Wat een onzin.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:46 schreef niels0 het volgende:
Nederland is daar een beetje te klein voor als je ook privacy wilt hebben.
Niet je chick neuken in de berm langs de wegquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:46 schreef niels0 het volgende:
Nederland is daar een beetje te klein voor als je ook privacy wilt hebben.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, wel in technische ruimten waar servers staan enzo. Daar komt niemand.
Buitensex is wel te gek hoor trouwens. Nederland is daar een beetje te klein voor als je ook privacy wilt hebben. Maar het is te gek in ZuidOostAzië.
quote:
Doesn't matter, had sex. - Niels.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet zeker of ze een pistool in d'r broek heeft.
Oh oke.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:53 schreef niels0 het volgende:
Doe 's nie professeur. Ik ben zo open om te posten, ga het nou niet misbruiken.
Da's op het randje. Dat doet me denken aan die ene keer dat ik in Laos via Antartica op het randje van instorten stond omdat ik gejongleerd had met geiten. Mijn leven is fantastisch maar ik heb het wel zwaar. In België zijn we kuis en Nederland is kut. Hier zijn ze veel netter. Ik neuk veel vrouwen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doesn't matter, had sex. - Niels.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doesn't matter, had sex. - Niels.
Heb het al weggehaald mattie, in die quote kan ik niks aan doen helaas.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik kan ze ook verwijderen hè. Dan zien jullie nooit meer wat.
zo werkt dat wel op het internet jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik kan ze ook verwijderen hè. Dan zien jullie nooit meer wat.
Tuurlijk wel. Volgens Matip stopt hij z'n hele kale knar er in, dus als die meiden dan niet gillend klaarkomen weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet niet of NielsO zo'n topper is.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:53 schreef niels0 het volgende:
Doe 's nie professeur. Ik ben zo open om te posten, ga het nou niet misbruiken.
Is goed binkiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Doe mij trouwens maar niet ,voederbietel
Doe mij nou eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat is niet aan jou. niels is volwassen genoeg om dat zelf op te lossenquote:
Casual cultheid zijn en alle etiquette beheersen om natte poes te vangen.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe mij nou eensIk weet oprecht niet zo veel van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tussen 20-24, Breda, zelfde soort studie als Hoink, enge foto zonder ogen en mond.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Je vergeet de inhammen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet zo veel van je.
Tussen 20-24, Breda, zelfde soort studie als Hoink, enge foto zonder ogen en mond.
Ik weet niet, zo knap vind ik d'r niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Casual cultheid zijn en alle etiquette beheersen om natte poes te vangen.
Vind je het heel erg als ik niet begrijp naar wie je refereert?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, zo knap vind ik d'r niet.
Je natte poes.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik niet begrijp naar wie je refereert?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet zo veel van je.
Tussen 20-24, Breda, zelfde soort studie als Hoink, enge foto zonder ogen en mond.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |