misschienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat, denk je dat DjeDje dat niet kan ofzo?!
ik kop nog liever een tegelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je hebt mijn DM adres he?
Niet 70% zeker maar 99%?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:24 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Alleen mijn leeftijd klopt. Doe wat aan je "feiten" voortaan.
ik weet wel zeker van welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zo kan ik je niet veroveren, geloof me sgatt.
Wat loop je te verbergen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zo kan ik je niet veroveren, geloof me sgatt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hihih, ik ga me zwart verven, je weet toch hihihehe
Nou voederbietel, wat je nu hebt zal wel niet zo bijzonder zijn, anders zat je hier nu niet zo veel.quote:
Heb je wel eens een relatie gehad met een oudere man? Dan weet je dat oudere mannen je pijn doen, en je vervolgens laten vallen.quote:
dos 3.1quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:38 schreef voederbietel het volgende:
Zijn er overigens platformen waarop printen nog kutter gaat als op Windows?
Dat wil de jeugd. Fifty shades tochquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je wel eens een relatie gehad met een oudere man? Dan weet je dat oudere mannen je pijn doen, en je vervolgens laten vallen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou voederbietel, wat je nu hebt zal wel niet zo bijzonder zijn, anders zat je hier nu niet zo veel.
house of faggotsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:39 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat wil de jeugd. Fifty shades toch
Hihi nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je wel eens een relatie gehad met een oudere man? Dan weet je dat oudere mannen je pijn doen, en je vervolgens laten vallen.
alsof je er was in 1985quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
in die tijd zou ik gewoon overhead gebruikt hebben
Goeie zet, over computers beginnen als je wordt gehosseld.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:38 schreef voederbietel het volgende:
Zijn er overigens platformen waarop printen nog kutter gaat als op Windows?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |