Oke waar wil je de dickpics ontvangen, want daar is het vast allemaal weer om te doen. DM? Snapchat? Facebook?quote:
Waarom vraag je dat echt constant?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En wat maakt jou zo super speciaal flikkertje?
Terwijl ze best lekker is op die foto's man.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaal 5 jaar een kapotte kut. Damn.
Vraag het me gewoon af, heb het zelf nog niet kunnen ontdekken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat echt constant?
Really nigga?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Terwijl ze best lekker is op die foto's man.
geen van allesnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke waar wil je de dickpics ontvangen, want daar is het vast allemaal weer om te doen. DM? Snapchat? Facebook?
Jij probeert zulks te ontdekken via een forum?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vraag het me gewoon af, heb het zelf nog niet kunnen ontdekken.
Ook echt foto's van d'r ouders dit dat zus zoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Terwijl ze best lekker is op die foto's man.
Van der ouders en der zus?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ook echt foto's van d'r ouders dit dat zus zo.
Jij doet toch ook op basis van een forum uitspraken over iemands leven?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij probeert zulks te ontdekken via een forum?
Goede onderzoeker wel. Geen wonder dat je niets meer dan een boer bent.
Wat loop je nou te zeiken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij probeert zulks te ontdekken via een forum?
Goede onderzoeker wel. Geen wonder dat je niets meer dan een boer bent.
Vind je niet?quote:
Ik vind slowchats meelezen bijzonder saai, ja. Je punt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij doet toch ook op basis van een forum uitspraken over iemands leven?
Alles op internet tegenwoordig ja toch niet dan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ook echt foto's van d'r ouders dit dat zus zo.
Gewoon lekker posten en provoceren als een gek toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind slowchats meelezen bijzonder saai, ja. Je punt?
jezelf vermakenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat moet ik dan met mijn kloppende triomfraket aan?
jatokquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gewoon lekker posten en provoceren als een gek toch?
Ik doelde meer op je uitspraken over mijn leven. Kun je het allemaal nog bijbenen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind slowchats meelezen bijzonder saai, ja. Je punt?
haha pff.. ja zou wel 1x raken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)m_source=twitterfeed
tjaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nieuw zijn en je dan zo rebels opstellenheel vervelend.
Ah dan is het goed, je wil dit niet zonder haar toestemming.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb van Chloroform eindelijk toestemming gekregen typ- en spellingfouten te mogen maken i.v.m. dyslexie.
BT die BERxBER stelt zich vervelend op, doe er eens wat aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha pff.. ja zou wel 1x raken.
stop ffquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon doen meid, pak die TARDIS. maar aan.
ben je nu al vervelend?quote:
Blijft bij hand- en mondwerk gok ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha pff.. ja zou wel 1x raken.
Geprobeerd weg te jagen, maar dat volk is te vergelijken met kakkerlakken dus kan er weinig aan doen verder.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
BT die BERxBER stelt zich vervelend op, doe er eens wat aan.
Appels met peren vergelijken. Jij zegt dat je een boer bent, dus noem ik je een boer. Ik zeg dat slowchats meelezen kut is, en jij vindt dat ik daarom speciaal moet zijn ofzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik doelde meer op je uitspraken over mijn leven. Kun je het allemaal nog bijbenen?
Ja doe even niet, ik ben nog even bezig.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat doe je, ben bezig met whiteknighten ;s
Ik ging laatst als klus ergens een tegelvloertje plaatsen. Had bij de offerte gezet 'druk- en zetfouten voorbehouden'. Hele vloer lag schots en scheef want had dat nog nooit gedaan. Die mensen kunnen echt de pot op. Tegelzetten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah dan is het goed, je wil dit niet zonder haar toestemming.
Hoezo? Hele grote scheur daar benedenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Blijft bij hand- en mondwerk gok ik.
wat heeft hij/zij/het gedaan?quote:
okok sry.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja doe even niet, ik ben nog even bezig.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoezo? Hele grote scheur daar beneden
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ging laatst als klus ergens een tegelvloertje plaatsen. Had bij de offerte gezet 'druk- en zetfouten voorbehouden'. Hele vloer lag schots en scheef want had dat nog nooit gedaan. Die mensen kunnen echt de pot op. Tegelzetten.
Jij leest de slowchats ook mee. Jij hebt ook geen werk. Jij vermaakt je ook beter hier dan offline. Jij bent ons.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken. Jij zegt dat je een boer bent, dus noem ik je een boer. Ik zeg dat slowchats meelezen kut is, en jij vindt dat ik daarom speciaal moet zijn ofzo.
Moet jij maar duidelijker zijn, niet mijn fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |