Hmm ligt aan het soort wijde broek. Heb gisteren in Italië een wijdere broek gezien waar mooie billen juist prachtig in uitkomen. Maar goed, dat was dus inderdaad niet in Nederlandquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:43 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Jep, wijde broeken zouden verboden moeten worden voor vrouwen met mooie billen.
Ze gaat trouwens niet echt met een mooie lover.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:34 schreef Meloewa het volgende:
Niemand is mooier dan haar
[ afbeelding ]
Wat lief om te zeggenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is niet erg hoor! Veel om van te houden! Meer om te ontdekken!
picsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm ligt aan het soort wijde broek. Heb gisteren in Italië een wijdere broek gezien waar mooie billen juist prachtig in uitkomen. Maar goed, dat was dus inderdaad niet in NederlandEn ik durfde hem niet te kopen want nja, word je gelijk weer aangestaard omdat je iets draagt wat ze hier nog niet kunnen verwerken...
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat lief om te zeggen.
Één deel heb je wel al ontdekt.
quote:
Ze is allang dood hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ze gaat trouwens niet echt met een mooie lover.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ok dan ben wel benieuwd wat voor broek dat is. Ik doelde op de 'drollenvanger' broeken die hier een tijdje in waren of zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm ligt aan het soort wijde broek. Heb gisteren in Italië een wijdere broek gezien waar mooie billen juist prachtig in uitkomen. Maar goed, dat was dus inderdaad niet in NederlandEn ik durfde hem niet te kopen want nja, word je gelijk weer aangestaard omdat je iets draagt wat ze hier nog niet kunnen verwerken...
Robo, je moet gewoon dragen wat je zelf mooi vindt. Je niet druk maken om wat anderen vinden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Van die loshangende broekachtige dingen waardoor je de billen heen en weer ziet schudden tijdens het lopen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:46 schreef Robophatt het volgende:
Zat dan trouwens wel een kort - niet doorschijnend - strak broekje ingenaaid.
Ja deze wel, maar kon wat ik precies bedoel niet 1, 2, 3 vindenquote:
Helemaal gelijk in hoor, meestal doe ik dat ook wel. Soms houdt het me echter een beetje tegen omdat ik me sowieso al snel overdressed voel tegenover het gros hier.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Robo, je moet gewoon dragen wat je zelf mooi vindt. Je niet druk maken om wat anderen vinden.
Dat doe ik ook niet, ik draag gewoon de kleren die ik mooi vind en die ik lekker vind zitten.
Als anderen het niet mooi vinden dan kijken ze maar een andere kant uit.
Gekrenkt vrouwtje gespot.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:48 schreef rosalinde93 het volgende:
Mooie mannen heb je hier ook amper hoor.
*kijkt in de spiegelquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
De enige klacht is dat Nederlandse vrouwen zo lang zijn. Ze zijn idd vaak wel wat groffer gebouwd, maar dat hoeft geen probleem te zijn, zolang ze niet teveel uitdijen.
Genoeg petite meisjes.
Dat valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
De enige klacht is dat Nederlandse vrouwen zo lang zijn.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je bent dat andere topic alweer vergeten?.
Dát detail heb je dan nu wel ontdekt over me.
Mooi zoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in hoor, meestal doe ik dat ook wel. Soms houdt het me echter een beetje tegen omdat ik me sowieso al snel overdressed voel tegenover het gros hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |