Vrienden op het internet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ik dacht we vrienden waren die alles van elkaar wisten
Ik zeg NOOIT lelijke dingen over jou maat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alsof jij nooit wat over mij zegt
Ja zo werkt het he, kutleven.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, maar met 25 ineens 5cm naar achteren die haargrens.
Ik lees wel eens mee als de verveling groot is.quote:
slowchats meelezenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik lees wel eens mee als de verveling groot is.
Opgeslagen, print screen gemaakt URL gecopy-past in excel bestand, back-up gemaakt en nieuwe virusscanner geïnstalleerd dus wee je gebeente broeder.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zeg NOOIT lelijke dingen over jou maat.
al klaar op skoalle?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik lees wel eens mee als de verveling groot is.
Kan je als autist veel van opsteken, hoe men op elkaar reageert en wat te doen in bepaalde situaties enzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
slowchats meelezen
echt godkk zeg
Wat maakt jou zo speciaal prutser?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
slowchats meelezen
echt godkk zeg
Contact houden met en weten wat er speelt onder het plebs, noemt men dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
slowchats meelezen
echt godkk zeg
Het feit dat ik geen prutser ben.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat maakt jou zo speciaal prutser?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het feit dat ik geen prutser ben.
Meelezen is inderdaad contact houden met.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Contact houden met en weten wat er speelt onder het plebs, noemt men dat.
Jij hebt echt de scherpte van een 4 jarige.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Meelezen is inderdaad contact houden met.
Je doet wat je kan in deze wereld.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Meelezen is inderdaad contact houden met.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |