bijzonder flexibel en veel computerwerk. Dus qua uren verschilt het nogal, ja.
Omdat ik zeg dat enkel het meelezen van een slowchat nogal onnozel is? Lees dan een goed boek ofzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je insinueert het een en ander heh.
Ook ja. ( 5 vwo dacht ik zelfs ) Maar kan me herinneren dat jij dat ook deed. Zal er wel naast zittenquote:
Waarom doe je dat zelf niet?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat enkel het meelezen van een slowchat nogal onnozel is? Lees dan een goed boek ofzo.
Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ook ja. ( 5 vwo dacht ik zelfs ) Maar kan me herinneren dat jij dat ook deed. Zal er wel naast zitten
Welkom in een SC.quote:
Zullen we het hebben over one direction?quote:
Nou welkom dan maar, we accepteren tegenwoordig nieuwelingen.quote:
neeequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zullen we het hebben over one direction?
merk je vanzelf welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou welkom dan maar, we accepteren tegenwoordig nieuwelingen.
Welke bijdrage ga je leveren aan de SC? Want oppervlakkige figureren tolereren we niet echt. Daar hebben we er al één meisje van en dat is voldoende.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat ik graag met jou in gesprek ben.
Rip Zayn. Never forget.quote:
eentje maar?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou welkom dan maar, we accepteren tegenwoordig nieuwelingen.
Welke bijdrage ga je leveren aan de SC? Want oppervlakkige figureren tolereren we niet echt. Daar hebben we er al één meisje van en dat is voldoende.
En dat zeg je nu pas? Ik dacht dat het verplicht was.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
je hoeft niks te lezen heh, is vrijwillig
Ik vind dat ze allemaal wel wat in te brengen hebben en dat er maar één tussen zit die nogal vlak is. Natuurlijk tel ik al die domme kutjes niet meequote:
haha shit manquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Een van de weinige open minded mensen hier ( onder de dames ) zijn Chloroform en Veer. Vrij stabiele dames volgens mij. Rest kki verrot, achtergesteld of te lelek voor de samenleving
Te lelek voor de samenleving.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Een van de weinige open minded mensen hier ( onder de dames ) zijn Chloroform en Veer. Vrij stabiele dames volgens mij. Rest kki verrot, achtergesteld of te lelek voor de samenleving.
Niet om in kutjes te kruipen nu maar dat is echt zo denk ik![]()
Daar ben ik het wel mee eens hoorquote:
Echt sick.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wow, jij bent hier al sinds 2003 geregistreerd. ;s;s
kquote:
Z'n ouders wisten al dat het een FOK!ker zou worden toen hij 2 was en gediagnosticeerd werd met autisme en asperger.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wow, jij bent hier al sinds 2003 geregistreerd. ;s;s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veer stabiel: Doet wat ze leuk vind en is niet heel dom. Wel een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Lijkt wel of hij hier geboren is.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Z'n ouders wisten al dat het een FOK!ker zou worden toen hij 2 was en gediagnosticeerd werd met autisme en asperger.
hahahaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Z'n ouders wisten al dat het een FOK!ker zou worden toen hij 2 was en gediagnosticeerd werd met autisme en asperger.
Hij heette op zijn vorige account dan ook 2FOK!zquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij hier geboren is.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Chlo stabiel omdat: Werk, een mening(), Algemene kennis is goed. Nederlandse taal is goed. Snapt veel dingen, komt niet dom over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veer stabiel: Doet wat ze leuk vind en is niet heel dom. Wel een beetje
Chloroform heeft toch pas net een week werk? Niet dat dat verder iets zegt over iemands stabiliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(
) .
En VeerEli 'niet heel dom'![]()
![]()
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Weet je wat pas stabiliteit is? Eigen baas zijn gotsamme.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Chloroform heeft toch pas net een week werk? Niet dat dat verder iets zegt over iemands stabiliteit(
) .
En VeerEli 'niet heel dom'![]()
![]()
Nee nee.. volgens mij al langere tijd werk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:36 schreef voederbietel het volgende:
Chloroform heeft toch pas net een week werk?
quote:
is wel alternatiefquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wanneer wordt de Sherlock weer gefixt dan?
Ik vind het maar een boel werk op niks af eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weet je wat pas stabiliteit is? Eigen baas zijn gotsamme.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stop daar eens mee, geestelijk gehandicapt hoerendebieltje.
Wie wat dan.quote:
Ohh ik zie al wat je inbreng is. Je komt zelf niet met een mening of anekdotes maar geeft andere users een goed gevoel door hun grapjes te benadrukken. Prima hoor.quote:
nee hoor, ik wist er zelf niets over te zeggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ohh ik zie al wat je inbreng is. Je komt zelf niet met een mening of anekdotes maar geeft andere users een goed gevoel door hun grapjes te benadrukken. Prima hoor.
Ah thanks.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.net/mycroft/index.php
Maak eens een grap dan. Misschien moet iemand lachen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ohh ik zie al wat je inbreng is. Je komt zelf niet met een mening of anekdotes maar geeft andere users een goed gevoel door hun grapjes te benadrukken. Prima hoor.
Ik ben hier geboren idd... tussen LIF en OUD.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij hier geboren is.
Ik stond laatst samen te pissen met TARDIS. Zoals altijd klopte ik drie keer met mijn penis op de rand nadat ik klaar was. TARDIS. hoorde dit en keek en verbaasde zich over mijn penis. 'Hoe hou je 'em zo goed in vorm VB?' -Ik klop altijd drie keer op de rand nadat ik gepist hebt, werkt echt prima.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Maak eens een grap dan. Misschien moet iemand lachen.
haha en deze bedenk je ter plekke?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik stond laatst samen te pissen met TARDIS. Zoals altijd klopte ik drie keer met mijn penis op de rand nadat ik klaar was. TARDIS. hoorde dit en keek en verbaasde zich over mijn penis. 'Hoe hou je 'em zo goed in vorm VB?' -Ik klop altijd drie keer op de rand nadat ik gepist hebt, werkt echt prima.
Een dag later staat TARDIS. thuis te pissen en herinnert zich dat 'ie drie keer op de rand moet kloppen met zijn penis om 'em zo in optimale staat te houden. Klop, klop, klop.
'Hee VB, ben jij daar!?' roepen TARDIS.' moeder en zusje in koor.
pewpewquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik stond laatst samen te pissen met TARDIS. Zoals altijd klopte ik drie keer met mijn penis op de rand nadat ik klaar was. TARDIS. hoorde dit en keek en verbaasde zich over mijn penis. 'Hoe hou je 'em zo goed in vorm VB?' -Ik klop altijd drie keer op de rand nadat ik gepist hebt, werkt echt prima.
Een dag later staat TARDIS. thuis te pissen en herinnert zich dat 'ie drie keer op de rand moet kloppen met zijn penis om 'em zo in optimale staat te houden. Klop, klop, klop.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
godverquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vertelde laatst een grap een George maar hij snapte de clou nie ahahahahahahahaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
ik hoorde dat jij vanavond bij Brad pitt haahhahahahhahahahquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Morgen lekker freeman hahahaha ;pquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik hoorde dat jij vanavond bij Brad pitt haahhahahahhahahah
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dit zijn allemaal hele oude maar ze blijven leukquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vertelde laatst een grap een George maar hij snapte de clou nie ahahahahahahaha
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vertelde laatst een grap een George maar hij snapte de clou nie ahahahahahahaha
Doe rustig.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
tegen een potje kontneuken zegt wilfred genee ahahahahaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Morgen lekker freeman hahahaha ;p
Nee, ik heb er altijd een paar paraat staan om zo extra scherp over te komenquote:
ah okequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik heb er altijd een paar paraat staan om zo extra scherp over te komen.
Ah ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hehequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Boekje met 3000 moppen op het bureau.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
bog 2998 te gaan en rip vbquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Boekje met 3000 moppen op het bureau.
Gelukkig komt mijn chick vanavond anders hadden ze de boel opnieuw kunnen behangen hier.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boeiend als je er zo uit ziet..
[ afbeelding ]
Kanje dan zelf met je eigen behangplaksel tochquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gelukkig komt mijn chick vanavond anders hadden ze de boel opnieuw kunnen behangen hier.
Ga je het uit maken?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gelukkig komt mijn chick vanavond anders hadden ze de boel opnieuw kunnen behangen hier.
heb je haar zolang niet gezien?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gooi je nou nog steeds met poep als je je zin niet krijgt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
aaaaaaaahahahahahaah ;pquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gooi je nou nog steeds met poep als je je zin niet krijgt?
Dat hondje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boeiend als je er zo uit ziet..
[ afbeelding ]
ahaha ja echt he wat een stokslobberaarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
omfg damngsus fuck ben je homo ofzo?
Oh lol nog niet gezienquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gooi je nou nog steeds met poep als je je zin niet krijgt?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
omfg damngsus fuck ben je homo ofzo?
http://www.dumpert.nl/med(...)erkeersregelaar.htmlquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie niet wat hier gebeurt in mijn mooie Utrecht
op niks af?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het maar een boel werk op niks af eigenlijk.
Ja. Ik werk als zelfstandige maar als je alles zelf moet doen en alle kosten jouw kant op gaan blijft er onder aan de streep zo mogelijk nog minder over dan wanneer je in loondienst bent.quote:
Echt hequote:
Ja, gelukkig wel. Triest figuurtje met zijn poloquote:
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dit weer een kloon van hersenbloeding trouwens?
Ben benieuwd wat ze de verkeersregelaars in Marokko betalen. Hier heb je maar een stuk of 360.000, daar wel 30 miljoen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Ja, gelukkig wel. Triest figuurtje met zijn polo
Ja maar paard en wagen gaat normaliter een stuk trager dan een vw.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze de verkeersregelaars in Marokko betalen. Hier heb je maar een stuk of 360.000, daar wel 30 miljoen.
Een paard kan wel harder trappen dan een vw.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar paard en wagen gaat normaliter een stuk trager dan een vw.
Touche.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een paard kan wel harder trappen dan een vw.
Nja, wel alle vrijheden en wat je doet is voor jezelf ipv een lelijke vent met een bierpens die zich beter voelt dan de rest.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja. Ik werk als zelfstandige maar als je alles zelf moet doen en alle kosten jouw kant op gaan blijft er onder aan de streep zo mogelijk nog minder over dan wanneer je in loondienst bent.
skatje is het ook hequote:
Nou ja, in mijn geval lijkt het aantrekkelijk hoog uur tarief dit dat zus zo maar alles bij elkaar doe ik het voor de hobby. En dan betaal ik nog niet eens belasting omdat ik de inkomensgrens niet haal.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nja, wel alle vrijheden en wat je doet is voor jezelf ipv een lelijke vent met een bierpens die zich beter voelt dan de rest.
Leuk meisje .. Is ze al volwassen ??quote:
Huh? sinds wanneer boeit jou dat?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:44 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Leuk meisje .. Is ze al volwassen ??
Ja hoor, 20 inmiddels.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:44 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Leuk meisje .. Is ze al volwassen ??
weenie hoor bij djedje wacht ik ookquote:
Wanneer wordt zij 18 dan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:46 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
weenie hoor bij djedje wacht ik ook
Dat zal weer wel idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mortaxx vond d'r overrated zeker?
Dat is jouw keuze iddquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:46 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
weenie hoor bij djedje wacht ik ook
Dat gaat je niets aan wordt private partyquote:
Ga je haar kersje poppen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:48 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat gaat je niets aan wordt private party
Jij krijg djedje niet vriend.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:48 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat gaat je niets aan wordt private party
Waarom voer jij je hamster oogballen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Op mijn hoofd natuurlijk, mal figuur
Vergeet niet dat dat meisje hier ook zit om een reden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
Hier vechten om een 17 jarig meisje die al lang geen maagd meer is en toch wegloopt met iemand buiten FOK! omvoor 70+% een donkere jongen.
Over drie jaar heeft ze twee kinderen van vier negersquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
Hier vechten om een 17 jarig meisje die al lang geen maagd meer is en toch wegloopt met iemand buiten FOK! omvoor 70+% een donkere jongen.
Houdt ze van negers, ja?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:51 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Over drie jaar heeft ze twee kinderen van vier negers
Vindt hij lekkerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom voer jij je hamster oogballen?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:51 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Over drie jaar heeft ze twee kinderen van vier negers
Aandacht?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dat meisje hier ook zit om een reden.
Ze is gewoon maagd hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
Je hebt het gecheckt?quote:
Klopt. Waar haal je ze vandaan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, diepvriesoogballen zijn voor paupers
over half jaar weet ik hetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Dat heeft ze hier gezegd en alles wat mensen op het internet zetten is waar
Ik lok pubers op FOK!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt. Waar haal je ze vandaan?
Dat is zo. Liegen op internet is echt not done.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Tja, dadelijk blijkt djedje het fonteinmeisje te zijn. Dan ligt de waarheid toch wat anders.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Ja, met Youtube-filmpjes hossel je ze. Voe zo ook veroverd.quote:
Ontmaagd door een fonteinquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja, dadelijk blijkt djedje het fonteinmeisje te zijn. Dan ligt de waarheid toch wat anders.
best I ever had is betere optiequote:
Of alles van huilboi drake..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
best I ever had is betere optie
quote:
Netjesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, met Youtube-filmpjes hossel je ze. Voe zo ook veroverd.
Wat interesseert mij nou wat mensen van het internet vindenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Fix je oude account, je had toen veel meer aanzien man.
Heel veel, doe niet zo stoer nu.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:01 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wat interesseert mij nou wat mensen van het internet vinden
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:01 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wat interesseert mij nou wat mensen van het internet vinden
Uh okequote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heel veel, doe niet zo stoer nu.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Fix je oude account, je had toen veel meer aanzien man.
ja had egt vet veel aanzien op die héquote:
moet je paar stompe, zeg het maar hoorquote:
stoere boy gespotquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:10 schreef Matip het volgende:
[..]
moet je paar stompe, zeg het maar hoor
ben nu op Den Haag centraalquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:10 schreef Matip het volgende:
[..]
moet je paar stompe, zeg het maar hoor
ben onderwegquote:
ja, zoek me maar opquote:
kom vechte voor je gayboy dan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
doe niet zo stoer tegen matip ik ram je
Ik zwaaide nogquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar was ik kwartier geleden ook ;s
Ga gewoon weg.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kom vechte voor je gayboy dan.
Ja kan wel, denk dat je handjes niet boven alle schouders uitkwamen.quote:
zou zo gay voor die boy wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kom vechte voor je gayboy dan.
Sws hij heeft de asser van Cristina yang mogen beroeren. Daar wil je toch bij horen!quote:
wowquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:19 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Sws hij heeft de asser van Cristina yang mogen beroeren. Daar wil je toch bij horen!
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:19 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Sws hij heeft de asser van Cristina yang mogen beroeren. Daar wil je toch bij horen!
Alleen mijn leeftijd klopt. Doe wat aan je "feiten" voortaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft DjeDje theWeeknd gesloopt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
beter humeur vandaag? Die arme weeknd
Tot nu toe wel. Maar kan snel omslaan hier.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
beter humeur vandaag? Die arme weeknd
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:24 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Tot nu toe wel. Maar kan snel omslaan hier.
misschienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat, denk je dat DjeDje dat niet kan ofzo?!
ik kop nog liever een tegelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je hebt mijn DM adres he?
Niet 70% zeker maar 99%?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:24 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Alleen mijn leeftijd klopt. Doe wat aan je "feiten" voortaan.
ik weet wel zeker van welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zo kan ik je niet veroveren, geloof me sgatt.
Wat loop je te verbergen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zo kan ik je niet veroveren, geloof me sgatt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hihih, ik ga me zwart verven, je weet toch hihihehe
Nou voederbietel, wat je nu hebt zal wel niet zo bijzonder zijn, anders zat je hier nu niet zo veel.quote:
Heb je wel eens een relatie gehad met een oudere man? Dan weet je dat oudere mannen je pijn doen, en je vervolgens laten vallen.quote:
dos 3.1quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:38 schreef voederbietel het volgende:
Zijn er overigens platformen waarop printen nog kutter gaat als op Windows?
Dat wil de jeugd. Fifty shades tochquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je wel eens een relatie gehad met een oudere man? Dan weet je dat oudere mannen je pijn doen, en je vervolgens laten vallen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou voederbietel, wat je nu hebt zal wel niet zo bijzonder zijn, anders zat je hier nu niet zo veel.
house of faggotsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:39 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat wil de jeugd. Fifty shades toch
Hihi nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je wel eens een relatie gehad met een oudere man? Dan weet je dat oudere mannen je pijn doen, en je vervolgens laten vallen.
alsof je er was in 1985quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
in die tijd zou ik gewoon overhead gebruikt hebben
Goeie zet, over computers beginnen als je wordt gehosseld.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:38 schreef voederbietel het volgende:
Zijn er overigens platformen waarop printen nog kutter gaat als op Windows?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |