Inderdaad. Ik moet er het beste van maken, maar ik ben wel gelukkig hoor. Maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn leven ook niet om te lachen...
Ik weet dat jij het heel moeilijk hebt, en hebt gehad maar dit ging over toto..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik moet er het beste van maken, maar ik ben wel gelukkig hoor. Maak je geen zorgen.
Oowquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet dat jij het heel moeilijk hebt, en hebt gehad maar dit ging over toto..
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik moet er het beste van maken, maar ik ben wel gelukkig hoor. Maak je geen zorgen.
IK HEB HET OOK HEEL ERG HOOR !!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet dat jij het heel moeilijk hebt, en hebt gehad maar dit ging over toto..
Sorry man, we zullen zo weer overgaan op jouw strugglesquote:
Dat was wel duidelijk, maar jij hebt je intelligentie nog.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
IK HEB HET OOK HEEL ERG HOOR !!!!
Liever niet. Houd het maar bij Toto en VoederBietel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry man, we zullen zo weer overgaan op jouw struggles
Is minder interessant wat mij betreft.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:15 schreef niels0 het volgende:
[..]
Liever niet. Houd het maar bij Toto en VoederBietel.
Hoezo, jij hebt toch een bazenbestaan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:15 schreef niels0 het volgende:
[..]
Liever niet. Houd het maar bij Toto en VoederBietel.
oeh oeh doe mijquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Toto69
leeftijd categorie: 20-24
mentale status: stabiel
beroep: iets met acteren, wil graag in het buitenland werken (meer info nodig)
informatie:
-posts paints tot in den treuren
-weet echt alles over iedereen op het forum, zelfs ver voor zijn registratie (mogelijk ook dossiers)
-heeft gedate met FOK!-ster
-post sporadisch foto's
Papa zit nog steeds in de Abu Ghraib gevangenis.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
oh eerst die van vb..
Ben je op gegroeid in Irak? vb?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Papa zit nog steeds in de Abu Ghraib gevangenis.
Zal ie wel verdient hebben dan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Papa zit nog steeds in de Abu Ghraib gevangenis.
Dat realiseer ik me. Vooral als ik m'n leven vergelijk met de doorsnee mens. Dan is mijn leven 1 groot circus zegmaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, jij hebt toch een bazenbestaan?
99 problems but a bitch with vagina ain't onequote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat realiseer ik me. Vooral als ik m'n leven vergelijk met de doorsnee mens. Dan is mijn leven 1 groot circus zegmaar.
Wil niet zeggen dat ik geen moeilijkheden heb. Heb 'r zat man. Zoals iedereen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
99 problems but a bitch with vagina ain't one
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij was onderdeel van Dapper Nul Twintig.
niels neukt tenminstequote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
99 problems but a bitch with vagina ain't one
Tja, maar definieer problemen.. als de pindakaas op is en ik heb daar zin in, dan heb ik ook een probleem. Er kunnen maar weinig mensen tegen relingen aanleunen over de hele wereld en daar voor betaald worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat realiseer ik me. Vooral als ik m'n leven vergelijk met de doorsnee mens. Dan is mijn leven 1 groot circus zegmaar.
Wil niet zeggen dat ik geen moeilijkheden heb. Heb 'r zat man. Zoals iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |