Klinkt Marokkaansquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
selamat makan.
Nee, was soulmate van sg voor een korte periode. Maar zo gaat zij met mannen om... heel even leuk en dan weer de volgende.
Ze is zeelands dacht ik niet marokkaansquote:
Ik hier aan.quote:
1 zo'n vlaag en je staat stil.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik werd zo godverdomde gek van die tegenwind op de fiets
Niet nerdje ben je ook hequote:
had je de andere kant op moeten fietsenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja je kan volgens mij beter lopen nuquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
wel gratis fohnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik kreeg een dm van Tardisquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee als de dm's gewenst zijn kun je ook niet van lastig vallen spreken he
niet als het ook nog regentquote:
deed ik oko op de terugweg, had maar 1 stukje wind in de rug gek genoegquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je de andere kant op moeten fietsen
spring maar achterop bij mijquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja je kan volgens mij beter lopen nuIk waag me er niet aan om te fietsen, zie mezelf te snel omwaaien met fiets en al
ik hoop dat je de mogelijkheid hebt om binnen te rokenquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
het past niet op de foto nu natuurlijk
probeer het eensquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
het past niet op de foto nu natuurlijk
Doe nou niet.quote:
Dude er waaien vrachtwagens omver, dus waarom 55kg op een fiets nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
spring maar achterop bij mijnee omwaaien zal je niet maar het is wel uiterst vervelend om je er doorheen te drukken dus lopen is geen slecht idee inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |