Vrienden op het internet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ik dacht we vrienden waren die alles van elkaar wisten
Ik zeg NOOIT lelijke dingen over jou maat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alsof jij nooit wat over mij zegt
Ja zo werkt het he, kutleven.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, maar met 25 ineens 5cm naar achteren die haargrens.
Ik lees wel eens mee als de verveling groot is.quote:
slowchats meelezenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik lees wel eens mee als de verveling groot is.
Opgeslagen, print screen gemaakt URL gecopy-past in excel bestand, back-up gemaakt en nieuwe virusscanner geïnstalleerd dus wee je gebeente broeder.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zeg NOOIT lelijke dingen over jou maat.
al klaar op skoalle?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik lees wel eens mee als de verveling groot is.
Kan je als autist veel van opsteken, hoe men op elkaar reageert en wat te doen in bepaalde situaties enzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
slowchats meelezen
echt godkk zeg
Wat maakt jou zo speciaal prutser?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
slowchats meelezen
echt godkk zeg
Contact houden met en weten wat er speelt onder het plebs, noemt men dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
slowchats meelezen
echt godkk zeg
Het feit dat ik geen prutser ben.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat maakt jou zo speciaal prutser?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het feit dat ik geen prutser ben.
Meelezen is inderdaad contact houden met.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Contact houden met en weten wat er speelt onder het plebs, noemt men dat.
Jij hebt echt de scherpte van een 4 jarige.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Meelezen is inderdaad contact houden met.
Je doet wat je kan in deze wereld.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Meelezen is inderdaad contact houden met.
Ga nou maar lekker de grond omspitten jung. Misschien vind je wel wat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb altijd al werk gehad, hoezo?
Nog lang niet.quote:
waarom zo madquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ga nou maar lekker de grond omspitten jung. Misschien vind je wel wat.
Het is leuk dat je me probeert de pakken op m'n passie maar dat gaat je niet echt lukken. Daarom:quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ga nou maar lekker de grond omspitten jung. Misschien vind je wel wat.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij hebt echt de scherpte van een 4 jarige.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is leuk dat je me probeert de pakken op m'n passie maar dat gaat je niet echt lukken. Daarom:
[..]
quote:
Godver.quote:Ze was van haar kont tot haar vagina volledig opengescheurd. Volgens artsen leek het zelfs alsof ze gruwelijk was verkracht.
Alles wat spuit hequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Begrijpelijk, zou ook op een fontein gaan zitten als ik een kut had.
quote:
Ga je met de detector in de weer?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is leuk dat je me probeert de pakken op m'n passie maar dat gaat je niet echt lukken. Daarom:
[..]
Het is idd wel een echte passie als je dat laat schieten om hier even te komen babbelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Ik heb van Chloroform eindelijk toestemming gekregen typ- en spellingfouten te mogen maken i.v.m. dyslexiequote:
En wat maakt jou zo super speciaal flikkertje?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is idd wel een echte passie als je dat laat schieten om hier even te komen babbelen.
quote:
quote:Omdat tienermeisjes gek zijn op alles wat maar spuit, besloten zij het voorbeeld van andere kinderen te volgen
Heb jij echt dyslexiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb van Chloroform eindelijk toestemming gekregen typ- en spellingfouten te mogen maken i.v.m. dyslexie.
Bloed, Zweet en Tranen: De film is blijkbaar ook nieuwswaardig om mee te openen bij de NOSquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom is dit nieuws? Waarom wordt zo iets naar buiten gebracht.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bloed, Zweet en Tranen: De film is blijkbaar ook nieuwswaardig om mee te openen bij de NOS
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
slowchats meelezen
echt godkk zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |