Inderdaad, Nederlandse vrouwen zijn zo anders gebouwd vergeleken met Belgische, Duitse of Scandinavische vrouwen, wat op zich heel vreemd is aangezien we dezelfde herkomst hebben en allemaal afstammen van de Germanen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:43 schreef Kameraadje het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn wel vaker grof gebouwd ja.
Ehm, ik stam af van Moren, Berbers en Arabieren. Breng wat meer nuance aan als u wat post. Dank U.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:33 schreef snakelady het volgende:
, Nederlandse vrouwen zijn zo anders gebouwd vergeleken met Belgische, Duitse of Scandinavische vrouwen, wat op zich heel vreemd is aangezien we bijna dezelfde herkomst hebben en allemaal afstammen van de Germanen.
De sletjes in de OP hebben toch WEL borsten en mooie rondingen!?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:29 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Onze Inge Schrama doet ook echt niet onder voor die sletjes uit de OP.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:29 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Onze Inge Schrama doet ook echt niet onder voor die sletjes uit de OP.
Ach je hebt wel gelijk hoor maar het is ook zeker regionaal ongelijk verdeeld.. als je in één of ander dorp woont zul je ze vaak niet vinden nee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:35 schreef Robophatt het volgende:
Zijn er zat, maar het is toch altijd wel wat met dat gezeik hier als het om dingen (met name vrouwen) uit Nederland gaat.
De mooie belanden op het internet tussen de veel bekeken afbeeldingen. De mindere exemplaren zijn net zo goed aanwezig, in welk land dan ook.
Geldt overigens net zo hard voor mannen.
Dat denk ik ook niet nee, maar het heeft wat dat betreft ook te maken met gevoel voor stijl / uiterlijke verzorging en noem maar op. Een mooi uiterlijk is iets waar je mee geboren wordt natuurlijk, wat je er verder mee doet is volledig aan jou.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:40 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ach je hebt wel gelijk hoor maar het is ook zeker regionaal ongelijk verdeeld.. als je in één of ander dorp woont zul je ze vaak niet vinden nee.
Jep, wijde broeken zouden verboden moeten worden voor vrouwen met mooie billen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee, maar het heeft wat dat betreft ook te maken met gevoel voor stijl / uiterlijke verzorging en noem maar op. Een mooi uiterlijk is iets waar je mee geboren wordt natuurlijk, wat je er verder mee doet is volledig aan jou.
Ik vind het gewoon een irritante koter, dus nee, bedankt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hij kan wel goed playbacken. Heb niks met rap, maar dit is toch wel een aardige clip.
Een ding moet je de koter nageven. Hij heeft talent voor playbacken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een irritante koter, dus nee, bedankt.
Hmm ligt aan het soort wijde broek. Heb gisteren in Italië een wijdere broek gezien waar mooie billen juist prachtig in uitkomen. Maar goed, dat was dus inderdaad niet in Nederlandquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:43 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Jep, wijde broeken zouden verboden moeten worden voor vrouwen met mooie billen.
Ze gaat trouwens niet echt met een mooie lover.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:34 schreef Meloewa het volgende:
Niemand is mooier dan haar
[ afbeelding ]
Wat lief om te zeggenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is niet erg hoor! Veel om van te houden! Meer om te ontdekken!
picsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm ligt aan het soort wijde broek. Heb gisteren in Italië een wijdere broek gezien waar mooie billen juist prachtig in uitkomen. Maar goed, dat was dus inderdaad niet in NederlandEn ik durfde hem niet te kopen want nja, word je gelijk weer aangestaard omdat je iets draagt wat ze hier nog niet kunnen verwerken...
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat lief om te zeggen.
Één deel heb je wel al ontdekt.
quote:
Ze is allang dood hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ze gaat trouwens niet echt met een mooie lover.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ok dan ben wel benieuwd wat voor broek dat is. Ik doelde op de 'drollenvanger' broeken die hier een tijdje in waren of zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm ligt aan het soort wijde broek. Heb gisteren in Italië een wijdere broek gezien waar mooie billen juist prachtig in uitkomen. Maar goed, dat was dus inderdaad niet in NederlandEn ik durfde hem niet te kopen want nja, word je gelijk weer aangestaard omdat je iets draagt wat ze hier nog niet kunnen verwerken...
Robo, je moet gewoon dragen wat je zelf mooi vindt. Je niet druk maken om wat anderen vinden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Van die loshangende broekachtige dingen waardoor je de billen heen en weer ziet schudden tijdens het lopen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:46 schreef Robophatt het volgende:
Zat dan trouwens wel een kort - niet doorschijnend - strak broekje ingenaaid.
Ja deze wel, maar kon wat ik precies bedoel niet 1, 2, 3 vindenquote:
Helemaal gelijk in hoor, meestal doe ik dat ook wel. Soms houdt het me echter een beetje tegen omdat ik me sowieso al snel overdressed voel tegenover het gros hier.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Robo, je moet gewoon dragen wat je zelf mooi vindt. Je niet druk maken om wat anderen vinden.
Dat doe ik ook niet, ik draag gewoon de kleren die ik mooi vind en die ik lekker vind zitten.
Als anderen het niet mooi vinden dan kijken ze maar een andere kant uit.
Gekrenkt vrouwtje gespot.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:48 schreef rosalinde93 het volgende:
Mooie mannen heb je hier ook amper hoor.
*kijkt in de spiegelquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
De enige klacht is dat Nederlandse vrouwen zo lang zijn. Ze zijn idd vaak wel wat groffer gebouwd, maar dat hoeft geen probleem te zijn, zolang ze niet teveel uitdijen.
Genoeg petite meisjes.
Dat valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
De enige klacht is dat Nederlandse vrouwen zo lang zijn.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je bent dat andere topic alweer vergeten?.
Dát detail heb je dan nu wel ontdekt over me.
Mooi zoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in hoor, meestal doe ik dat ook wel. Soms houdt het me echter een beetje tegen omdat ik me sowieso al snel overdressed voel tegenover het gros hier.
Oprotten, demagoog.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:51 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja, maar in jou passen twee Hollandse jongens
Je moet gewoon kleding dragen waar je jezelf goed bij voelt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik kreeg de wind van voren in een ander topic vanwege dat ik bepaalde broeken draag, maar denk maar niet dat ik me nu aan ga passen ofzo
.
Jij hebt wel een on-Nederlands lichaampje, ja.quote:
Wel als je 1m70 bent. Nu zijn er hier ook genoeg vrouwen die even lang of korter zijn, maar die zijn vaak buitenlands.quote:
Mmm nee serieus niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zolang jij niet gaat sporten ga jij ook uitdijen. Wait for it.
Ik ben maar 1m63quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij hebt wel een on-Nederlands lichaampje, ja.
[..]
Wel als je 1m70 bent. Nu zijn er hier ook genoeg vrouwen die even lang of korter zijn, maar die zijn vaak buitenlands.
Ow, jij bent maar 1.70, ja dan snap ik het wel. Maar goed, zei dat ook al in het andere topic, in wezen speelt het totaalplaatje een veel grotere rol dan lengte natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wel als je 1m70 bent. Nu zijn er hier ook genoeg vrouwen die even lang of korter zijn, maar die zijn vaak buitenlands.
Jij hebt net als ik demagoog heb nu ook een nieuwe natuurlijk.quote:
tskquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:34 schreef Meloewa het volgende:
Niemand is mooier dan haar
[ afbeelding ]
Nederlandse vrouwen en knap? Ze hebben vaak evenveel vulling als een plank. Men neemt een plank en legt die op bed. Precies hetzelfde. Heeft allebei totaal geen inhoud.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef snakelady het volgende:
Ik denk dat Nederlandse mannen gewoon een beetje zeikerig zijn, Ik kom regelmatig in Denemarken en ik kan echt niet zeggen dat vrouwen daar zoveel anders zijn dan hier, je ziet enorm veel hetzelfde in kleding en haarstijl ( zo'n belachelijke hoge knot op hun hoofd) en sneakers.
Mijn vriend vind het juist leuk dat hij zoveel vrouwen op hakken ziet lopen in Nederland.
Wat betreft bouw zijn Nederlandse vrouwen uiteraard hetzelfde als de rest van Europa.
Dit is dus echt absoluut niet waar. Waar komt dit vooroordeel in hemelsnaam vandaan? Ten zuiden van Milaan is het echt alleen bergafwaarts.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:50 schreef Toolshed het volgende:
In Italië begrijpen ze sowieso beter wat mooi staat bij een vrouw (behalve dan die enorme zonnebrillen)
Nee moet je ook zeker niet doen. Maar ik heb een aantal jaren geleden - in een 'alternatieve' periode - dan ook wel geleerd dat als je je heel opvallend kleedt je ook bepaalde reacties moet accepterenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik kreeg de wind van voren in een ander topic vanwege dat ik bepaalde broeken draag, maar denk maar niet dat ik me nu aan ga passen ofzo
.
Frank snapt hetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ow, jij bent maar 1.70, ja dan snap ik het wel. Maar goed, zei dat ook al in het andere topic, in wezen speelt het totaalplaatje een veel grotere rol dan lengte natuurlijk.
Des te smaller je bent, des te meer het zichtbaar is wanneer je in horizontale richting gaat groeien.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mmm nee serieus niet.
Mn vader is ook een mager kereltje. Zit er niet in![]()
ik ben ook smal gebouwd. Ik zou nooit breed worden.
Tot dat je 60 bent en alles in gaat zakkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mmm nee serieus niet.
Mn vader is ook een mager kereltje. Zit er niet in![]()
ik ben ook smal gebouwd. Ik zou nooit breed worden.
Ja maar ik weet hoe dat komt bij mij, heel veel meisjes hebben best een grove grote vader en dan nog een moeder die normaal is. Zo worden zij zelf ook huge.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij hebt wel een on-Nederlands lichaampje, ja.
[..]
Mijn ervaring is gebaseerd op het noorden, Ligurië om precies te zijn. Ook in de Toscane vond ik veel vrouwen heel mooi gekleed, gewoon stijlvol sexy maar niet té.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit is dus echt absoluut niet waar. Waar komt dit vooroordeel in hemelsnaam vandaan? Ten zuiden van Milaan is het echt alleen bergafwaarts.
Vrouwen met enorme zonnebrillen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:50 schreef Toolshed het volgende:
In Italië begrijpen ze sowieso beter wat mooi staat bij een vrouw (behalve dan die enorme zonnebrillen)
Oh, dat is wel een goeie ja. Ja, ik weet niet of het alternatief te noemen is hoe ik me kleed, maar ik ben er nu in ieder geval wel achter dat je voorstanders en tegenstanders hebtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee moet je ook zeker niet doen. Maar ik heb een aantal jaren geleden - in een 'alternatieve' periode - dan ook wel geleerd dat als je je heel opvallend kleedt je ook bepaalde reacties moet accepteren
Oh, snap. Dit is niet het manlet-topic?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ow, jij bent maar 1.70, ja dan snap ik het wel. Maar goed, zei dat ook al in het andere topic, in wezen speelt het totaalplaatje een veel grotere rol dan lengte natuurlijk.
Waar schreef ik dat? Ik zeg alleen dat het in Europa gewoon wel ongeveer gelijk staat, daarnaast staan de Nederlandse vrouwen toch altijd erg hoog in de lijsten als het om uiterlijk gaat, zeker altijd in de top 10.quote:
Vrouwen met mooie ogen, zonder enorme zonnebrilquote:
Dat valt allemaal reuze mee. Dat gaat pas echt een rol na je 70ste spelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tot dat je 60 bent en alles in gaat zakken
Je moet het zo zien; een mooie zonnebril is als lingerie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:58 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Nahh, liefste zie je toch gewoon de ogen van een mooie vrouw?
Doe ik ook al lang niet meer hoor, maar als je wilt opvallen - want dat doe je echt niet onbewust - moet je dat maar voor lief nemen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een goeie ja. Ja, ik weet niet of het alternatief te noemen is hoe ik me kleed, maar ik ben er nu in ieder geval wel achter dat je voorstanders en tegenstanders hebt.
Ben ik het wel mee eens. OF ze zijn echt belabberd gekleed... Maar veel meer goedgeklede dames gezien dan hier.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:56 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Mijn ervaring is gebaseerd op het noorden, Ligurië om precies te zijn. Ook in de Toscane vond ik veel vrouwen heel mooi gekleed, gewoon stijlvol sexy maar niet té.
Je beseft je overigens dat Nederlandse vrouwen op nummer 3 staan met grootste borsten van Europa?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen en knap? Ze hebben vaak evenveel vulling als een plank. Men neemt een plank en legt die op bed. Precies hetzelfde. Heeft allebei totaal geen inhoud.
Mannen geilen wereldwijd op Nederlandse vrouwen !!!@1quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waar schreef ik dat? Ik zeg alleen dat het in Europa gewoon wel ongeveer gelijk staat, daarnaast staan de Nederlandse vrouwen toch altijd erg hoog in de lijsten als het om uiterlijk gaat, zeker altijd in de top 10.
Dus ook al kunnen Nederlandse mannen hun vrouwelijke landgenoten niet waarderen, uit andere landen kunnen ze dat zeker wel!
Nou, niet als je nóóit sport.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat valt allemaal reuze mee. Dat gaat pas echt een rol na je 70ste spelen.
In de lijsten die door Westerlingen is samengesteld staan ze hoog. Je maakt weer geen nuance. Niet op de lijsten die worden opgesteld in Aziatisch, Latijns-Amerika en Afrikaanse landen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waar schreef ik dat? Ik zeg alleen dat het in Europa gewoon wel ongeveer gelijk staat, daarnaast staan de Nederlandse vrouwen toch altijd erg hoog in de lijsten als het om uiterlijk gaat, zeker altijd in de top 10.
Dus ook al kunnen Nederlandse mannen hun vrouwelijke landgenoten niet waarderen, uit andere landen kunnen ze dat zeker wel!
Verschrikkelijk.quote:
Echt niet, wel eens in Slovenië of Hongarije geweest?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef snakelady het volgende:
Wat betreft bouw zijn Nederlandse vrouwen uiteraard hetzelfde als de rest van Europa.
Ik had 'm net geüpdatet, maar jij bent te snel.quote:
Serieus? Iedereen lijkt plat lijkt wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je beseft je overigens dat Nederlandse vrouwen op nummer 3 staan met grootste borsten van Europa?
Liever klein en stevig dan groot en hangenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je beseft je overigens dat Nederlandse vrouwen op nummer 3 staan met grootste borsten van Europa?
Nou, soms schrik je je eigen rot als het ding afgaat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:58 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je moet het zo zien; een mooie zonnebril is als lingerie.
Liefste groot en stevigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Liever klein en stevig dan groot en hangen
op besnorde vrouwen vallenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
In de lijsten die door Westerlingen is samengesteld staan ze hoog. Je maakt weer geen nuance. Niet op de lijsten die worden opgesteld in Aziatisch, Latijns-Amerika en Afrikaanse landen.
Ben een ninja bbyquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had 'm net geüpdatet, maar jij bent te snel.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.Denk je lekker wijf gezien te hebben, doet ze haar zonnebril af, komt er zo'n trollenkop te voorschijn.
![]()
In wat voor pauperbuurten komen jullie?quote:
Op #1 staat natuurlijk amerika.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Serieus? Iedereen lijkt plat lijkt wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb je daar wel gelijk in ja. Ik heb het niet altijd door en doe het ook niet bewust, maar ik weet wel dat het bij sommigen de aandacht trekt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Doe ik ook al lang niet meer hoor, maar als je wilt opvallen - want dat doe je echt niet onbewust - moet je dat maar voor lief nemen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Liever klein en stevig dan groot en hangen
wat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat komt omdat grote borsten op een gemiddeld Hollands kenau lichaam niet veel indruk maaktquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |