Gelukkig komt mijn chick vanavond anders hadden ze de boel opnieuw kunnen behangen hier.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boeiend als je er zo uit ziet..
[ afbeelding ]
Kanje dan zelf met je eigen behangplaksel tochquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gelukkig komt mijn chick vanavond anders hadden ze de boel opnieuw kunnen behangen hier.
Ga je het uit maken?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gelukkig komt mijn chick vanavond anders hadden ze de boel opnieuw kunnen behangen hier.
heb je haar zolang niet gezien?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gooi je nou nog steeds met poep als je je zin niet krijgt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
aaaaaaaahahahahahaah ;pquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gooi je nou nog steeds met poep als je je zin niet krijgt?
Dat hondje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boeiend als je er zo uit ziet..
[ afbeelding ]
ahaha ja echt he wat een stokslobberaarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
omfg damngsus fuck ben je homo ofzo?
Oh lol nog niet gezienquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gooi je nou nog steeds met poep als je je zin niet krijgt?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
omfg damngsus fuck ben je homo ofzo?
http://www.dumpert.nl/med(...)erkeersregelaar.htmlquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie niet wat hier gebeurt in mijn mooie Utrecht
op niks af?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het maar een boel werk op niks af eigenlijk.
Ja. Ik werk als zelfstandige maar als je alles zelf moet doen en alle kosten jouw kant op gaan blijft er onder aan de streep zo mogelijk nog minder over dan wanneer je in loondienst bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |