Prima, lekker rustig, geen gehaast, af en toe eens posten in kwaliteitsfora (ja, warm hart voor ONZ, maar dat is al een tijdje niet meer wat het was). Het goede leventje wel.quote:Op maandag 6 april 2015 21:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Z'n gangetje. Hoe bevalt je leven als niet-blauwe?
Andyquote:Op maandag 6 april 2015 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja.
Maar eerst ff kijken of ik dat via een android emulator kan, want ik wil mijn identiteit niet met FOK!kers delen.
kan ook, ik vind die emulator handiger. Complete Android omgeving. En waarschijnlijk doen veel apps het niet in die oplossing. In die emulator wel.quote:Op maandag 6 april 2015 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
https://chrome.google.com(...)nlhgmfkkmkngdoccbadn
Gewoon officieel.
ja is virtual machine software. Heb je nodigquote:Op maandag 6 april 2015 21:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan ik die oracle corporation shit die die wil installeren gwn accepteren?
Doet het juist wel in die oplossingquote:Op maandag 6 april 2015 21:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan ook, ik vind die emulator handiger. Complete Android omgeving. En waarschijnlijk doen veel apps het niet in die oplossing. In die emulator wel.
Gewoon installeren en niet linken aan facebook, niet zo moeilijkquote:Op maandag 6 april 2015 21:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan ook, ik vind die emulator handiger. Complete Android omgeving. En waarschijnlijk doen veel apps het niet in die oplossing. In die emulator wel.
ja die trivia crack wellicht wel. Maar grafische games wss niet. Probeer deze maar eensquote:Op maandag 6 april 2015 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doet het juist wel in die oplossing
Een volledige emulator vind ik juist wat omslachtig.
Zou etenquote:
Dat gaat inderdaad heel moeizaam. Draait wel, uiteindelijk. Enige onhandige is dat je de .apk's moet gaan zoeken.quote:Op maandag 6 april 2015 21:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja die trivia crack wellicht wel. Maar grafische games wss niet. Probeer deze maar eens
maar je hebt gelijk hoor. Zon complete emulator draaien voor een simpel spelletje is beetje overkill. Dan is jouw oplossing wellicht handiger. Het is ook best een zwaar iets. Sterke processor aan te raden.quote:Op maandag 6 april 2015 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad heel moeizaam. Draait wel, uiteindelijk. Enige onhandige is dat je de .apk's moet gaan zoeken.
VM'tje is wel fijn als je er ook andere dingen mee doet. Zelf emuleer ik ook nog een Windows XP omgeving voor VPN-verbindingen van sommige klanten omdat het niet draait op 2000 en up.quote:Op maandag 6 april 2015 21:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar je hebt gelijk hoor. Zon complete emulator draaien voor een simpel spelletje is beetje overkill. Dan is jouw oplossing wellicht handiger. Het is ook best een zwaar iets. Sterke processor aan te raden.
weet ik. Dus DM me maar tijd en plekquote:
tuig is het gatverdammequote:
quote:Op maandag 6 april 2015 21:55 schreef remi1986 het volgende:
nee het de hele dag over eten hebben is alles
Ja!quote:Op maandag 6 april 2015 21:55 schreef remi1986 het volgende:
nee het de hele dag over eten hebben is alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |