Prima, lekker rustig, geen gehaast, af en toe eens posten in kwaliteitsfora (ja, warm hart voor ONZ, maar dat is al een tijdje niet meer wat het was). Het goede leventje wel.quote:Op maandag 6 april 2015 21:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Z'n gangetje. Hoe bevalt je leven als niet-blauwe?
Andyquote:Op maandag 6 april 2015 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja.
Maar eerst ff kijken of ik dat via een android emulator kan, want ik wil mijn identiteit niet met FOK!kers delen.
kan ook, ik vind die emulator handiger. Complete Android omgeving. En waarschijnlijk doen veel apps het niet in die oplossing. In die emulator wel.quote:Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
https://chrome.google.com(...)nlhgmfkkmkngdoccbadn
Gewoon officieel.
ja is virtual machine software. Heb je nodigquote:Op maandag 6 april 2015 21:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan ik die oracle corporation shit die die wil installeren gwn accepteren?
Doet het juist wel in die oplossingquote:Op maandag 6 april 2015 21:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan ook, ik vind die emulator handiger. Complete Android omgeving. En waarschijnlijk doen veel apps het niet in die oplossing. In die emulator wel.
Gewoon installeren en niet linken aan facebook, niet zo moeilijkquote:Op maandag 6 april 2015 21:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan ook, ik vind die emulator handiger. Complete Android omgeving. En waarschijnlijk doen veel apps het niet in die oplossing. In die emulator wel.
ja die trivia crack wellicht wel. Maar grafische games wss niet. Probeer deze maar eensquote:Op maandag 6 april 2015 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doet het juist wel in die oplossing
Een volledige emulator vind ik juist wat omslachtig.
Zou etenquote:
Dat gaat inderdaad heel moeizaam. Draait wel, uiteindelijk. Enige onhandige is dat je de .apk's moet gaan zoeken.quote:Op maandag 6 april 2015 21:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja die trivia crack wellicht wel. Maar grafische games wss niet. Probeer deze maar eens
maar je hebt gelijk hoor. Zon complete emulator draaien voor een simpel spelletje is beetje overkill. Dan is jouw oplossing wellicht handiger. Het is ook best een zwaar iets. Sterke processor aan te raden.quote:Op maandag 6 april 2015 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad heel moeizaam. Draait wel, uiteindelijk. Enige onhandige is dat je de .apk's moet gaan zoeken.
VM'tje is wel fijn als je er ook andere dingen mee doet. Zelf emuleer ik ook nog een Windows XP omgeving voor VPN-verbindingen van sommige klanten omdat het niet draait op 2000 en up.quote:Op maandag 6 april 2015 21:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar je hebt gelijk hoor. Zon complete emulator draaien voor een simpel spelletje is beetje overkill. Dan is jouw oplossing wellicht handiger. Het is ook best een zwaar iets. Sterke processor aan te raden.
weet ik. Dus DM me maar tijd en plekquote:
tuig is het gatverdammequote:
quote:Op maandag 6 april 2015 21:55 schreef remi1986 het volgende:
nee het de hele dag over eten hebben is alles
Ja!quote:Op maandag 6 april 2015 21:55 schreef remi1986 het volgende:
hou jij nou eens ff je gore bakkesquote:Op maandag 6 april 2015 21:55 schreef remi1986 het volgende:
die klopt nie helemaalquote:Op maandag 6 april 2015 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vlak voor eten slapen..
Dan slaap je toch niet meer
quote:
'k ga nog niet slapen, maar belgisch brood kun je na een dag iemands hersenen mee inslaan.quote:Op maandag 6 april 2015 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vlak voor eten slapen..
Dan slaap je toch niet meer
Is voor de coole kidsquote:Op maandag 6 april 2015 22:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat is dat voor populair kutspel gvd
Een crackspel.quote:
Ecosmithquote:Op maandag 6 april 2015 22:24 schreef Aberella het volgende:
I wish that I could be like the cool kids
Praat met mequote:Op maandag 6 april 2015 22:24 schreef Aberella het volgende:
I wish that I could be like the cool kids
Jij ook niet bahquote:
Oquote:
Wanneer gaan we nou pewpew doen :squote:
Niet fijn.quote:Op maandag 6 april 2015 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe voelde dat? Afgemaakt worden
OOOHOOOOOOOHHOO keihard dezequote:Op maandag 6 april 2015 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe voelde dat? Afgemaakt worden
Heyaquote:
sws een barney.gif waardigquote:
Wel goed hoor, maar nog steeds moeite met 3 plaatjes grappen verzinnenquote:
Krijg je ook vragen over one directionquote:
'Wanneer viel The Beatles uit elkaar?'quote:Op maandag 6 april 2015 22:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Krijg je ook vragen over one direction
Sorryquote:
Ja en big time rushquote:Op maandag 6 april 2015 22:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Krijg je ook vragen over one direction
Ik zal je straks opzoeken, moet nog 5 minuten wachten op een levenquote:Op maandag 6 april 2015 22:44 schreef deadprez het volgende:
ik heb het ook geinstalleerd, @deadprezz als het goed is
ik vond jou wel maar nu begint ie meteen met het spel, kun je ook mensen toevoegen of gaat dat niet?quote:Op maandag 6 april 2015 22:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal je straks opzoeken, moet nog 5 minuten wachten op een leven
@Remmert82
quote:Op maandag 6 april 2015 21:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon een heel erg slap verhaal om indruk te maken dus?
Ja, aangeven waar ik werk is inderdaad echt heel erg uit de hoogte doen en "super high end verantwoordelijke" natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Accountantskantoor, aandelen aan- en verkopen en werk bij een gebiedscoöperatie waar ik momenteel met een project bezig ben. Allemaal bijzonder flexibel en veel computerwerk. Dus qua uren verschilt het nogal, ja.
welke kunstenaar sneed z'n oor eraf kreeg ik net ookquote:Op maandag 6 april 2015 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nogal onnozele vragen 9 van de 10 keer, ja.
Ik kreeg een plaatje van Nederland. "Welke provincie is dit?"quote:Op maandag 6 april 2015 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
welke kunstenaar sneed z'n oor eraf kreeg ik net ook
Sowieso nu even alles verkopen en short gaan op de AEX graag gedaan geen dankquote:Op maandag 6 april 2015 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Ja, aangeven waar ik werk is inderdaad echt heel erg uit de hoogte doen en "super high end verantwoordelijke" natuurlijk.
Lul toch niet zo krom aldoor, nogal bitter allemaal.
quote:Op maandag 6 april 2015 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik kreeg een plaatje van Nederland. "Welke provincie is dit?"![]()
![]()
Dat is gewoon cultoerquote:Op maandag 6 april 2015 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je olie dan?quote:Op maandag 6 april 2015 22:52 schreef eend112 het volgende:
[..]
Sowieso nu even alles verkopen en short gaan op de AEX graag gedaan geen dank
bietje groep 6 vragen welquote:
Van gogh toch?quote:Op maandag 6 april 2015 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
jaquote:
Ben ik op het juiste moment uit gestapt ik laat je morgen even een grafiekje zien op welke stijgende lijn ik heb gezeten en op het perfecte moment ben gestopt. Maar ga nu slapen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je olie dan?![]()
![]()
nooit van gehoordquote:Op maandag 6 april 2015 22:54 schreef deadprez het volgende:
oh kut wat is deze
teh fuck is een binomiaal kwadraat?
ja ik kan ook niet meer spelenquote:Op maandag 6 april 2015 22:55 schreef Remqo het volgende:
Ik heb verzoekjes van eend en SE, maar heb geen levens meer
heb net mijn leven aan DP verkocht
Toe maar weerquote:Op maandag 6 april 2015 22:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ben ik op het juiste moment uit gestapt ik laat je morgen even een grafiekje zien op welke stijgende lijn ik heb gezeten en op het perfecte moment ben gestopt. Maar ga nu slapen.
srslymortaxxquote:Op maandag 6 april 2015 22:52 schreef Paxcon het volgende:
ik heb mortaxx enigszins vernederd met dit spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |