eentje maar?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou welkom dan maar, we accepteren tegenwoordig nieuwelingen.
Welke bijdrage ga je leveren aan de SC? Want oppervlakkige figureren tolereren we niet echt. Daar hebben we er al één meisje van en dat is voldoende.
En dat zeg je nu pas? Ik dacht dat het verplicht was.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
je hoeft niks te lezen heh, is vrijwillig
Ik vind dat ze allemaal wel wat in te brengen hebben en dat er maar één tussen zit die nogal vlak is. Natuurlijk tel ik al die domme kutjes niet meequote:
haha shit manquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Een van de weinige open minded mensen hier ( onder de dames ) zijn Chloroform en Veer. Vrij stabiele dames volgens mij. Rest kki verrot, achtergesteld of te lelek voor de samenleving
Te lelek voor de samenleving.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Een van de weinige open minded mensen hier ( onder de dames ) zijn Chloroform en Veer. Vrij stabiele dames volgens mij. Rest kki verrot, achtergesteld of te lelek voor de samenleving.
Niet om in kutjes te kruipen nu maar dat is echt zo denk ik![]()
Daar ben ik het wel mee eens hoorquote:
Echt sick.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wow, jij bent hier al sinds 2003 geregistreerd. ;s;s
kquote:
Z'n ouders wisten al dat het een FOK!ker zou worden toen hij 2 was en gediagnosticeerd werd met autisme en asperger.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wow, jij bent hier al sinds 2003 geregistreerd. ;s;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |