Dankjewel. Ga het volgende week maar is doenquote:Op zondag 5 april 2015 16:59 schreef hottentot het volgende:
Kun je gewoon in de klein geld automaat gooien, bankpasje erin en het word op je rekening bijgeschreven.
Check even van te voren welke filialen een muntinname-automaat hebbenquote:Op zondag 5 april 2015 17:00 schreef sigurrosz het volgende:
[..]
Dankjewel. Ga het volgende week maar is doen
Ik weet het, maar gooi ze evengoed meestal weg.quote:Op zondag 5 april 2015 17:05 schreef Sigaartje het volgende:
Oh, dit wist ik helemaal niet.
Ik gooi ze altijd weg.
eensquote:Op zondag 5 april 2015 17:00 schreef sigurrosz het volgende:
[..]
Waarom zou je geld weggooien?quote:Op zondag 5 april 2015 17:31 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik weet het, maar gooi ze evengoed meestal weg.
Moet ik minimaal 50 van die dingen een jaar bewaren voor een Euro, nog las van dat ik er apart voor naar de bank moet.quote:
Neemt ook echt veel ruimte in en je kan ze echt niet kwijt in een winkelquote:Op zondag 5 april 2015 20:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
Moet ik minimaal 50 van die dingen een jaar bewaren voor een Euro, nog las van dat ik er apart voor naar de bank moet.
Je hebt er maar minimaal 25 van nodig om een beeldje van te kopen op de rommelmarkt...quote:Op zondag 5 april 2015 20:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
Moet ik minimaal 50 van die dingen een jaar bewaren voor een Euro, nog las van dat ik er apart voor naar de bank moet.
Dat dus. Ideaal spaarpotje. Van het geld dat erin zit ga je vervolgens lekker uit eten.quote:Op zondag 5 april 2015 22:44 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb ergens zo'n bakje staan waar al het kleingeld (lees kleiner dan 50 cent) in gaat. Ook handig voor collectes en dergelijke. En 1 keer per jaar of zo breng ik alles naar de bank. Staat gewoon een telautomaat waar je de inhoud van het bakje in mikt, pasje er door en klaar.
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 5 april 2015 22:59 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat dus. Ideaal spaarpotje. Van het geld dat erin zit ga je vervolgens lekker uit eten.
Volgens de ABN site zijn alle banken gesloten op 2de paasdag en vind er ook geen betalingsverkeer plaatsquote:Op zondag 5 april 2015 22:49 schreef sigurrosz het volgende:
is de ABN in Leiden morgen open ivm 2e paasdag?
Check wel even welke banken er geld voor vragen. Rabobank en ING vragen ¤7 voor elke storting. Ongeacht het bedrag.quote:Op zondag 5 april 2015 17:00 schreef sigurrosz het volgende:
[..]
Eerste 6 stortingen kosten niets.quote:Op maandag 6 april 2015 01:42 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Check wel even welke banken er geld voor vragen. Rabobank en ING vragen ¤7 voor elke storting. Ongeacht het bedrag.
Bij de Rabobank geldt m.b.t. de maximale "gratis" stortingen hetzelfde voor zover ik weet.quote:Storten contant geld op eigen rekening met Betaalpas
Eerste 6 stortingen per kalenderjaar ¤ 0,00 (gratis)
Iedere extra storting in hetzelfde kalenderjaar ¤ 6,00
Rabo eerste 7 stortingen gratis, daarna word er iets van 7,50 ingehouden op je stortingquote:Op maandag 6 april 2015 01:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eerste 6 stortingen kosten niets.
ING:
[..]
Bij de Rabobank geldt m.b.t. de maximale "gratis" stortingen hetzelfde voor zover ik weet.
Dank u voor de aanvulling.quote:Op maandag 6 april 2015 03:48 schreef Bunnii het volgende:
[..]
Rabo eerste 7 stortingen gratis, daarna word er iets van 7,50 ingehouden op je storting
De automaat die in mijn filiaal staat is van een bedrijf dat G4N heet (of iets dergelijks) maar ik heb er nog nooit geld voor hoeven betalen om te storten.quote:Op maandag 6 april 2015 08:38 schreef Makrolon het volgende:
Bij de abn iig is de muntstort automaat van een extern bedrijf en kost elke storting daarop geld. Hoeveel het precies is weet ik niet meer..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |