Welke eend?quote:Op maandag 6 april 2015 22:55 schreef Remqo het volgende:
Ik heb verzoekjes van eend en SE, maar heb geen levens meer
heb net mijn leven aan DP verkocht
Doorsturen naar de AIVD duhquote:Op maandag 6 april 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
wrm staat bij installatie van apps trouwens altijd een gigantische waslijst van shit die ze in de gaten houden
wat moet een vlc player remote met mijn belgegevens bijvoorbeeld
Je bent gewoon nergens meer veilig. Overal kijken ze mee.quote:Op maandag 6 april 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
wrm staat bij installatie van apps trouwens altijd een gigantische waslijst van shit die ze in de gaten houden
lekker data verkopen... big moneyquote:Op maandag 6 april 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
:squote:
EendEendTweequote:
Kan de overheid je intelligentie monitorenquote:Op maandag 6 april 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
dan zijn ze snel klaarquote:Op maandag 6 april 2015 22:59 schreef Aberella het volgende:
[..]
Kan de overheid je intelligentie monitoren
Haha ja ik doe via facebook. Krijg ik lekker levens van mijn vriendjes en vriendinnetjes.quote:Op maandag 6 april 2015 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ooh dan heb ik al tegen jou gespeeldwist niet dat het jij was
stiekem maxima aangeklikt zekerquote:
doe dit nou niet ik werd de eerste keer dat ik het las al misselijkquote:Op maandag 6 april 2015 23:03 schreef Toto69 het volgende:
Hout. Wood. KPD.
Oh trouwens. ook erg vet dit weer. Als ik denk aan een chick die zin heeft die ik ken dan voel ik gewoon een steeds natter wordende kut om mijn lul.
Of als ik denk van wie dan ook heeft wel zin? Voel ik er ook weer 1. Telkens weer andere pussy die ik voel
Telepatische seksAls ik denk kutje likken dan proef ik ook echt natte kut.
Vanacht ook eventjes dat in hoog tempo de pussy's wisselde. weet niet hoe fucking veel dat er waren maar allemaal kletsnat en eigen vorm.![]()
quote:Op maandag 6 april 2015 23:03 schreef Toto69 het volgende:
Hout. Wood. KPD.
Oh trouwens. ook erg vet dit weer. Als ik denk aan een chick die zin heeft die ik ken dan voel ik gewoon een steeds natter wordende kut om mijn lul.
Of als ik denk van wie dan ook heeft wel zin? Voel ik er ook weer 1. Telkens weer andere pussy die ik voel
Vanacht ook eventjes dat in hoog tempo de pussy's wisselde. weet niet hoe fucking veel dat er waren maar allemaal kletsnat en eigen vorm.![]()
jup was leuke potjequote:Op maandag 6 april 2015 23:02 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha ja ik doe via facebook. Krijg ik lekker levens van mijn vriendjes en vriendinnetjes.
Maar heftig potje. 5-6, waardige tegenstander.
niet weerquote:Op maandag 6 april 2015 23:03 schreef Toto69 het volgende:
Hout. Wood. KPD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |