Frank doe er wat aan, dat jonge tuig hierquote:Op zondag 5 april 2015 19:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Had die oude man niet de lapo of was hij weer te traag?
hij had gewoon de lapo ja, maar op die leeftijd vergeet je snel dingenquote:Op zondag 5 april 2015 19:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Had die oude man niet de lapo of was hij weer te traag?
als ik jou was zou ik het gewoon bij the vampire diaries ofzo houdenquote:Op zondag 5 april 2015 19:34 schreef TheWeeknd het volgende:
moet ik nu toch maar scarface kijken of gewoon stoppen
Waarom blijf je posten als je film kijkt.quote:Op zondag 5 april 2015 19:34 schreef TheWeeknd het volgende:
moet ik nu toch maar scarface kijken of gewoon stoppen
Bijvoorbeeld:quote:
vrijdag pas weerquote:Op zondag 5 april 2015 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik het gewoon bij the vampire diaries ofzo houden
Gewoon aanpakken dat stelletje rekels.quote:Op zondag 5 april 2015 19:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Frank doe er wat aan, dat jonge tuig hier
Niet te veel mee gaan in die meeloopdagen. Wel fijn om een beeld te krijgen maar word altijd overdreven alsof het de beste opleiding ooit is.quote:Op zondag 5 april 2015 19:28 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
inderdaad, dat er zoveel valt te kiezen jeetje
tot nu toe valt mijn oog op accountancy, binnenkort misschien een meeloopdag
voor de rest heb ik nog een jaar te kiezen dus komt wel goed
ik kijk niks atmquote:Op zondag 5 april 2015 19:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom blijf je posten als je film kijkt.
quote:Op zondag 5 april 2015 19:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon aanpakken dat stelletje rekels.
Al Pacino steelt in beide films, al steelt Marlon Brando wel de show in The Godfather.quote:Op zondag 5 april 2015 19:36 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik kijk niks atm
ik denk nog steeds na over die fout, hoe kon het nou gebeuren?
inderdaadquote:Op zondag 5 april 2015 19:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet te veel mee gaan in die meeloopdagen. Wel fijn om een beeld te krijgen maar word altijd overdreven alsof het de beste opleiding ooit is.
Veel vragen aan mensen die de opleiding sws doen ^^
succes thoo
jelly op mijn cute bubble buttquote:Op zondag 5 april 2015 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Past makkelijk in jouw zak ja, met die reet van je
Is hermannetje een dikkerd ja?quote:Op zondag 5 april 2015 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Past makkelijk in jouw zak ja, met die reet van je
oh ja tuurlijk herken ik die gezichtenquote:Op zondag 5 april 2015 19:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al Pacino steelt in beide films, al steelt Marlon Brando wel de show in The Godfather.
quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik schaam me een beetje als ik mij realiseer dat er bijna (scheelt ongv. 20 kilo) 2 volwassen jongemannen in mij passen.
Edit; dit dient niet verkeerd gelezen te worden.
Ik dacht dat je 'm alweer vergeten was.quote:
WCH is een groot fan van roleplay dus ik moet altijd kussens onder mijn kleding dragen als ik langskom. hij heeft een dikkerdjes fetisjquote:
neverquote:Op zondag 5 april 2015 19:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 'm alweer vergeten was.
Zo moeilijk is het ook weer niet hoor.quote:Op zondag 5 april 2015 19:39 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
oh ja tuurlijk herken ik die gezichten
Hoe maak je je scrambled eggs? Essentieel detail.quote:Op zondag 5 april 2015 19:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
's-morgens scrambled eggs, brood, rauwkost, yoghurt dessertje.
's-middags altijd warm. Soep vooraf, en allerhande gerechten, pasta, aardappelen, rijst, whatever. Vis, scampi, biefstuk, saté.
's-avonds ook weer warm.
ik herken ze gewoon niet van naam hahaquote:Op zondag 5 april 2015 19:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het ook weer niet hoor.
Kijk naar de datum en realiseer je hoe lang ik hem dit al nadraagquote:
Gewoon je gebakken ei verneuken toch.quote:Op zondag 5 april 2015 19:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hoe maak je je scrambled eggs? Essentieel detail.
Het klinkt alsof ze een leven heeft, dat vind ik zorgelijkquote:Op zondag 5 april 2015 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn zus heeft het gewoon druk met vrienden en werk, geen zorgen Remqo
En dat is dan vader... Het is zelf nog een irritant, kinderachtig rotjong.quote:Op zondag 5 april 2015 19:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kijk naar de datum en realiseer je hoe lang ik hem dit al nadraag
Ik vind het smerigquote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het klinkt alsof ze een leven heeft, dat vind ik zorgelijk
jammer genoeg heeft ze er net een gevonden, ja.quote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het klinkt alsof ze een leven heeft, dat vind ik zorgelijk
Amen.quote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dat is dan vader... Het is zelf nog een irritant, kinderachtig rotjong.
Nee ik maak het altijd zoquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Arme willoowquote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer genoeg heeft ze er net een gevonden, ja.
maar is het waar? de geruchten?quote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje flauw hoor, zeg dat maar tegen haar.quote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer genoeg heeft ze er net een gevonden, ja.
ik wil het ook van hem zelf hore.quote:Op zondag 5 april 2015 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, hij past regelmatig 2 jongemannen in zich
Dat hij vader is, wil hij wel eens openhartig over pratenquote:
ja lief kindje heeft die ookquote:Op zondag 5 april 2015 19:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat hij vader is, wil hij wel eens openhartig over praten
Maar waar is dat. Ik heb nu op Popcorntime heel seizoen 6 gezienquote:Op zondag 5 april 2015 19:38 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
helemaal bij
waarom stoppen ze zovaak goddamn
ik vind dit een te persoonlijke vraagquote:Op zondag 5 april 2015 19:45 schreef TARDIS. het volgende:
WCH vind je het spannend om FOK!kers te neuken terwijl Teun boven ligt te slapen?
seizoen 6 afgekeken?quote:Op zondag 5 april 2015 19:45 schreef Aberella het volgende:
[..]
Maar waar is dat. Ik heb nu op Popcorntime heel seizoen 6 gezien
Dat met jou was een eenmalige vergissingquote:Op zondag 5 april 2015 19:45 schreef TARDIS. het volgende:
WCH vind je het spannend om FOK!kers te neuken terwijl Teun boven ligt te slapen?
quote:Op zondag 5 april 2015 19:45 schreef TARDIS. het volgende:
Alleen op FOK! kom je zulke vragen tegen.quote:Op zondag 5 april 2015 19:45 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vond het wel lekker hoorquote:Op zondag 5 april 2015 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat met jou was een eenmalige vergissing
Waar kijk jij danquote:Op zondag 5 april 2015 19:46 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
seizoen 6 afgekeken?
er moeten nog paar afleveringen tot het einde haha
Mag mijn hond ook mee doen?quote:Op zondag 5 april 2015 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ok maken we er tweemaal van
Ik kwam een promo voor GoT seizoen 5 tegen, en ik zie die kop van Ariana Stark, en ik kan alleen aan jou denken. Je hebt GoT voor me verneukt, bedankt man.quote:Op zondag 5 april 2015 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind dit een te persoonlijke vraag
Ariana Stark, dat karakter heb ik nog niet gezienquote:Op zondag 5 april 2015 19:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kwam een promo voor GoT seizoen 5 tegen, en ik zie die kop van Ariana Stark, en ik kan alleen aan jou denken. Je hebt GoT voor me verneukt, bedankt man.
gewoon downloaden of pop orntimequote:
Allemachtig, je zal onder een dak wonen met iemand die zo'n muzieksmaak heeft.quote:
Godteringquote:
Mijn vrouw is erger, extreme noise terror heb ik door haar leren kennenquote:Op zondag 5 april 2015 19:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Allemachtig, je zal onder een dak wonen met iemand die zo'n muzieksmaak heeft.
Oh kutquote:Op zondag 5 april 2015 19:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ariana Stark, dat karakter heb ik nog niet gezien
ik woon in huis met een broer die groot fan is van death metal/hardcore.quote:Op zondag 5 april 2015 19:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Allemachtig, je zal onder een dak wonen met iemand die zo'n muzieksmaak heeft.
Welke?quote:Op zondag 5 april 2015 19:54 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
heb je de geruchten al gehoord over hem?
fuck your lifequote:Op zondag 5 april 2015 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik woon in huis met een broer die groot fan is van death metal/hardcore.
het is inderdaad geen pretje
Ha totoquote:
Medelijden met Teun.quote:Op zondag 5 april 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn vrouw is erger, extreme noise terror heb ik door haar leren kennen
En een zus die van GTST houdt, dat moet geen pretje zijn daar bij jullie.quote:Op zondag 5 april 2015 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ah, jouw nerdness is dus niet genetisch, of is je broer geadopteerdquote:Op zondag 5 april 2015 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ons moeder kijkt het ookquote:Op zondag 5 april 2015 19:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
En een zus die van GTST houdt, dat moet geen pretje zijn daar bij jullie.
Goed weekend gehad?quote:Op zondag 5 april 2015 19:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ha toto.
[..]
Medelijden met Teun.
[..]
En een zus die van GTST houdt, dat moet geen pretje zijn daar bij jullie.
WOWquote:
ik denk het wel. mijn ene broer death metal, de andere van die mocro rap(misschien is het deadprez wel), en ik Taylor Swiftquote:Op zondag 5 april 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah, jouw nerdness is dus niet genetisch, of is je broer geadopteerd
hoe oud is hijquote:Op zondag 5 april 2015 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar vindt hij de muziek beter als de vloer trilt
Iets te veel gedronken, heb daar altijd vreselijk last vanquote:
Da's niet slimquote:Op zondag 5 april 2015 19:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iets te veel gedronken, heb daar altijd vreselijk last van.
Mijn opa, vader en ik houden alle 3 van Manke Nelisquote:Op zondag 5 april 2015 19:57 schreef TheWeeknd het volgende:
mijn oma moeder en ik houden alle 3 van michael jackson
Ken jij MIss montreal?quote:
Dat kan gebeurenquote:Op zondag 5 april 2015 19:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iets te veel gedronken, heb daar altijd vreselijk last van.
quote:Op zondag 5 april 2015 19:57 schreef TheWeeknd het volgende:
mijn oma moeder en ik houden alle 3 van michael jackson
ja hij gaat ook bijna op zichzelf wonenquote:Op zondag 5 april 2015 19:58 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]![]()
zorg dat hij het huis uit wordt geschopt
hahahquote:Op zondag 5 april 2015 19:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn opa, vader en ik houden alle 3 van Manke Nelis
yessquote:Op zondag 5 april 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hij gaat ook bijna op zichzelf wonen
Hahaquote:
Ben jij mijn broertje?quote:Op zondag 5 april 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hij gaat ook bijna op zichzelf wonen
TARDIS je bent kkzuur vandaag ff serieus kan ik wat voor je doen?quote:
tbhquote:Op zondag 5 april 2015 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet hier met zo'n hoofd zitten
quote:Op zondag 5 april 2015 20:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
TARDIS je bent kkzuur vandaag ff serieus kan ik wat voor je doen?
Ik heb er altijd meerdere dagen last van, daarom doe ik het ook niet zo vaak meer. Maar soms als het gezellig is sluipt her er in.quote:
Zuurder dan anders?quote:Op zondag 5 april 2015 20:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
TARDIS je bent kkzuur vandaag ff serieus kan ik wat voor je doen?
Ja, gezelligquote:Op zondag 5 april 2015 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je nu hard kutmuziek aanstaan? dan wel ja
Zonder twijfel.quote:
Ga je dan ook rare dingen doen, zoals het rondlopen in je ondergoed?quote:Op zondag 5 april 2015 20:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb er altijd meerdere dagen last van, daarom doe ik het ook niet zo vaak meer. Maar soms als het gezellig is sluipt her er in.
maar door je ouderdom is de kans groot dat je het vergeet, daarom zeg ik het zo vaakquote:Op zondag 5 april 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ja nou weet ik het wel...
to be honestquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar door je ouderdom is de kans groot dat je het vergeet, daarom zeg ik het zo vaak
maak er een mooie tekening van zou ik zeggenquote:Op zondag 5 april 2015 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]elke keer kras ik in mijn armen he
vandaag geleerd dat mijn broertje Hermann heetquote:Op zondag 5 april 2015 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vandaag geleerd dat mijn broer wielrennen kijkt
Mag ik over je wonden komen?quote:Op zondag 5 april 2015 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]elke keer kras ik in mijn armen he
Vandaag geleerd dat die twee ongelofelijk lelijke users broers zijnquote:Op zondag 5 april 2015 20:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
vandaag geleerd dat mijn broertje Hermann heet
ik heb tenminste haarquote:Op zondag 5 april 2015 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vandaag geleerd dat die twee ongelofelijk lelijke users broers zijn
ik niet, is het wel een aanrader?quote:Op zondag 5 april 2015 20:07 schreef Aberella het volgende:
Zitten hier nog meer mensen met een neussprayverslaving?
Ja ik.quote:Op zondag 5 april 2015 20:07 schreef Aberella het volgende:
Nee vind ik echt ranzig vooral als het in je mond komt, Sanne.quote:Op zondag 5 april 2015 20:07 schreef Aberella het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee vind ik echt ranzig vooral als het in je mond komt, Sanne.
Daar heb ik pas over zitten lezen, dat bestaat dus echtquote:Op zondag 5 april 2015 20:07 schreef Aberella het volgende:
Producen kost te veel tijd man. Vind het veel leuker om af en toe een mashup in elkaar te knutselen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil later wel jouw handtekening als je beroemd wordt
/carequote:Op zondag 5 april 2015 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik kon er niet om lachen anders
Lijkt wel alsof ik een parodie op een drugsverslaving zit te lezenquote:Op zondag 5 april 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
http://www.kennislink.nl/publicaties/verslaafd-aan-de-neusspray
Met hoinksnor
het leeftquote:Op zondag 5 april 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ik een parodie op een drugsverslaving zit te lezen
Ja dat idee had ik ookquote:Op zondag 5 april 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ik een parodie op een drugsverslaving zit te lezen
quote:
godkk manquote:Yessica is inmiddels al vier maanden gestopt met fanatiek sprayen. “De eerste paar weken afkicken waren het heftigst. ’s Nachts was ik echt benauwd, ik kon absoluut niet slapen omdat ik zo slecht kon ademen. Maar uiteindelijk lukte het me om te stoppen”, vertelt ze. De hardnekkigheid van het probleem komt echter aan het einde van het gesprek pijnlijk naar voren als ze vertelt dat ze vorige week verkouden is geworden. “Ja, ik heb toen inderdaad weer een paar keer gesprayd om soepel adem te kunnen halen.”
ik wilde ooit een keer zo'n opneemding meenemen om al mijn scheten op te nemen. en als ik dan 10 goeie scheten had was het mijn plan om daar een goeie remix van te maken.quote:Op zondag 5 april 2015 20:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Producen kost te veel tijd man. Vind het veel leuker om af en toe een mashup in elkaar te knutselen.
hoeveel win je dan?quote:Op zondag 5 april 2015 20:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ewa
duim voor me dat barcelona straks wint
wat heb ik jou misdaanquote:
als je rijk wordt met die shit verwacht ik wel een FOK! fissa.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je rijk wordt met die shit verwacht ik wel een FOK! fissa.
quote:Op zondag 5 april 2015 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou te lang duren om alles op te noemen
quote:Op zondag 5 april 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wilde ooit een keer zo'n opneemding meenemen om al mijn scheten op te nemen. en als ik dan 10 goeie scheten had was het mijn plan om daar een goeie remix van te maken.
maar het is er nooit van gekomen helaas
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een haiku:
fok niet met deadprez
want hij steekt je zonder spijt
tussen je ribben
ik snap het niet, win je dan die 440 of wat?quote:
Heb je nog een mc nodig ? Bij deze mijn solicitatiequote:
quote:
jaquote:Op zondag 5 april 2015 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik snap het niet, win je dan die 440 of wat?
mc's zijn echt kansloos bij dat soort shitquote:Op zondag 5 april 2015 20:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb je nog een mc nodig ? Bij deze mijn solicitatie
Tonight rocking on stage
Yeah come on yeeh come on, partypeople put your hands in the air. Yeaah come on let de goodtimes roll [insert gig] zijn jullie er klaar voor ???? Waaaaar is dat feestje yeaah come on uuh
sickquote:
je haat toch niet op alle MC's he?quote:Op zondag 5 april 2015 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
mc's zijn echt kansloos bij dat soort shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |