inderdaadquote:Op zondag 5 april 2015 19:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet te veel mee gaan in die meeloopdagen. Wel fijn om een beeld te krijgen maar word altijd overdreven alsof het de beste opleiding ooit is.
Veel vragen aan mensen die de opleiding sws doen ^^
succes thoo
jelly op mijn cute bubble buttquote:Op zondag 5 april 2015 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Past makkelijk in jouw zak ja, met die reet van je
Is hermannetje een dikkerd ja?quote:Op zondag 5 april 2015 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Past makkelijk in jouw zak ja, met die reet van je
oh ja tuurlijk herken ik die gezichtenquote:Op zondag 5 april 2015 19:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al Pacino steelt in beide films, al steelt Marlon Brando wel de show in The Godfather.
quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik schaam me een beetje als ik mij realiseer dat er bijna (scheelt ongv. 20 kilo) 2 volwassen jongemannen in mij passen.
Edit; dit dient niet verkeerd gelezen te worden.
Ik dacht dat je 'm alweer vergeten was.quote:
WCH is een groot fan van roleplay dus ik moet altijd kussens onder mijn kleding dragen als ik langskom. hij heeft een dikkerdjes fetisjquote:
neverquote:Op zondag 5 april 2015 19:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 'm alweer vergeten was.
Zo moeilijk is het ook weer niet hoor.quote:Op zondag 5 april 2015 19:39 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
oh ja tuurlijk herken ik die gezichten
Hoe maak je je scrambled eggs? Essentieel detail.quote:Op zondag 5 april 2015 19:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
's-morgens scrambled eggs, brood, rauwkost, yoghurt dessertje.
's-middags altijd warm. Soep vooraf, en allerhande gerechten, pasta, aardappelen, rijst, whatever. Vis, scampi, biefstuk, saté.
's-avonds ook weer warm.
ik herken ze gewoon niet van naam hahaquote:Op zondag 5 april 2015 19:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het ook weer niet hoor.
Kijk naar de datum en realiseer je hoe lang ik hem dit al nadraagquote:
Gewoon je gebakken ei verneuken toch.quote:Op zondag 5 april 2015 19:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hoe maak je je scrambled eggs? Essentieel detail.
Het klinkt alsof ze een leven heeft, dat vind ik zorgelijkquote:Op zondag 5 april 2015 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn zus heeft het gewoon druk met vrienden en werk, geen zorgen Remqo
En dat is dan vader... Het is zelf nog een irritant, kinderachtig rotjong.quote:Op zondag 5 april 2015 19:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kijk naar de datum en realiseer je hoe lang ik hem dit al nadraag
Ik vind het smerigquote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het klinkt alsof ze een leven heeft, dat vind ik zorgelijk
jammer genoeg heeft ze er net een gevonden, ja.quote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het klinkt alsof ze een leven heeft, dat vind ik zorgelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |