Ik kreeg een plaatje van Nederland. "Welke provincie is dit?"quote:Op maandag 6 april 2015 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
welke kunstenaar sneed z'n oor eraf kreeg ik net ook
Sowieso nu even alles verkopen en short gaan op de AEX graag gedaan geen dankquote:Op maandag 6 april 2015 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Ja, aangeven waar ik werk is inderdaad echt heel erg uit de hoogte doen en "super high end verantwoordelijke" natuurlijk.
Lul toch niet zo krom aldoor, nogal bitter allemaal.
quote:Op maandag 6 april 2015 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik kreeg een plaatje van Nederland. "Welke provincie is dit?"![]()
![]()
Dat is gewoon cultoerquote:Op maandag 6 april 2015 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je olie dan?quote:Op maandag 6 april 2015 22:52 schreef eend112 het volgende:
[..]
Sowieso nu even alles verkopen en short gaan op de AEX graag gedaan geen dank
bietje groep 6 vragen welquote:
Van gogh toch?quote:Op maandag 6 april 2015 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
jaquote:
Ben ik op het juiste moment uit gestapt ik laat je morgen even een grafiekje zien op welke stijgende lijn ik heb gezeten en op het perfecte moment ben gestopt. Maar ga nu slapen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je olie dan?![]()
![]()
nooit van gehoordquote:Op maandag 6 april 2015 22:54 schreef deadprez het volgende:
oh kut wat is deze
teh fuck is een binomiaal kwadraat?
ja ik kan ook niet meer spelenquote:Op maandag 6 april 2015 22:55 schreef Remqo het volgende:
Ik heb verzoekjes van eend en SE, maar heb geen levens meer
heb net mijn leven aan DP verkocht
Toe maar weerquote:Op maandag 6 april 2015 22:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ben ik op het juiste moment uit gestapt ik laat je morgen even een grafiekje zien op welke stijgende lijn ik heb gezeten en op het perfecte moment ben gestopt. Maar ga nu slapen.
srslymortaxxquote:Op maandag 6 april 2015 22:52 schreef Paxcon het volgende:
ik heb mortaxx enigszins vernederd met dit spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |