niet bij mijquote:Op maandag 6 april 2015 10:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, meestal gaat keelpijn wel na paar dagen over
Misschien remigratie overwegenquote:Op maandag 6 april 2015 10:33 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
echt hemaar in de zomer had ik ook longonsteking dus weet niet
Bij iedere poging tot vuren van jou denk ik aan je foto's en krullen mijn mondhoeken als de snor van hoinkquote:Op maandag 6 april 2015 10:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die stakker probeert grappig te zijn
vind ik knap, want die zijn er nietquote:Op maandag 6 april 2015 10:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij iedere poging tot vuren van jou denk ik aan je foto's en krullen mijn mondhoeken als de snor van hoink
gaat hij meteen van uit natuurlijkquote:Op maandag 6 april 2015 10:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Doelend op terug gaan naar land van herkomst, let niet op hem.
Waarom zo opzettelijk kortzichtig?quote:Op maandag 6 april 2015 11:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is hartstikke sociaal. De rest van je leven 500 euro per maand. Geen enkele voorwaarde
ik merkte het inderaad :'')quote:Op maandag 6 april 2015 10:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die stakker probeert grappig te zijn
Ja, maar zo ver reikt zijn brein niet jammer genoeg.quote:Op maandag 6 april 2015 11:01 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
gaat hij meteen van uit natuurlijk![]()
heb hier mn hele leven gewoond :'')
Ik zou dit serieus overwegen als ik ervoor in aanmerking kwamquote:Op maandag 6 april 2015 11:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zo opzettelijk kortzichtig?
Waarom zo geforceerd?quote:Op maandag 6 april 2015 11:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zou dit serieus overwegen als ik ervoor in aanmerking kwam
preciesquote:Op maandag 6 april 2015 11:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, maar zo ver reikt zijn brein niet jammer genoeg.
Als wij moeten remigreren dan hoeven we niets te doen, want we zijn er al.
Hij is wel echt flink stervende. Hij kan bijna niet lopen, valt telkens om, zit te trillen.quote:
fucked up broquote:Op maandag 6 april 2015 11:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij is wel echt flink stervende. Hij kan bijna niet lopen, valt telkens om, zit te trillen.
En z'n broer is twee weken geleden aangereden en gestorvenhet houdt niet op.
Laat hem inslapen man, kapot zielig om hem zo te laten lopen.quote:Op maandag 6 april 2015 11:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij is wel echt flink stervende. Hij kan bijna niet lopen, valt telkens om, zit te trillen.
verlos hem uit zijn lijden mangquote:Op maandag 6 april 2015 11:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
misschien heeft die wel een trauma opgelopen vanwege zn broerquote:Op maandag 6 april 2015 11:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
we mogen niet voor God spelenquote:Op maandag 6 april 2015 11:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Laat hem inslapen man, kapot zielig om hem zo te laten lopen.
neequote:Op maandag 6 april 2015 11:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Die keuze mag elk individu zelf maken.Bedankt.
Neuh het is zoals het is.quote:Op maandag 6 april 2015 11:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
fucked up bro
Kan ik iets voor je doen?
Hetzou je veel moeten boeien want jij bent vrouw en ik ben man.quote:Op maandag 6 april 2015 11:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat als je het niet ermee eens bent.
Vorig jaar nog m'n favoriete hond in laten slapenquote:Op maandag 6 april 2015 11:07 schreef TheWeeknd het volgende:
je laat je hond toch bijv. niet leven als die bloed kotst en niks meer kan, alleen maar omdat je niet voor god wil spelen zogenaamd
Meningen zijn verdeeld daarover, maar natuurlijk moet je zoiets voor jezelf beslissen.quote:Op maandag 6 april 2015 11:07 schreef TheWeeknd het volgende:
je laat je hond toch bijv. niet leven als die bloed kotst en niks meer kan, alleen maar omdat je niet voor god wil spelen zogenaamd
heb je er meerdere?quote:Op maandag 6 april 2015 11:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vorig jaar nog m'n favoriete hond in laten slapen
een man die niet werkt, maar een moestuin heeftquote:Op maandag 6 april 2015 11:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hetzou je veel moeten boeien want jij bent vrouw en ik ben man.
Waarom gaan er zoveel dieren dood in jouw leven?quote:Op maandag 6 april 2015 11:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vorig jaar nog m'n favoriete hond in laten slapen
Srry, zal je meteen gehoorzamen.quote:Op maandag 6 april 2015 11:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
jij onderschat stelselmatig de caseload van een moestuinquote:Op maandag 6 april 2015 11:08 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
een man die niet werkt, maar een moestuin heeft
Waarom doe je alsof ieder meidje met hoofddoek zulke extreme religieuze opvattingen heeftquote:Op maandag 6 april 2015 11:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
vertelquote:Op maandag 6 april 2015 11:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
jij onderschat stelselmatig de caseload van een moestuin
[img]http://smg.photobucket.com/user/dindongbell/media/GIFS%20for%20GR/ohhhhh.gif.html[/ing]quote:Op maandag 6 april 2015 11:08 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
een man die niet werkt, maar een moestuin heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |