ik durf niet, mijn wilde haren ben ik verloren in deze windquote:
ben je kaal?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik durf niet, mijn wilde haren ben ik verloren in deze wind
wutquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude er waaien vrachtwagens omver, dus waarom 55kg op een fiets niet
Vrouwen die roken zijn helemaal verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:30 schreef BERxBER het volgende:
heb net nog buiten sigaretje kunnen roken... ging wel sneller maar toch!
Toch blijf ik roken!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vrouwen die roken zijn helemaal verschrikkelijk.
terechtquote:
knappe vrouw die sigaret aansteektquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vrouwen die roken zijn helemaal verschrikkelijk.
Berber aangenaam een Friezin die dacht laat ik eens gaan forummen hier op fokquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
terecht
tevens: wie ben jij nou weer?
oke hoi.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:33 schreef BERxBER het volgende:
[..]
Berber aangenaam een Friezin die dacht laat ik eens gaan forummen hier op fok
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke hoi.
hoe oud ben je?
ben je echt een berber?
Grauwe huid, loslatend hoornvlies, dun haar etc. etc.....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:33 schreef BERxBER het volgende:
[..]
ik zou niet weten waar je het ziet maar ok!
Is haar naam. Kende ik vroeger ook niet maar zie het regelmatig op Tinderquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke hoi.
hoe oud ben je?
ben je echt een berber?
nee ben geen echte Berber.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke hoi.
hoe oud ben je?
ben je echt een berber?
Welkom!!!!1quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
hoi ik ben net nieuw en ken gelijk iedereen en post in een sc die nooit iemand vind maar ik wel en ik net nieuw ben hihi toevallig
Hahahaha so owned TARDISquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is omdat jij een probleem hebt met begrijpend lezen, wat waarschijnlijk de reden is dat jij zoveel problemen hebt met subtitles in je games en liever een dub hebt.
Waarschijnlijk heb je je PS4 ook op 'Nederlands' staan
wat? dit is toch een 18+ sc?quote:
gekke friezenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Is haar naam. Kende ik vroeger ook niet maar zie het regelmatig op Tinder
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Grauwe huid, loslatend hoornvlies, dun haar etc. etc.....
Akkoordquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:32 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Als je weer single bent doen we danzig
Die Yi-Long is toch die bakplaat die nog in een SEX topic moet vermelden dat Azië of welk ander inteelland op het oostelijk halfrond ECHT SUPER HELEMAAL FANTASTISCH IS?quote:
Dacht ik ook toen ik je foto zag. Denk dat bij iedere foto van een rokende vrouw.quote:
Hij vond het gek dat yilong alles in originele taal wil zien en spelen.quote:
Ik mis het gewoon heel ergquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jee, voederbietel is zo'n hippe antiroker geworden...
Zonde he?
Ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die Yi-Long is toch die bakplaat die nog in een SEX topic moet vermelden dat Azië of welk ander inteelland op het oostelijk halfrond ECHT SUPER HELEMAAL FANTASTISCH IS?
Hmm, niet vreemd tbh.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij vond het gek dat yilong alles in originele taal wil zien en spelen.
Nee klopt, maar die yilong draait daar nog al in door is de algemene stellingquote:
In dat geval kan ik mij niet voorstellen dat TARDIS. geburned is.quote:
Haha, ik hoef in principe alleen naar de supermarkt, maar doe het vandaag wel even met wat er in de koelkast/vriezer ligtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wut![]()
als je je in de bebouwde kom bevindt en niet over een brug hoeft zal het wel meevallen
Ik begreep dat Yi-Long eens een tent in Hong-Kong helemaal afgebroken heeft omdat er stond dat ze Chinees voedsel serveerde terwijl Hong-Kong eigenlijk helemaal geen China is.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee klopt, maar die yilong draait daar nog al in door is de algemene stelling
Dat zou mij niets verbazen aangaande alles wat ik lees van zijn hand.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik begreep dat Yi-Long eens een tent in Hong-Kong helemaal afgebroken heeft omdat er stond dat ze Chinees voedsel serveerde terwijl Hong-Kong eigenlijk helemaal geen China is.
Goh echt? :squote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In dat geval kan ik mij niet voorstellen dat TARDIS. geburned is.
Ook heeft 'ie een keer een man met een wit boodschappen tasje het ziekenhuis in getrapt omdat 'ie bang was dat die beste man een tank van het Glorieuze Volks Leger tegen wou houden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zou mij niets verbazen aangaande alles wat ik lees van zijn hand.
[..]
Goh echt? :s
Dit is niet echt mijn smaak des humorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ook heeft 'ie een keer een man met een wit boodschappen tasje het ziekenhuis in getrapt omdat 'ie bang was dat die beste man een tank van het Glorieuze Volks Leger tegen wou houden.
Snap ikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit is niet echt mijn smaak des humordaar zijn anderen voor.
uitstekend idee Veerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha, ik hoef in principe alleen naar de supermarkt, maar doe het vandaag wel even met wat er in de koelkast/vriezer ligt
wat_O-quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik begreep dat Yi-Long eens een tent in Hong-Kong helemaal afgebroken heeft omdat er stond dat ze Chinees voedsel serveerde terwijl Hong-Kong eigenlijk helemaal geen China is.
Verzint ie gewoon ter plekke.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Mooi hoe voederbietel altijd de meest onzinnige dingen over iedereen onthoudt
Hoezo onthouden? Ik hou dossiers van iedereen bij.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Mooi hoe voederbietel altijd de meest onzinnige dingen over iedereen onthoudt
Excel bestandje?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoezo onthouden? Ik hou dossiers van iedereen bij.
Hehe.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:54 schreef vigilant7 het volgende:
Erg goed smaken doen ze niet, nog eentje dan maar.
Mag ik een uitdraai van de mijne?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik geloof dit ook gewoon.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alle vrouwen? of alleen met bikinibridge en thighgap?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:59 schreef Hadtjememaar het volgende:
Ik sla alleen de foto's van vrouwen op
Alleen maar plusjes bij jou.quote:
niels0quote:
hij is 40+quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
niels0
leeftijd categorie: 28-32
mentaal status: instabiel
beroep: werktuigkundige zeevaart
Informatie:
-drinkt
-heeft transseksuelen geneukt
-schept graag op over:
*seks
*reizen
*werk in den verre
-post geregeld foto's, chantage uitgesloten
doe mij ook!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
niels0
Informatie:
-drinkt
-schept graag op over:
*seks
*reizen
*werk in den verre
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
niels0
Informatie:
-drinkt
-schept graag op over:
*seks
*reizen
*werk in den verre
doe mij ook eensquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
niels0
Informatie:
-drinkt
-schept graag op over:
*seks
*reizen
*werk in den verre
41 of zo dacht ikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kweenie, volgens mij niet hoor.
Not bad.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
niels0
Informatie:
-drinkt
-schept graag op over:
*seks
*reizen
*werk in den verre
-supergirl-quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
-supergirl-
leeftijd categorie: 18-22
mentale status: stabiel
"beroep": nvt
informatie:
-niks noemenswaardig
Doe gewoon joh.. yoloquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen, maar ik doe het toch maar niet.
Toto69quote:
Ik mis het leunen tegen relingen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
niels0
Informatie:
-drinkt
-schept graag op over:
*seks
*reizen
*werk in den verre
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Toto69
leeftijd categorie: 20-24
beroep: iets met acteren, wil graag in het buitenland werken (meer info nodig)
informatie:
-posts paints tot in den treuren
-weet echt alles over iedereen op het forum, zelfs ver voor zijn registratie (mogelijk ook dossiers)
-heeft gedate met FOK!-ster
-post sporadisch foto's
Onder 'locatie', 'informatie' of 'schept graag op over:'quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik mis het leunen tegen relingen.
Iets zinnigs komt er toch nooit uit, dus bespaar jezelf de moeitequote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen, maar ik doe het toch maar niet.
Jonger of ouder dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
Maar de leeftijd klopt niet, vriend.
Bijzonderheden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Onder 'locatie', 'informatie' of 'schept graag op over:'
?
Yvonne ziet het wel door de vingers voor een keertje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het welde op. Beter van niet dat ik zoiets ga zeggen.
Rightquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
19 zeker, maar je kop schreeuwt 30+
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh, niet gedachtquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat hij nooit lacht? Althans niet op foto's die ik hier zo op het forum tegen ben gekomen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
Vind wel meevallen eigenlijk, weinig baardhaar nog beetje blotebillen gezicht.
Volgens mij is zijn leven ook niet om te lachen...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat hij nooit lacht? Althans niet op foto's die ik hier zo op het forum tegen ben gekomen.
Kan, daar zal Toto uitsluitsel voor moeten geven.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn leven ook niet om te lachen...
Ach en anders maar nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan, daar zal Toto uitsluitsel voor moeten geven.
Inderdaad. Ik moet er het beste van maken, maar ik ben wel gelukkig hoor. Maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn leven ook niet om te lachen...
Ik weet dat jij het heel moeilijk hebt, en hebt gehad maar dit ging over toto..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik moet er het beste van maken, maar ik ben wel gelukkig hoor. Maak je geen zorgen.
Oowquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet dat jij het heel moeilijk hebt, en hebt gehad maar dit ging over toto..
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik moet er het beste van maken, maar ik ben wel gelukkig hoor. Maak je geen zorgen.
IK HEB HET OOK HEEL ERG HOOR !!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet dat jij het heel moeilijk hebt, en hebt gehad maar dit ging over toto..
Sorry man, we zullen zo weer overgaan op jouw strugglesquote:
Dat was wel duidelijk, maar jij hebt je intelligentie nog.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
IK HEB HET OOK HEEL ERG HOOR !!!!
Liever niet. Houd het maar bij Toto en VoederBietel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry man, we zullen zo weer overgaan op jouw struggles
Is minder interessant wat mij betreft.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:15 schreef niels0 het volgende:
[..]
Liever niet. Houd het maar bij Toto en VoederBietel.
Hoezo, jij hebt toch een bazenbestaan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:15 schreef niels0 het volgende:
[..]
Liever niet. Houd het maar bij Toto en VoederBietel.
oeh oeh doe mijquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Toto69
leeftijd categorie: 20-24
beroep: iets met acteren, wil graag in het buitenland werken (meer info nodig)
informatie:
-posts paints tot in den treuren
-weet echt alles over iedereen op het forum, zelfs ver voor zijn registratie (mogelijk ook dossiers)
-heeft gedate met FOK!-ster
-post sporadisch foto's
Papa zit nog steeds in de Abu Ghraib gevangenis.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
oh eerst die van vb..
Ben je op gegroeid in Irak? vb?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Papa zit nog steeds in de Abu Ghraib gevangenis.
Zal ie wel verdient hebben dan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Papa zit nog steeds in de Abu Ghraib gevangenis.
Dat realiseer ik me. Vooral als ik m'n leven vergelijk met de doorsnee mens. Dan is mijn leven 1 groot circus zegmaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, jij hebt toch een bazenbestaan?
99 problems but a bitch with vagina ain't onequote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat realiseer ik me. Vooral als ik m'n leven vergelijk met de doorsnee mens. Dan is mijn leven 1 groot circus zegmaar.
Wil niet zeggen dat ik geen moeilijkheden heb. Heb 'r zat man. Zoals iedereen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
99 problems but a bitch with vagina ain't one
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij was onderdeel van Dapper Nul Twintig.
niels neukt tenminstequote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tja, maar definieer problemen.. als de pindakaas op is en ik heb daar zin in, dan heb ik ook een probleem. Er kunnen maar weinig mensen tegen relingen aanleunen over de hele wereld en daar voor betaald worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat realiseer ik me. Vooral als ik m'n leven vergelijk met de doorsnee mens. Dan is mijn leven 1 groot circus zegmaar.
Wil niet zeggen dat ik geen moeilijkheden heb. Heb 'r zat man. Zoals iedereen.
Meestal geven die de meeste problemen (godver, wil je niet weten), maar ik ben nogal gesteld op m'n onafhankelijkheid.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom hebben FOK!kers en FOK!sters ook de ideale relatie samen. Lekker onafhankelijk FOK!ken in een hoekje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
Meestal geven die de meeste problemen (godver, wil je niet weten), maar ik ben nogal gesteld op m'n onafhankelijkheid.
Ik vind het ook een vereiste dat een partner ook zo is.
Kan best chill zijn, dat ze zich kan vermaken op een kansloos forum.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daarom hebben FOK!kers en FOK!sters ook de ideale relatie samen. Lekker onafhankelijk FOK!ken in een hoekje.
Ik wil het wel weten Niels0. IK WIL HET WEL WETEN.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
Meestal geven die de meeste problemen (godver, wil je niet weten), maar ik ben nogal gesteld op m'n onafhankelijkheid.
Ik vind het ook een vereiste dat een partner ook zo is.
Je penis zomaar beschikbaar stellen aan iedere doos.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet je penis in alles steken wat los en vast zit
Nee, dat doe je niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
Van wie is die BERxBER nou weer een kloon. Ik word er echt moe van. Ik ga ook klonen.
Dat tegen relingen aanleunen is me wat. Ga ik nog een lange tijd doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja, maar definieer problemen.. als de pindakaas op is en ik heb daar zin in, dan heb ik ook een probleem. Er kunnen maar weinig mensen tegen relingen aanleunen over de hele wereld en daar voor betaald worden.
Heb je wel eens een lekker wijf tegen zo'n reling aan geneukt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat tegen relingen aanleunen is me wat. Ga ik nog een lange tijd doen.
Ik wacht met smart op meer kiekjes, Niels. Kan er geen genoeg van krijgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat tegen relingen aanleunen is me wat. Ga ik nog een lange tijd doen.
neeeequote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga een endje op het Prins Clausplein fietsen met een fixie.
Nee, wel in technische ruimten waar servers staan enzo. Daar komt niemand.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je wel eens een lekker wijf tegen zo'n reling aan geneukt?
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:46 schreef niels0 het volgende:
Nederland is daar een beetje te klein voor als je ook privacy wilt hebben.
Niet je chick neuken in de berm langs de wegquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:46 schreef niels0 het volgende:
Nederland is daar een beetje te klein voor als je ook privacy wilt hebben.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, wel in technische ruimten waar servers staan enzo. Daar komt niemand.
Buitensex is wel te gek hoor trouwens. Nederland is daar een beetje te klein voor als je ook privacy wilt hebben. Maar het is te gek in ZuidOostAzië.
quote:
Doesn't matter, had sex. - Niels.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet zeker of ze een pistool in d'r broek heeft.
Oh oke.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:53 schreef niels0 het volgende:
Doe 's nie professeur. Ik ben zo open om te posten, ga het nou niet misbruiken.
Da's op het randje. Dat doet me denken aan die ene keer dat ik in Laos via Antartica op het randje van instorten stond omdat ik gejongleerd had met geiten. Mijn leven is fantastisch maar ik heb het wel zwaar. In België zijn we kuis en Nederland is kut. Hier zijn ze veel netter. Ik neuk veel vrouwen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doesn't matter, had sex. - Niels.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doesn't matter, had sex. - Niels.
Heb het al weggehaald mattie, in die quote kan ik niks aan doen helaas.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik kan ze ook verwijderen hè. Dan zien jullie nooit meer wat.
zo werkt dat wel op het internet jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik kan ze ook verwijderen hè. Dan zien jullie nooit meer wat.
Tuurlijk wel. Volgens Matip stopt hij z'n hele kale knar er in, dus als die meiden dan niet gillend klaarkomen weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet niet of NielsO zo'n topper is.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:53 schreef niels0 het volgende:
Doe 's nie professeur. Ik ben zo open om te posten, ga het nou niet misbruiken.
Is goed binkiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Doe mij trouwens maar niet ,voederbietel
Doe mij nou eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat is niet aan jou. niels is volwassen genoeg om dat zelf op te lossenquote:
Casual cultheid zijn en alle etiquette beheersen om natte poes te vangen.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe mij nou eensIk weet oprecht niet zo veel van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tussen 20-24, Breda, zelfde soort studie als Hoink, enge foto zonder ogen en mond.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Je vergeet de inhammen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet zo veel van je.
Tussen 20-24, Breda, zelfde soort studie als Hoink, enge foto zonder ogen en mond.
Ik weet niet, zo knap vind ik d'r niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Casual cultheid zijn en alle etiquette beheersen om natte poes te vangen.
Vind je het heel erg als ik niet begrijp naar wie je refereert?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, zo knap vind ik d'r niet.
Je natte poes.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik niet begrijp naar wie je refereert?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet zo veel van je.
Tussen 20-24, Breda, zelfde soort studie als Hoink, enge foto zonder ogen en mond.
quote:
Vrienden op het internet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ik dacht we vrienden waren die alles van elkaar wisten
Ik zeg NOOIT lelijke dingen over jou maat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alsof jij nooit wat over mij zegt
Ja zo werkt het he, kutleven.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, maar met 25 ineens 5cm naar achteren die haargrens.
Ik lees wel eens mee als de verveling groot is.quote:
slowchats meelezenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik lees wel eens mee als de verveling groot is.
Opgeslagen, print screen gemaakt URL gecopy-past in excel bestand, back-up gemaakt en nieuwe virusscanner geïnstalleerd dus wee je gebeente broeder.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zeg NOOIT lelijke dingen over jou maat.
al klaar op skoalle?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik lees wel eens mee als de verveling groot is.
Kan je als autist veel van opsteken, hoe men op elkaar reageert en wat te doen in bepaalde situaties enzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
slowchats meelezen
echt godkk zeg
Wat maakt jou zo speciaal prutser?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
slowchats meelezen
echt godkk zeg
Contact houden met en weten wat er speelt onder het plebs, noemt men dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
slowchats meelezen
echt godkk zeg
Het feit dat ik geen prutser ben.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat maakt jou zo speciaal prutser?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het feit dat ik geen prutser ben.
Meelezen is inderdaad contact houden met.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Contact houden met en weten wat er speelt onder het plebs, noemt men dat.
Jij hebt echt de scherpte van een 4 jarige.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Meelezen is inderdaad contact houden met.
Je doet wat je kan in deze wereld.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Meelezen is inderdaad contact houden met.
Ga nou maar lekker de grond omspitten jung. Misschien vind je wel wat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb altijd al werk gehad, hoezo?
Nog lang niet.quote:
waarom zo madquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ga nou maar lekker de grond omspitten jung. Misschien vind je wel wat.
Het is leuk dat je me probeert de pakken op m'n passie maar dat gaat je niet echt lukken. Daarom:quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ga nou maar lekker de grond omspitten jung. Misschien vind je wel wat.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij hebt echt de scherpte van een 4 jarige.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is leuk dat je me probeert de pakken op m'n passie maar dat gaat je niet echt lukken. Daarom:
[..]
quote:
Godver.quote:Ze was van haar kont tot haar vagina volledig opengescheurd. Volgens artsen leek het zelfs alsof ze gruwelijk was verkracht.
Alles wat spuit hequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Begrijpelijk, zou ook op een fontein gaan zitten als ik een kut had.
quote:
Ga je met de detector in de weer?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is leuk dat je me probeert de pakken op m'n passie maar dat gaat je niet echt lukken. Daarom:
[..]
Het is idd wel een echte passie als je dat laat schieten om hier even te komen babbelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Ik heb van Chloroform eindelijk toestemming gekregen typ- en spellingfouten te mogen maken i.v.m. dyslexiequote:
En wat maakt jou zo super speciaal flikkertje?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is idd wel een echte passie als je dat laat schieten om hier even te komen babbelen.
quote:
quote:Omdat tienermeisjes gek zijn op alles wat maar spuit, besloten zij het voorbeeld van andere kinderen te volgen
Heb jij echt dyslexiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb van Chloroform eindelijk toestemming gekregen typ- en spellingfouten te mogen maken i.v.m. dyslexie.
Bloed, Zweet en Tranen: De film is blijkbaar ook nieuwswaardig om mee te openen bij de NOSquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom is dit nieuws? Waarom wordt zo iets naar buiten gebracht.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bloed, Zweet en Tranen: De film is blijkbaar ook nieuwswaardig om mee te openen bij de NOS
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
slowchats meelezen
echt godkk zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |