Niet fijn.quote:Op maandag 6 april 2015 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe voelde dat? Afgemaakt worden
OOOHOOOOOOOHHOO keihard dezequote:Op maandag 6 april 2015 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe voelde dat? Afgemaakt worden
Heyaquote:
sws een barney.gif waardigquote:
Wel goed hoor, maar nog steeds moeite met 3 plaatjes grappen verzinnenquote:
Krijg je ook vragen over one directionquote:
'Wanneer viel The Beatles uit elkaar?'quote:Op maandag 6 april 2015 22:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Krijg je ook vragen over one direction
Sorryquote:
Ja en big time rushquote:Op maandag 6 april 2015 22:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Krijg je ook vragen over one direction
Ik zal je straks opzoeken, moet nog 5 minuten wachten op een levenquote:Op maandag 6 april 2015 22:44 schreef deadprez het volgende:
ik heb het ook geinstalleerd, @deadprezz als het goed is
ik vond jou wel maar nu begint ie meteen met het spel, kun je ook mensen toevoegen of gaat dat niet?quote:Op maandag 6 april 2015 22:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal je straks opzoeken, moet nog 5 minuten wachten op een leven
@Remmert82
quote:Op maandag 6 april 2015 21:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon een heel erg slap verhaal om indruk te maken dus?
Ja, aangeven waar ik werk is inderdaad echt heel erg uit de hoogte doen en "super high end verantwoordelijke" natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Accountantskantoor, aandelen aan- en verkopen en werk bij een gebiedscoöperatie waar ik momenteel met een project bezig ben. Allemaal bijzonder flexibel en veel computerwerk. Dus qua uren verschilt het nogal, ja.
welke kunstenaar sneed z'n oor eraf kreeg ik net ookquote:Op maandag 6 april 2015 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nogal onnozele vragen 9 van de 10 keer, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |