Meestal geven die de meeste problemen (godver, wil je niet weten), maar ik ben nogal gesteld op m'n onafhankelijkheid.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
99 problems but a bitch with vagina ain't one
Daarom hebben FOK!kers en FOK!sters ook de ideale relatie samen. Lekker onafhankelijk FOK!ken in een hoekje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
Meestal geven die de meeste problemen (godver, wil je niet weten), maar ik ben nogal gesteld op m'n onafhankelijkheid.
Ik vind het ook een vereiste dat een partner ook zo is.
Kan best chill zijn, dat ze zich kan vermaken op een kansloos forum.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daarom hebben FOK!kers en FOK!sters ook de ideale relatie samen. Lekker onafhankelijk FOK!ken in een hoekje.
Ik wil het wel weten Niels0. IK WIL HET WEL WETEN.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
Meestal geven die de meeste problemen (godver, wil je niet weten), maar ik ben nogal gesteld op m'n onafhankelijkheid.
Ik vind het ook een vereiste dat een partner ook zo is.
Je penis zomaar beschikbaar stellen aan iedere doos.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet je penis in alles steken wat los en vast zit
Nee, dat doe je niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
Van wie is die BERxBER nou weer een kloon. Ik word er echt moe van. Ik ga ook klonen.
Dat tegen relingen aanleunen is me wat. Ga ik nog een lange tijd doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja, maar definieer problemen.. als de pindakaas op is en ik heb daar zin in, dan heb ik ook een probleem. Er kunnen maar weinig mensen tegen relingen aanleunen over de hele wereld en daar voor betaald worden.
Heb je wel eens een lekker wijf tegen zo'n reling aan geneukt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat tegen relingen aanleunen is me wat. Ga ik nog een lange tijd doen.
Ik wacht met smart op meer kiekjes, Niels. Kan er geen genoeg van krijgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat tegen relingen aanleunen is me wat. Ga ik nog een lange tijd doen.
neeeequote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga een endje op het Prins Clausplein fietsen met een fixie.
Nee, wel in technische ruimten waar servers staan enzo. Daar komt niemand.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je wel eens een lekker wijf tegen zo'n reling aan geneukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |