Oke waar wil je de dickpics ontvangen, want daar is het vast allemaal weer om te doen. DM? Snapchat? Facebook?quote:
Waarom vraag je dat echt constant?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En wat maakt jou zo super speciaal flikkertje?
Terwijl ze best lekker is op die foto's man.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaal 5 jaar een kapotte kut. Damn.
Vraag het me gewoon af, heb het zelf nog niet kunnen ontdekken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat echt constant?
Really nigga?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Terwijl ze best lekker is op die foto's man.
geen van allesnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke waar wil je de dickpics ontvangen, want daar is het vast allemaal weer om te doen. DM? Snapchat? Facebook?
Jij probeert zulks te ontdekken via een forum?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vraag het me gewoon af, heb het zelf nog niet kunnen ontdekken.
Ook echt foto's van d'r ouders dit dat zus zoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Terwijl ze best lekker is op die foto's man.
Van der ouders en der zus?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ook echt foto's van d'r ouders dit dat zus zo.
Jij doet toch ook op basis van een forum uitspraken over iemands leven?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij probeert zulks te ontdekken via een forum?
Goede onderzoeker wel. Geen wonder dat je niets meer dan een boer bent.
Wat loop je nou te zeiken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij probeert zulks te ontdekken via een forum?
Goede onderzoeker wel. Geen wonder dat je niets meer dan een boer bent.
Vind je niet?quote:
Ik vind slowchats meelezen bijzonder saai, ja. Je punt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij doet toch ook op basis van een forum uitspraken over iemands leven?
Alles op internet tegenwoordig ja toch niet dan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ook echt foto's van d'r ouders dit dat zus zo.
Gewoon lekker posten en provoceren als een gek toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind slowchats meelezen bijzonder saai, ja. Je punt?
jezelf vermakenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat moet ik dan met mijn kloppende triomfraket aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |