quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij leest de slowchats ook mee. Jij hebt ook geen werk. Jij vermaakt je ook beter hier dan offline. Jij bent ons.
Snap je?
zich niet aan de regels houdenquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ging laatst als klus ergens een tegelvloertje plaatsen. Had bij de offerte gezet 'druk- en zetfouten voorbehouden'. Hele vloer lag schots en scheef want had dat nog nooit gedaan. Die mensen kunnen echt de pot op. Tegelzetten.
Stay connected toch.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Beter online meedoen dan offline niks doen.
Ik tik mee ipv alleen meelezen. Ik heb werk. Ik vermaak me hier heus niet meer dan ergens anders.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij leest de slowchats ook mee. Jij hebt ook geen werk. Jij vermaakt je ook beter hier dan offline. Jij bent ons.
Snap je?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar dat zal ze leren om niet door te vragen en/of kleine letters te lezen. Schavuiten.
godverdommequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zich niet aan de regels houden
zij komt hier binnen als nieuwe vrouwelijke user, geen tetten, geen gezicht vol zaad, geen dickpics willen ontvangen, niets!
ik vind dit erg geloofwaardigquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik tik mee ipv alleen meelezen. Ik heb werk. Ik vermaak me hier heus niet meer dan ergens anders.
Dus nee, ik snap je niet.
Hoeveel uur werk je in de supermarkt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is ongeloofwaardig dat ik werk heb?
Echt he. Wij blijven relevant en actueel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo is het maar net, genoeg kanslozen die op de bank hangen. FOK!ers zijn beter dan dat.
Ja of je beheert een website, dat kan ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is ongeloofwaardig dat ik werk heb?
Daar kun je pakweg 15 minuten over doen. Je punt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:19 schreef voederbietel het volgende:
Vooral ook omdat je gemiddeld 52 posts per dag plaatst.
Dat jij niet meer of minder tijd doorbrengt hier dan een ander.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar kun je pakweg 15 minuten over doen. Je punt?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoeveel uur werk je in de supermarkt?
Dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat jij niet meer of minder tijd doorbrengt hier dan een ander.
ik geloof ditquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]![]()
Accountantskantoor, aandelen aan- en verkopen en werk bij een gebiedscoöperatie waar ik momenteel met een project bezig ben. Allemaal bijzonder flexibel en veel computerwerk. Dus qua uren is het verschilt het nogal, ja.
Huh. Je deed toch 6 -VWO? Wel stoer baantje verder hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]![]()
Accountantskantoor, aandelen aan- en verkopen en werk bij een gebiedscoöperatie waar ik momenteel met een project bezig ben. Allemaal bijzonder flexibel en veel computerwerk. Dus qua uren is het verschilt het nogal, ja.
Je insinueert het een en ander hehquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens?
Dat is Guus (?).quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Huh. Je deed toch 6 -VWO? Wel stoer baantje verder hoor.
De handel is vooral veel in zijn aandeel gebakken luchtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Huh. Je deed toch 6 -VWO? Wel stoer baantje verder hoor.
Bietje klikken dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]![]()
Accountantskantoor, aandelen aan- en verkopen en werk bij een gebiedscoöperatie waar ik momenteel met een project bezig ben. Allemaal bijzonder flexibel en veel computerwerk. Dus qua uren verschilt het nogal, ja.
Omdat ik zeg dat enkel het meelezen van een slowchat nogal onnozel is? Lees dan een goed boek ofzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je insinueert het een en ander heh.
Ook ja. ( 5 vwo dacht ik zelfs ) Maar kan me herinneren dat jij dat ook deed. Zal er wel naast zittenquote:
Waarom doe je dat zelf niet?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat enkel het meelezen van een slowchat nogal onnozel is? Lees dan een goed boek ofzo.
Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ook ja. ( 5 vwo dacht ik zelfs ) Maar kan me herinneren dat jij dat ook deed. Zal er wel naast zitten
Welkom in een SC.quote:
Zullen we het hebben over one direction?quote:
Nou welkom dan maar, we accepteren tegenwoordig nieuwelingen.quote:
neeequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zullen we het hebben over one direction?
merk je vanzelf welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou welkom dan maar, we accepteren tegenwoordig nieuwelingen.
Welke bijdrage ga je leveren aan de SC? Want oppervlakkige figureren tolereren we niet echt. Daar hebben we er al één meisje van en dat is voldoende.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat ik graag met jou in gesprek ben.
Rip Zayn. Never forget.quote:
eentje maar?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou welkom dan maar, we accepteren tegenwoordig nieuwelingen.
Welke bijdrage ga je leveren aan de SC? Want oppervlakkige figureren tolereren we niet echt. Daar hebben we er al één meisje van en dat is voldoende.
En dat zeg je nu pas? Ik dacht dat het verplicht was.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
je hoeft niks te lezen heh, is vrijwillig
Ik vind dat ze allemaal wel wat in te brengen hebben en dat er maar één tussen zit die nogal vlak is. Natuurlijk tel ik al die domme kutjes niet meequote:
haha shit manquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Een van de weinige open minded mensen hier ( onder de dames ) zijn Chloroform en Veer. Vrij stabiele dames volgens mij. Rest kki verrot, achtergesteld of te lelek voor de samenleving
Te lelek voor de samenleving.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Een van de weinige open minded mensen hier ( onder de dames ) zijn Chloroform en Veer. Vrij stabiele dames volgens mij. Rest kki verrot, achtergesteld of te lelek voor de samenleving.
Niet om in kutjes te kruipen nu maar dat is echt zo denk ik![]()
Daar ben ik het wel mee eens hoorquote:
Echt sick.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wow, jij bent hier al sinds 2003 geregistreerd. ;s;s
kquote:
Z'n ouders wisten al dat het een FOK!ker zou worden toen hij 2 was en gediagnosticeerd werd met autisme en asperger.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wow, jij bent hier al sinds 2003 geregistreerd. ;s;s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veer stabiel: Doet wat ze leuk vind en is niet heel dom. Wel een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Lijkt wel of hij hier geboren is.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Z'n ouders wisten al dat het een FOK!ker zou worden toen hij 2 was en gediagnosticeerd werd met autisme en asperger.
hahahaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Z'n ouders wisten al dat het een FOK!ker zou worden toen hij 2 was en gediagnosticeerd werd met autisme en asperger.
Hij heette op zijn vorige account dan ook 2FOK!zquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij hier geboren is.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Chlo stabiel omdat: Werk, een mening(), Algemene kennis is goed. Nederlandse taal is goed. Snapt veel dingen, komt niet dom over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veer stabiel: Doet wat ze leuk vind en is niet heel dom. Wel een beetje
Chloroform heeft toch pas net een week werk? Niet dat dat verder iets zegt over iemands stabiliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(
) .
En VeerEli 'niet heel dom'![]()
![]()
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Weet je wat pas stabiliteit is? Eigen baas zijn gotsamme.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Chloroform heeft toch pas net een week werk? Niet dat dat verder iets zegt over iemands stabiliteit(
) .
En VeerEli 'niet heel dom'![]()
![]()
Nee nee.. volgens mij al langere tijd werk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:36 schreef voederbietel het volgende:
Chloroform heeft toch pas net een week werk?
quote:
is wel alternatiefquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wanneer wordt de Sherlock weer gefixt dan?
Ik vind het maar een boel werk op niks af eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weet je wat pas stabiliteit is? Eigen baas zijn gotsamme.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stop daar eens mee, geestelijk gehandicapt hoerendebieltje.
Wie wat dan.quote:
Ohh ik zie al wat je inbreng is. Je komt zelf niet met een mening of anekdotes maar geeft andere users een goed gevoel door hun grapjes te benadrukken. Prima hoor.quote:
nee hoor, ik wist er zelf niets over te zeggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ohh ik zie al wat je inbreng is. Je komt zelf niet met een mening of anekdotes maar geeft andere users een goed gevoel door hun grapjes te benadrukken. Prima hoor.
Ah thanks.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.net/mycroft/index.php
Maak eens een grap dan. Misschien moet iemand lachen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ohh ik zie al wat je inbreng is. Je komt zelf niet met een mening of anekdotes maar geeft andere users een goed gevoel door hun grapjes te benadrukken. Prima hoor.
Ik ben hier geboren idd... tussen LIF en OUD.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij hier geboren is.
Ik stond laatst samen te pissen met TARDIS. Zoals altijd klopte ik drie keer met mijn penis op de rand nadat ik klaar was. TARDIS. hoorde dit en keek en verbaasde zich over mijn penis. 'Hoe hou je 'em zo goed in vorm VB?' -Ik klop altijd drie keer op de rand nadat ik gepist hebt, werkt echt prima.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Maak eens een grap dan. Misschien moet iemand lachen.
haha en deze bedenk je ter plekke?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik stond laatst samen te pissen met TARDIS. Zoals altijd klopte ik drie keer met mijn penis op de rand nadat ik klaar was. TARDIS. hoorde dit en keek en verbaasde zich over mijn penis. 'Hoe hou je 'em zo goed in vorm VB?' -Ik klop altijd drie keer op de rand nadat ik gepist hebt, werkt echt prima.
Een dag later staat TARDIS. thuis te pissen en herinnert zich dat 'ie drie keer op de rand moet kloppen met zijn penis om 'em zo in optimale staat te houden. Klop, klop, klop.
'Hee VB, ben jij daar!?' roepen TARDIS.' moeder en zusje in koor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |