hoe speel je het anders met vriendenquote:Op maandag 6 april 2015 01:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet niet perse. Ik blijf maar incognito
Als je hun username weet kan je invitenquote:Op maandag 6 april 2015 01:52 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hoe speel je het anders met vrienden
je kan niet online met vreemden oid?quote:Op maandag 6 april 2015 01:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je hun username weet kan je inviten
Kan ookquote:Op maandag 6 april 2015 01:53 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
je kan niet online met vreemden oid?
picsquote:Op maandag 6 april 2015 02:06 schreef TheWeeknd het volgende:
"De meeste mensen kunnen hun plas ophouden tot de blaas circa 800 ml urine bevat."
ben ik nou een alien?
Jij in kleurquote:Op maandag 6 april 2015 02:11 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
zwart-wit rontgen of toch maar in kleur?
heb ik ook, ben net een vrouw wat dat aangaatquote:Op maandag 6 april 2015 02:06 schreef TheWeeknd het volgende:
"De meeste mensen kunnen hun plas ophouden tot de blaas circa 800 ml urine bevat."
ben ik nou een alien?
Ik wil ze zienquote:Op maandag 6 april 2015 02:45 schreef Remqo het volgende:
Al hebben de 3 stripjes een referentie naar KLB, die letters komen altijd terug.
De eerste 2 stripjes heb ik andere users bij betrokken
Doe normaal manquote:Op maandag 6 april 2015 07:50 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nog bier staan van gisteravond.![]()
Eerst die maar even killen voordat ik aan de koffie ga.
In Denemarken vroeger standaard bij het ontbijt.quote:
Moet er echt niet aan denken...quote:Op maandag 6 april 2015 07:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
In Denemarken vroeger standaard bij het ontbijt.![]()
Broodjes kaas en tomaat, een halve liter Tuborg en dan naar school.
Echt goddelijk. Als je dan een hap brood met kaas hebt genomen en hebt doorgeslikt dat bier dat dan zo tintelt op je tong. Alsof er een engeltje over je tong piest.quote:Op maandag 6 april 2015 07:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Moet er echt niet aan denken...
Ik zou die weghalen Niels, tieten mag, maar niet verder, levert je een ban op van 2 dagen minimaalquote:
Ook niet in een spoiler?quote:Op maandag 6 april 2015 08:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zou die weghalen Niels, tieten mag, maar niet verder, levert je een ban op van 2 dagen minimaal
Weet ik niet precies, maar ik zou het niet doen...quote:Op maandag 6 april 2015 08:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
ook niet in een spoiler?![]()
Vooruit danmaar.
Ok ltr. Ik heb het maar weggehaald.quote:Op maandag 6 april 2015 08:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, maar ik zou het niet doen...
ben nu afk voorlopig
herrezen uit de dood. Dat is toch waar pasen voor staat?quote:Op maandag 6 april 2015 09:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ik werd vannacht wakker door het gejammer van mijn kat die na een paar weken flink aftakelen huilend aan het sterven was en z'n darmen al flink ontspande door de gang heen. Puffend en hijgend sloot m'n kat z'n ogen om langzaam te sterven.
En vanochtend heb ik hem weer gewoon eten geven. Stress om niets, midden in de nacht met Pasen.
Dit klimaat is niet goed voor jequote:Op maandag 6 april 2015 09:40 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
als ik maar niet weer een longontsteking krijg
Hou de Metro de komende 2 weken in de gaten.quote:
Dat zal wel meevallen, meestal gaat keelpijn wel na paar dagen overquote:Op maandag 6 april 2015 09:40 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
als ik maar niet weer een longontsteking krijg
quote:Op maandag 6 april 2015 09:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ik werd vannacht wakker door het gejammer van mijn kat die na een paar weken flink aftakelen huilend aan het sterven was en z'n darmen al flink ontspande door de gang heen. Puffend en hijgend sloot m'n kat z'n ogen om langzaam te sterven.
En vanochtend heb ik hem weer gewoon eten geven. Stress om niets, midden in de nacht met Pasen.
omdat je een zeikwijf bentquote:Op maandag 6 april 2015 02:03 schreef TheWeeknd het volgende:
hoe kan het dat ik een uur later en 200ml thee later alweer moet plassen
hoeveel volume zou je blaas eigenlijk hebben
Kom me ontbijt brengen op bedquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 09:56 schreef TARDIS. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |