Inderdaad, Nederlandse vrouwen zijn zo anders gebouwd vergeleken met Belgische, Duitse of Scandinavische vrouwen, wat op zich heel vreemd is aangezien we dezelfde herkomst hebben en allemaal afstammen van de Germanen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:43 schreef Kameraadje het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn wel vaker grof gebouwd ja.
Ehm, ik stam af van Moren, Berbers en Arabieren. Breng wat meer nuance aan als u wat post. Dank U.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:33 schreef snakelady het volgende:
, Nederlandse vrouwen zijn zo anders gebouwd vergeleken met Belgische, Duitse of Scandinavische vrouwen, wat op zich heel vreemd is aangezien we bijna dezelfde herkomst hebben en allemaal afstammen van de Germanen.
De sletjes in de OP hebben toch WEL borsten en mooie rondingen!?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:29 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Onze Inge Schrama doet ook echt niet onder voor die sletjes uit de OP.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:29 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Onze Inge Schrama doet ook echt niet onder voor die sletjes uit de OP.
Ach je hebt wel gelijk hoor maar het is ook zeker regionaal ongelijk verdeeld.. als je in één of ander dorp woont zul je ze vaak niet vinden nee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:35 schreef Robophatt het volgende:
Zijn er zat, maar het is toch altijd wel wat met dat gezeik hier als het om dingen (met name vrouwen) uit Nederland gaat.
De mooie belanden op het internet tussen de veel bekeken afbeeldingen. De mindere exemplaren zijn net zo goed aanwezig, in welk land dan ook.
Geldt overigens net zo hard voor mannen.
Dat denk ik ook niet nee, maar het heeft wat dat betreft ook te maken met gevoel voor stijl / uiterlijke verzorging en noem maar op. Een mooi uiterlijk is iets waar je mee geboren wordt natuurlijk, wat je er verder mee doet is volledig aan jou.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:40 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ach je hebt wel gelijk hoor maar het is ook zeker regionaal ongelijk verdeeld.. als je in één of ander dorp woont zul je ze vaak niet vinden nee.
Jep, wijde broeken zouden verboden moeten worden voor vrouwen met mooie billen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee, maar het heeft wat dat betreft ook te maken met gevoel voor stijl / uiterlijke verzorging en noem maar op. Een mooi uiterlijk is iets waar je mee geboren wordt natuurlijk, wat je er verder mee doet is volledig aan jou.
Ik vind het gewoon een irritante koter, dus nee, bedankt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hij kan wel goed playbacken. Heb niks met rap, maar dit is toch wel een aardige clip.
Een ding moet je de koter nageven. Hij heeft talent voor playbacken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een irritante koter, dus nee, bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |