SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of kijk dit meisje: 166 lang en prachtige vormen, dit zul je echt niet aantreffen in Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Nederlandse meisjes hebben slecht gevormde lichamen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2013 19:37:15 ]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Het valt mij op dat veel van de nederlandse meisjes OF van die lange uitgerekte slungels zijn van 1.75+ of ze zijn <=1.70 (wel een zeldzame lengte onder de Nederlandse vrouw) en hebben ze stalpoten, een pens, geen tieten en geen kont. Ook zie je vaak dat de meisjes helemaal geen vrouwelijke borsten hebben, vaak is het alleen de bh die voor wat ronding zorgt, en als ze borsten hebben zijn dat van die hele smalle borsten die naar beneden hangen.
Kijk dit soort meisjes bedoel ik, deze heb je niet in Nederland. Ze is 1.67 lang en heeft prachtige welgevormde grote borsten die ook nog eens niet hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of kijk dit meisje: 166 lang en prachtige vormen, dit zul je echt niet aantreffen in Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Nederlandse meisjes hebben slecht gevormde lichamen.Niet erkennen dat Dima een baas isquote:
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Ik schaam me een beetje als ik mij realiseer dat er bijna (scheelt ongv. 20 kilo) 2 volwassen jongemannen in mij passen.quote:
Te laatquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Edit; dit dient niet verkeerd gelezen te worden.
Jij weegt 100kg he?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik schaam me een beetje als ik mij realiseer dat er bijna (scheelt ongv. 20 kilo) 2 volwassen jongemannen in mij passen.
Tfoe, gayquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik schaam me een beetje als ik mij realiseer dat er bijna (scheelt ongv. 20 kilo) 2 volwassen jongemannen in mij passen.
Zo ongeveer. In mijn verdediging, ik ben wel iets boven de 1.90.quote:
Nog iets te... hèquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo ongeveer. In mijn verdediging, ik ben wel iets boven de 1.90.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Te laat, DP!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mijn moeder was?quote:
Ik houd wel mijn bovenlichaam (vanwege mijn knie kan ik niet heel veel) bij hoor dus één en al spier natuurlijkquote:
Jaja.quote:
[..]
Ik heb ze gezien. Ze heeft een prachtig geproportioneerd lichaam. Dat zie je hier bij de Nederlandse meisjes echt niet hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:52 schreef Omdatappel het volgende:
Hoe weet je dat meisje 1 geen stalpoten heeft dan?
Ze heeft geen bovenlip, laat maar zitten!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb ook plaatjes waarop bovenste meisje vol de hand aan zich zelf slaat op haar kale poes maar die kan ik niet posten door de - helaas - veramerikarisering van Nederland. Dit is eigenlijk weer een aparte terechte klacht op zich, maar goed.
Ja precies wel een mooi meisje, maar echt geen zeldzaam hoofd en elk meisje met een beetje tiet kan die op bed duwen en dan de foto zo maken. Daar is ook niet heel veel bij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:57 schreef Feeeeble het volgende:
Zoals dat eerste meisje heb je er zat van in Nederland!
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja precies wel een mooi meisje, maar echt geen zeldzaam hoofd en elk meisje met een beetje tiet kan die op bed duwen en dan de foto zo maken. Daar is ook niet heel veel bij.
Bestaat vast wel, hoor. Misschien kom je net op de verkeerde plekken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien. Ze heeft een prachtig geproportioneerd lichaam. Dat zie je hier bij de Nederlandse meisjes echt niet hoor.
gaarne in dmquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb ook plaatjes waarop bovenste meisje vol de hand aan zich zelf slaat op haar kale poes maar die kan ik niet posten door de - helaas - veramerikarisering van Nederland. Dit is eigenlijk weer een aparte terechte klacht op zich, maar goed.
Inderdaad zeg! Afknapper wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ze heeft geen bovenlip, laat maar zitten!
Ik zal jou eens op bed aanduwen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja precies wel een mooi meisje, maar echt geen zeldzaam hoofd en elk meisje met een beetje tiet kan die op bed duwen en dan de foto zo maken. Daar is ook niet heel veel bij.
Ik zie het op dit moment anders gewoon in Nederland.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:04 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets zie ik niet echt in Nederland.
hahaha. kan je haar al aanraken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zie het op dit moment anders gewoon in Nederland.
Zoals ik al zei, ik heb veel meer foto's van haar. En ze heeft prachtige lippen. Ook beneden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Godver Frank, dat is geilquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet maar goed, dat is ook te veel van het goede; ik ben een FOK!ker, en nog mod ook, dus bang voor meisjes natuurlijk.quote:
Jij bent geen jongeman meer en jij past er ook niet tweede keer in.quote:
[..]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet maar goed, dat is ook te veel van het goede; ik ben een FOK!ker, en nog mod ook, dus bang voor meisjes natuurlijk.
Mental image was meer dan voldoende voor de komende wekenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent geen jongeman meer en jij past er ook niet tweede keer in..
Dat zijn wel behoorlijke verf porums die je post!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog een dan zodat je met je zelf aan de slag kunt
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb veel meer foto's van haar. En ze heeft prachtige lippen. Ook beneden.
je kan ook zowel zien dat ze knap is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:11 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Dat zijn wel behoorlijke verf porums die je post!
per dm of pm of postduif mag allesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:48 schreef Dimachaerus het volgende:
jij wil chocomel girlsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:13 schreef Jellereppe het volgende:
Pfff, ik bok op uit dit topic. Krijg het niet warm van deze vrouwen.
Wat ben jij de laatste tijd recalcitrant Jelle.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:13 schreef Jellereppe het volgende:
Pfff, ik bok op uit dit topic. Krijg het niet warm van deze vrouwen.
Dat klopt. Ik merk het zelf ook. Afijn, mijzelf wat meer in de hand proberen te houden, vooral mijn tong.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat ben jij de laatste tijd recalcitrant Jelle.
Er zijn zoveel mooie vrouwen Meloewa... kan nou niet zeggen dat dit de mooisten zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
je kan ook zowel zien dat ze knap is.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
als ze een dikke wollen coltrui aan had zou iedereen haar matig vinden
Spreek voor jezelf. Dank U. Ik zou bijna homo worden als ik het aanbod op straat zie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:18 schreef Azorius het volgende:
De onderste dame in de OP met die sproeten en rode lippen! Klacht is echter onterecht; er loopt genoeg vrouwelijk schoon in Nederland rond.
ja super, wel overhyped zo opverhyped dat ze niet meer zo leuk is om in de spot lights te zitten.quote:
welke straat dan? je woont toch niet in de Schilderswijk?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Dank U. Ik zou bijna homo worden als ik het aanbod op straat zie.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja super, wel overhyped zo opverhyped dat ze niet meer zo leuk is om in de spot lights te zitten.
Sorry doutzen.
mm ik vind die broek lelijk, en naar mijn mening te grof gebouwd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Behalve dat ze wat wazig uit haar ogen kijkt doet zij toch ook niet onder voor die meisjes uit de OP.
Ik woon ver buiten de Randstad.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:19 schreef Toolshed het volgende:
[..]
welke straat dan? je woont toch niet in de Schilderswijk?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mm ik vind die broek lelijk, en naar mijn mening te grof gebouwd.
Ik houd je niet tegen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Dank U. Ik zou bijna homo worden als ik het aanbod op straat zie.
je dacht van,,, een willekeurige oostblok-hoer is vergelijkbaar?quote:
Ik vind Amsterdam niet de fijnste plek om te wonen maar qua vrouwen is het aanbod hier echt goed.quote:
Melissa van De Voorden heet ze is een Nederlands Elle-model 19 jaar oud uit Santepoort. Google maarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je dacht van,,, een willekeurige oostblok-hoer is vergelijkbaar?![]()
![]()
19quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Melissa van De Voorden heet ze is een Nederlands Elle-model 19 jaar oud uit Santepoort. Google maar
Ik mis Venezuela in dat lijstje...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:27 schreef Rawberry het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ens-Amerikanen.dhtml
Nederland op een zesde plaats.
Inderdaad, Nederlandse vrouwen zijn zo anders gebouwd vergeleken met Belgische, Duitse of Scandinavische vrouwen, wat op zich heel vreemd is aangezien we dezelfde herkomst hebben en allemaal afstammen van de Germanen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:43 schreef Kameraadje het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn wel vaker grof gebouwd ja.
Ehm, ik stam af van Moren, Berbers en Arabieren. Breng wat meer nuance aan als u wat post. Dank U.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:33 schreef snakelady het volgende:
, Nederlandse vrouwen zijn zo anders gebouwd vergeleken met Belgische, Duitse of Scandinavische vrouwen, wat op zich heel vreemd is aangezien we bijna dezelfde herkomst hebben en allemaal afstammen van de Germanen.
De sletjes in de OP hebben toch WEL borsten en mooie rondingen!?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:29 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Onze Inge Schrama doet ook echt niet onder voor die sletjes uit de OP.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:29 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Onze Inge Schrama doet ook echt niet onder voor die sletjes uit de OP.
Ach je hebt wel gelijk hoor maar het is ook zeker regionaal ongelijk verdeeld.. als je in één of ander dorp woont zul je ze vaak niet vinden nee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:35 schreef Robophatt het volgende:
Zijn er zat, maar het is toch altijd wel wat met dat gezeik hier als het om dingen (met name vrouwen) uit Nederland gaat.
De mooie belanden op het internet tussen de veel bekeken afbeeldingen. De mindere exemplaren zijn net zo goed aanwezig, in welk land dan ook.
Geldt overigens net zo hard voor mannen.
Dat denk ik ook niet nee, maar het heeft wat dat betreft ook te maken met gevoel voor stijl / uiterlijke verzorging en noem maar op. Een mooi uiterlijk is iets waar je mee geboren wordt natuurlijk, wat je er verder mee doet is volledig aan jou.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:40 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ach je hebt wel gelijk hoor maar het is ook zeker regionaal ongelijk verdeeld.. als je in één of ander dorp woont zul je ze vaak niet vinden nee.
Jep, wijde broeken zouden verboden moeten worden voor vrouwen met mooie billen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee, maar het heeft wat dat betreft ook te maken met gevoel voor stijl / uiterlijke verzorging en noem maar op. Een mooi uiterlijk is iets waar je mee geboren wordt natuurlijk, wat je er verder mee doet is volledig aan jou.
Ik vind het gewoon een irritante koter, dus nee, bedankt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hij kan wel goed playbacken. Heb niks met rap, maar dit is toch wel een aardige clip.
Een ding moet je de koter nageven. Hij heeft talent voor playbacken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een irritante koter, dus nee, bedankt.
Hmm ligt aan het soort wijde broek. Heb gisteren in Italië een wijdere broek gezien waar mooie billen juist prachtig in uitkomen. Maar goed, dat was dus inderdaad niet in Nederlandquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:43 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Jep, wijde broeken zouden verboden moeten worden voor vrouwen met mooie billen.
Ze gaat trouwens niet echt met een mooie lover.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:34 schreef Meloewa het volgende:
Niemand is mooier dan haar
[ afbeelding ]
Wat lief om te zeggenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is niet erg hoor! Veel om van te houden! Meer om te ontdekken!
picsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm ligt aan het soort wijde broek. Heb gisteren in Italië een wijdere broek gezien waar mooie billen juist prachtig in uitkomen. Maar goed, dat was dus inderdaad niet in NederlandEn ik durfde hem niet te kopen want nja, word je gelijk weer aangestaard omdat je iets draagt wat ze hier nog niet kunnen verwerken...
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat lief om te zeggen.
Één deel heb je wel al ontdekt.
quote:
Ze is allang dood hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ze gaat trouwens niet echt met een mooie lover.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ok dan ben wel benieuwd wat voor broek dat is. Ik doelde op de 'drollenvanger' broeken die hier een tijdje in waren of zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm ligt aan het soort wijde broek. Heb gisteren in Italië een wijdere broek gezien waar mooie billen juist prachtig in uitkomen. Maar goed, dat was dus inderdaad niet in NederlandEn ik durfde hem niet te kopen want nja, word je gelijk weer aangestaard omdat je iets draagt wat ze hier nog niet kunnen verwerken...
Robo, je moet gewoon dragen wat je zelf mooi vindt. Je niet druk maken om wat anderen vinden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Van die loshangende broekachtige dingen waardoor je de billen heen en weer ziet schudden tijdens het lopen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:46 schreef Robophatt het volgende:
Zat dan trouwens wel een kort - niet doorschijnend - strak broekje ingenaaid.
Ja deze wel, maar kon wat ik precies bedoel niet 1, 2, 3 vindenquote:
Helemaal gelijk in hoor, meestal doe ik dat ook wel. Soms houdt het me echter een beetje tegen omdat ik me sowieso al snel overdressed voel tegenover het gros hier.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Robo, je moet gewoon dragen wat je zelf mooi vindt. Je niet druk maken om wat anderen vinden.
Dat doe ik ook niet, ik draag gewoon de kleren die ik mooi vind en die ik lekker vind zitten.
Als anderen het niet mooi vinden dan kijken ze maar een andere kant uit.
Gekrenkt vrouwtje gespot.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:48 schreef rosalinde93 het volgende:
Mooie mannen heb je hier ook amper hoor.
*kijkt in de spiegelquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
De enige klacht is dat Nederlandse vrouwen zo lang zijn. Ze zijn idd vaak wel wat groffer gebouwd, maar dat hoeft geen probleem te zijn, zolang ze niet teveel uitdijen.
Genoeg petite meisjes.
Dat valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
De enige klacht is dat Nederlandse vrouwen zo lang zijn.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je bent dat andere topic alweer vergeten?.
Dát detail heb je dan nu wel ontdekt over me.
Mooi zoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in hoor, meestal doe ik dat ook wel. Soms houdt het me echter een beetje tegen omdat ik me sowieso al snel overdressed voel tegenover het gros hier.
Oprotten, demagoog.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:51 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja, maar in jou passen twee Hollandse jongens
Je moet gewoon kleding dragen waar je jezelf goed bij voelt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik kreeg de wind van voren in een ander topic vanwege dat ik bepaalde broeken draag, maar denk maar niet dat ik me nu aan ga passen ofzo
.
Jij hebt wel een on-Nederlands lichaampje, ja.quote:
Wel als je 1m70 bent. Nu zijn er hier ook genoeg vrouwen die even lang of korter zijn, maar die zijn vaak buitenlands.quote:
Mmm nee serieus niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zolang jij niet gaat sporten ga jij ook uitdijen. Wait for it.
Ik ben maar 1m63quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij hebt wel een on-Nederlands lichaampje, ja.
[..]
Wel als je 1m70 bent. Nu zijn er hier ook genoeg vrouwen die even lang of korter zijn, maar die zijn vaak buitenlands.
Ow, jij bent maar 1.70, ja dan snap ik het wel. Maar goed, zei dat ook al in het andere topic, in wezen speelt het totaalplaatje een veel grotere rol dan lengte natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wel als je 1m70 bent. Nu zijn er hier ook genoeg vrouwen die even lang of korter zijn, maar die zijn vaak buitenlands.
Jij hebt net als ik demagoog heb nu ook een nieuwe natuurlijk.quote:
tskquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:34 schreef Meloewa het volgende:
Niemand is mooier dan haar
[ afbeelding ]
Nederlandse vrouwen en knap? Ze hebben vaak evenveel vulling als een plank. Men neemt een plank en legt die op bed. Precies hetzelfde. Heeft allebei totaal geen inhoud.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef snakelady het volgende:
Ik denk dat Nederlandse mannen gewoon een beetje zeikerig zijn, Ik kom regelmatig in Denemarken en ik kan echt niet zeggen dat vrouwen daar zoveel anders zijn dan hier, je ziet enorm veel hetzelfde in kleding en haarstijl ( zo'n belachelijke hoge knot op hun hoofd) en sneakers.
Mijn vriend vind het juist leuk dat hij zoveel vrouwen op hakken ziet lopen in Nederland.
Wat betreft bouw zijn Nederlandse vrouwen uiteraard hetzelfde als de rest van Europa.
Dit is dus echt absoluut niet waar. Waar komt dit vooroordeel in hemelsnaam vandaan? Ten zuiden van Milaan is het echt alleen bergafwaarts.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:50 schreef Toolshed het volgende:
In Italië begrijpen ze sowieso beter wat mooi staat bij een vrouw (behalve dan die enorme zonnebrillen)
Nee moet je ook zeker niet doen. Maar ik heb een aantal jaren geleden - in een 'alternatieve' periode - dan ook wel geleerd dat als je je heel opvallend kleedt je ook bepaalde reacties moet accepterenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik kreeg de wind van voren in een ander topic vanwege dat ik bepaalde broeken draag, maar denk maar niet dat ik me nu aan ga passen ofzo
.
Frank snapt hetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ow, jij bent maar 1.70, ja dan snap ik het wel. Maar goed, zei dat ook al in het andere topic, in wezen speelt het totaalplaatje een veel grotere rol dan lengte natuurlijk.
Des te smaller je bent, des te meer het zichtbaar is wanneer je in horizontale richting gaat groeien.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mmm nee serieus niet.
Mn vader is ook een mager kereltje. Zit er niet in![]()
ik ben ook smal gebouwd. Ik zou nooit breed worden.
Tot dat je 60 bent en alles in gaat zakkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mmm nee serieus niet.
Mn vader is ook een mager kereltje. Zit er niet in![]()
ik ben ook smal gebouwd. Ik zou nooit breed worden.
Ja maar ik weet hoe dat komt bij mij, heel veel meisjes hebben best een grove grote vader en dan nog een moeder die normaal is. Zo worden zij zelf ook huge.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij hebt wel een on-Nederlands lichaampje, ja.
[..]
Mijn ervaring is gebaseerd op het noorden, Ligurië om precies te zijn. Ook in de Toscane vond ik veel vrouwen heel mooi gekleed, gewoon stijlvol sexy maar niet té.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit is dus echt absoluut niet waar. Waar komt dit vooroordeel in hemelsnaam vandaan? Ten zuiden van Milaan is het echt alleen bergafwaarts.
Vrouwen met enorme zonnebrillen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:50 schreef Toolshed het volgende:
In Italië begrijpen ze sowieso beter wat mooi staat bij een vrouw (behalve dan die enorme zonnebrillen)
Oh, dat is wel een goeie ja. Ja, ik weet niet of het alternatief te noemen is hoe ik me kleed, maar ik ben er nu in ieder geval wel achter dat je voorstanders en tegenstanders hebtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee moet je ook zeker niet doen. Maar ik heb een aantal jaren geleden - in een 'alternatieve' periode - dan ook wel geleerd dat als je je heel opvallend kleedt je ook bepaalde reacties moet accepteren
Oh, snap. Dit is niet het manlet-topic?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ow, jij bent maar 1.70, ja dan snap ik het wel. Maar goed, zei dat ook al in het andere topic, in wezen speelt het totaalplaatje een veel grotere rol dan lengte natuurlijk.
Waar schreef ik dat? Ik zeg alleen dat het in Europa gewoon wel ongeveer gelijk staat, daarnaast staan de Nederlandse vrouwen toch altijd erg hoog in de lijsten als het om uiterlijk gaat, zeker altijd in de top 10.quote:
Vrouwen met mooie ogen, zonder enorme zonnebrilquote:
Dat valt allemaal reuze mee. Dat gaat pas echt een rol na je 70ste spelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tot dat je 60 bent en alles in gaat zakken
Je moet het zo zien; een mooie zonnebril is als lingerie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:58 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Nahh, liefste zie je toch gewoon de ogen van een mooie vrouw?
Doe ik ook al lang niet meer hoor, maar als je wilt opvallen - want dat doe je echt niet onbewust - moet je dat maar voor lief nemen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een goeie ja. Ja, ik weet niet of het alternatief te noemen is hoe ik me kleed, maar ik ben er nu in ieder geval wel achter dat je voorstanders en tegenstanders hebt.
Ben ik het wel mee eens. OF ze zijn echt belabberd gekleed... Maar veel meer goedgeklede dames gezien dan hier.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:56 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Mijn ervaring is gebaseerd op het noorden, Ligurië om precies te zijn. Ook in de Toscane vond ik veel vrouwen heel mooi gekleed, gewoon stijlvol sexy maar niet té.
Je beseft je overigens dat Nederlandse vrouwen op nummer 3 staan met grootste borsten van Europa?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen en knap? Ze hebben vaak evenveel vulling als een plank. Men neemt een plank en legt die op bed. Precies hetzelfde. Heeft allebei totaal geen inhoud.
Mannen geilen wereldwijd op Nederlandse vrouwen !!!@1quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waar schreef ik dat? Ik zeg alleen dat het in Europa gewoon wel ongeveer gelijk staat, daarnaast staan de Nederlandse vrouwen toch altijd erg hoog in de lijsten als het om uiterlijk gaat, zeker altijd in de top 10.
Dus ook al kunnen Nederlandse mannen hun vrouwelijke landgenoten niet waarderen, uit andere landen kunnen ze dat zeker wel!
Nou, niet als je nóóit sport.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat valt allemaal reuze mee. Dat gaat pas echt een rol na je 70ste spelen.
In de lijsten die door Westerlingen is samengesteld staan ze hoog. Je maakt weer geen nuance. Niet op de lijsten die worden opgesteld in Aziatisch, Latijns-Amerika en Afrikaanse landen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waar schreef ik dat? Ik zeg alleen dat het in Europa gewoon wel ongeveer gelijk staat, daarnaast staan de Nederlandse vrouwen toch altijd erg hoog in de lijsten als het om uiterlijk gaat, zeker altijd in de top 10.
Dus ook al kunnen Nederlandse mannen hun vrouwelijke landgenoten niet waarderen, uit andere landen kunnen ze dat zeker wel!
Verschrikkelijk.quote:
Echt niet, wel eens in Slovenië of Hongarije geweest?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef snakelady het volgende:
Wat betreft bouw zijn Nederlandse vrouwen uiteraard hetzelfde als de rest van Europa.
Ik had 'm net geüpdatet, maar jij bent te snel.quote:
Serieus? Iedereen lijkt plat lijkt wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je beseft je overigens dat Nederlandse vrouwen op nummer 3 staan met grootste borsten van Europa?
Liever klein en stevig dan groot en hangenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je beseft je overigens dat Nederlandse vrouwen op nummer 3 staan met grootste borsten van Europa?
Nou, soms schrik je je eigen rot als het ding afgaat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:58 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je moet het zo zien; een mooie zonnebril is als lingerie.
Liefste groot en stevigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Liever klein en stevig dan groot en hangen
op besnorde vrouwen vallenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
In de lijsten die door Westerlingen is samengesteld staan ze hoog. Je maakt weer geen nuance. Niet op de lijsten die worden opgesteld in Aziatisch, Latijns-Amerika en Afrikaanse landen.
Ben een ninja bbyquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had 'm net geüpdatet, maar jij bent te snel.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.Denk je lekker wijf gezien te hebben, doet ze haar zonnebril af, komt er zo'n trollenkop te voorschijn.
![]()
In wat voor pauperbuurten komen jullie?quote:
Op #1 staat natuurlijk amerika.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Serieus? Iedereen lijkt plat lijkt wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb je daar wel gelijk in ja. Ik heb het niet altijd door en doe het ook niet bewust, maar ik weet wel dat het bij sommigen de aandacht trekt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Doe ik ook al lang niet meer hoor, maar als je wilt opvallen - want dat doe je echt niet onbewust - moet je dat maar voor lief nemen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
wat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat komt omdat grote borsten op een gemiddeld Hollands kenau lichaam niet veel indruk maaktquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als ik 60 ben, ben ik sowieso lelijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tot dat je 60 bent en alles in gaat zakken
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:01 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Op #1 staat natuurlijk amerika.
Be warned..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Meiske toch waar ben je nou mee bezig?
Gewoon omhoog pushen, doe ik ook(alleen heb ik kleine)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]![]()
![]()
*plastische chirurgie foldertje pakt*
Klopt, het is een toevalstreffer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daar zijn er helaas niet zoveel van.
Uiteraard zijn dat eigenlijk compleet nutteloze lijstjes, maar het is wel een feit dat Nederlandse vrouwen haast altijd in de top 10 staan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mannen geilen wereldwijd op Nederlandse vrouwen !!!@1![]()
![]()
![]()
bron:
top 10 lijstjes
Dan zit jij achter jonge ventjes aan volgens mij. Daar heb je zo'n naam voor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
als ik 60 ben, ben ik sowieso lelijk.
Ja in de Nederlandse Viva bladen zeker. Dat is om het eigen ego op te krikkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mannen geilen wereldwijd op Nederlandse vrouwen !!!@1![]()
![]()
![]()
bron:
top 10 lijstjes
Ik niet, want asian.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij hebt nooit Arabische en Indiase schoonheid meegemaakt. Vallen op wat bleekscheten die even plat zijn als mijn buik.quote:
Amsterdam, ja de hoeren op de wallen bedoelen zequote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Uiteraard zijn dat eigenlijk compleet nutteloze lijstjes, maar het is wel een feit dat Nederlandse vrouwen haast altijd in de top 10 staan.
1. Kiev, Ukraine
2. Stockholm, Sweden
3. New York, U.S.
4. Buenos Aires, Argentina
5. Varna, Bulgaria
6. Moscow, Russia
7. Tel Aviv, Israel
8. Amsterdam, Holland
9. Seoul, South Korea
10. Montreal, Canada
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)g.html#ixzz2TfkrLeQT
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Cougars.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan zit jij achter jonge ventjes aan volgens mij. Daar heb je zo'n naam voor.
Cougarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
mm nee denk niet dat ik een toyboy wilquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet doen!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]![]()
![]()
*plastische chirurgie foldertje pakt*
In Amsterdam heb je ook de meeste nationaliteiten ter wereld, da's een zekerder feit dan welke jij aanhaalt. En waar ik op doel is dat als die nummer 8 plek echt is, dat verre van alleen Nederlandse chicks zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Uiteraard zijn dat eigenlijk compleet nutteloze lijstjes, maar het is wel een feit dat Nederlandse vrouwen haast altijd in de top 10 staan.
1. Kiev, Ukraine
2. Stockholm, Sweden
3. New York, U.S.
5. Varna, Bulgaria
6. Moscow, Russia
7. Tel Aviv, Israel
8. Amsterdam, Holland
9. Seoul, South Korea
10. Montreal, Canada
Klein kunnen ze net zo goed gaan hangen, het bekende theezakjes fenomeen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ze op de borsten hangen zijn ze ook 'groot' he!?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Toyboysquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mm nee denk niet dat ik een toyboy wil
Wat al lelijk is, kan nooit meer mooi worden. Dus helaas voor jou ben jij die lelijke oude asian met 2 ruggen.quote:
Als ik 60 ben, heb ik een mooie lichtelijk uitdroogde huid met een mooie licht gebruinde gloed. Wellicht enige botox spuitjes ter perfectionering. Sympathieke grijze lokken. Een rijke garderobe. En een voorkomen als een baas en nog even woest aantrekkelijk als in mijn jeugd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:01 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Op #1 staat natuurlijk amerika.
Be warned..Ja inderdaad, Amerika staat op nummer 1 met grootste borsten van Europa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
quote:
Juist.quote:
Dan gewoon een onvoorwadelijke liefde zoeken die tegen de tand des tijds bestand isquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mm nee denk niet dat ik een toyboy wil
Ja als je het zo stelt is het minder inderdaadquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Van die moeders die een kind hebben, en jonge ventjes aan de haak slaan.
WTF.
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
WTF.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:04 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Als ik 60 ben, heb ik een mooie lichtelijk uitdroogde huid met een mooie licht gebruinde gloed. Wellicht enige botox spuitjes ter perfectionering. Sympathieke grijze lokken. Een rijke garderobe. En een voorkomen als een baas en nog even woest aantrekkelijk als in mijn jeugd.
Niks mis mee. Ik had een 48-jarige milf (Mijn mentrix, was toendertijd zelfs gilf geworden) die wel op mij geilde.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
WTF.
Nou nee, ik heb een kont, ik heb heupen, ik heb dijen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:04 schreef WhineAndShine het volgende:
[..]
Wat al lelijk is, kan nooit meer mooi worden. Dus helaas voor jou ben jij die lelijke oude asian met 2 ruggen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Het valt mij op dat veel van de nederlandse meisjes OF van die lange uitgerekte slungels zijn van 1.75+ of ze zijn <=1.70 (wel een zeldzame lengte onder de Nederlandse vrouw) en hebben ze stalpoten, een pens, geen tieten en geen kont. Ook zie je vaak dat de meisjes helemaal geen vrouwelijke borsten hebben, vaak is het alleen de bh die voor wat ronding zorgt, en als ze borsten hebben zijn dat van die hele smalle borsten die naar beneden hangen.
Kijk dit soort meisjes bedoel ik, deze heb je niet in Nederland. Ze is 1.67 lang en heeft prachtige welgevormde grote borsten die ook nog eens niet hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of kijk dit meisje: 166 lang en prachtige vormen, dit zul je echt niet aantreffen in Nederland.Wat een lelijke meiden in je OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Nederlandse meisjes hebben slecht gevormde lichamen.
Misschien heb je gewoon geen smaak?
haha ken ook zon oma van 60 jaar die het doet met twintigersquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik had een 48-jarige milf (was toendertijd zelfs milf) die wel op mij geilde.
Wow, wie heeft dat niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb een kont, ik heb heupen, ik heb dijen.
Iets met: niet in hokjes denken.
Grgr
Ben jij Asian?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Grgr
hahahaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha ken ook zon oma van 60 jaar die het doet met twintigers
Jij denkt toch ook in hokjes met dat grote borsten altijd hangen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Grgr
Fixed. Schoenmaker blijft bij u leest. Zou een NL dame in 9 van de 10 gevallen niet eens met een schoen aanraken en een hond een schop geven die hem 10 km verder doet belanden als hij het een likje probeert te geven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Uiteraard zijn dat eigenlijk compleet nutteloze lijstjes, maar het is wel een feit dat Nederlandse vrouwen haast altijd in de top 10 staan van de Westerse wereld.
1. Kiev, Ukraine
2. Stockholm, Sweden
3. New York, U.S.
5. Varna, Bulgaria
6. Moscow, Russia
7. Tel Aviv, Israel
8. Amsterdam, Holland
9. Seoul, South Korea
10. Montreal, Canada
Ik moet altijd geweldig lachen om die opmerkingen van jou. Ze zijn op een bepaalde manier erg aandoenlijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik had een 48-jarige milf (Mijn mentrix, was toendertijd zelfs gilf geworden) die wel op mij geilde.
Dan moeten we maar voorkomen dat je de 90 haalt, niet?quote:
niet per se hangen maar ze steken niet meer echt recht voor uit als je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij denkt toch ook in hokjes met dat grote borsten altijd hangen?
Ik heb Angel-Joy ooit eens in RL gezien, ze ziet er best lief uit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ben jij Asian?. Aziatische dames zijn knap
.
Tegen die tijd is de wetgeving hopelijk al veranderd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan moeten we maar voorkomen dat je de 90 haalt, niet?
Dus wat je zegt is dat het eigenlijk compleet nutteloze lijstjes zijn, maar dat ze wel relevant zijn voor jouw betoog. Heb ik het goed?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
1. Kiev, Ukraine
2. Stockholm, Sweden
3. New York, U.S.
5. Varna, Bulgaria
6. Moscow, Russia
7. Tel Aviv, Israel
8. Amsterdam, Holland
9. Seoul, South Korea
10. Montreal, Canada
Ik zeg nergens: altijd volgens mij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij denkt toch ook in hokjes met dat grote borsten altijd hangen?
jij hebt angel-joy gemeet ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb Angel-Joy ooit eens in RL gezien, ze ziet er best lief uit.
Niet altijd hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
niet per se hangen maar ze steken niet meer echt recht voor uit als je snapt wat ik bedoel
je kan er een potlood onder kwijt.
Dat gevoel is waarschijnlijk wederzijds dus geloof niet dat iemand daar wakker van ligt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Fixed. Schoenmaker blijft bij u leest. Zou een NL dame in 9 van de 10 gevallen niet eens met een schoen aanraken en een hond een schop geven die hem 10 km verder doet belanden als hij het een likje probeert te geven.
van die uiertietenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
niet per se hangen maar ze steken niet meer echt recht voor uit als je snapt wat ik bedoel
je kan er een potlood onder kwijt.
Gewoon normale tieten hebben die goed gevuld zijn en rond
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb Angel-Joy ooit eens in RL gezien, ze ziet er best lief uit.
Als een echte FOK!ker, wel gezien maar nooit aangesproken.quote:
Breng wel die nuance aan als je wat post. Ben twee keer gevraagd voor verkering, maar heb beide keren nee gezegd. Evenmin doet dat er verder niet toe. Niet mijn type vrouwen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat gevoel is waarschijnlijk wederzijds dus geloof niet dat iemand daar wakker van ligt.
FOK! maffia gaat me vermoorden zeker.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan moeten we maar voorkomen dat je de 90 haalt, niet?
Jij hebt wickedmen gemeet:$?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
FOK! maffia gaat me vermoorden zeker.
Het is zo ontzettend nasty om je borsten van je borstkas te laten scheuren en er plastic tussen te proppen, bovendien de ene keer dat ik bij iemand heb kunnen voelen vond ik het helemaal niks.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom niet? (serieuze vraag eigenlijk)
Overtuigen is het toverwoord.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat in al dat soort zaken wel een kern van waarheid zit maar dat je als persoon er niet te zwaar aan moet tillen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is dat het eigenlijk compleet nutteloze lijstjes zijn, maar dat ze wel relevant zijn voor jouw betoog. Heb ik het goed?
FOK! maffia gaat je knuffelenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat jij er als persoon niet te zwaar aan moet tillen dat iemand hier op FOK! zegt dat Nederlandse vrouwen lomp en onaantrekkelijk zijn? Nee?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat in al dat soort zaken wel een kern van waarheid zit maar dat je als persoon er niet te zwaar aan moet tillen.
Dat is waar. Neem 2 vrouwen die over tieten praten, daar komt een zwerm van ongeveer 10 man op af en je hebt een SC.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vrouwen die over tieten praten = win.
Ah, een man met smaak. Wat voor afkomst heeft Uw vriendin?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:14 schreef Panzermaus het volgende:
Ze zijn er wel in Nederland, heb er zelf ook een. Maar Nederlands is ze niet.
Maar ze zijn niks waard, want in China hebben ze 't liefste een jongen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ben jij Asian?. Aziatische dames zijn knap
.
Dus gevoel>vorm/grootte?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:11 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Het is zo ontzettend nasty om je borsten van je borstkas te laten scheuren en er plastic tussen te proppen, bovendien de ene keer dat ik bij iemand heb kunnen voelen vond ik het helemaal niks.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:15 schreef opreis het volgende:
Mensen die haten op angel-joy en niet weten wat voor schatje het is
Hungarian blend. Ook iets van 1.68m met die genetically blessed curves.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:15 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, een man met smaak. Wat voor afkomst heeft Uw vriendin?
Klinkt als een mooie mix.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:15 schreef Panzermaus het volgende:
Hungarian blend. Ook iets van 1.68m met die genetically blessed curves
Ik ben minimaal 100 keer gevraagd voor verkering/sex/ten huwelijk dus dat zegt heel weinig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Breng wel die nuance aan als je wat post. Ben twee keer gevraagd voor verkering, maar heb beide keren nee gezegd. Evenmin doet dat er verder niet toe. Niet mijn type vrouwen.
Sinds wanneer ben ik een 'het'?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:15 schreef opreis het volgende:
Mensen die haten op angel-joy en niet weten wat voor schatje het is
Ik zou ook met een boogje om je heen lopen hoor. Felle tienerbuitjes en kickboksen is geen geweldige combi.quote:
Het meisje.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een 'het'?__!
Imposante lijst, dat moet ik U nageven. Wat is u leeftijd?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:16 schreef snakelady het volgende:
Ik ben minimaal 100 keer gevraagd voor verkering/sex/ten huwelijk dus dat zegt heel weinig
Omdat:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou ik had eerst zoiets van: dit zijn de perfecte borsten. Tot ik erachter kwam dat ze nep waren, dat brengt het toch weer in perspectief; De quest continuesquote:
Van mij mag je hier best een deeltje 2 van maken hoorquote:
gefixedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je er niet te zwaar aan tillen, het is een grappige discussie maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat jij er als persoon niet te zwaar aan moet tillen dat iemand hier op FOK! zegt dat Nederlandse vrouwen lomp en onaantrekkelijk zijn? Nee?
Ik heb je destijds geadopteerd uit het asiel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mijn moeder was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |