Oprotten, demagoog.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:51 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja, maar in jou passen twee Hollandse jongens
Je moet gewoon kleding dragen waar je jezelf goed bij voelt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik kreeg de wind van voren in een ander topic vanwege dat ik bepaalde broeken draag, maar denk maar niet dat ik me nu aan ga passen ofzo
.
Jij hebt wel een on-Nederlands lichaampje, ja.quote:
Wel als je 1m70 bent. Nu zijn er hier ook genoeg vrouwen die even lang of korter zijn, maar die zijn vaak buitenlands.quote:
Mmm nee serieus niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zolang jij niet gaat sporten ga jij ook uitdijen. Wait for it.
Ik ben maar 1m63quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij hebt wel een on-Nederlands lichaampje, ja.
[..]
Wel als je 1m70 bent. Nu zijn er hier ook genoeg vrouwen die even lang of korter zijn, maar die zijn vaak buitenlands.
Ow, jij bent maar 1.70, ja dan snap ik het wel. Maar goed, zei dat ook al in het andere topic, in wezen speelt het totaalplaatje een veel grotere rol dan lengte natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wel als je 1m70 bent. Nu zijn er hier ook genoeg vrouwen die even lang of korter zijn, maar die zijn vaak buitenlands.
Jij hebt net als ik demagoog heb nu ook een nieuwe natuurlijk.quote:
tskquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:34 schreef Meloewa het volgende:
Niemand is mooier dan haar
[ afbeelding ]
Nederlandse vrouwen en knap? Ze hebben vaak evenveel vulling als een plank. Men neemt een plank en legt die op bed. Precies hetzelfde. Heeft allebei totaal geen inhoud.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef snakelady het volgende:
Ik denk dat Nederlandse mannen gewoon een beetje zeikerig zijn, Ik kom regelmatig in Denemarken en ik kan echt niet zeggen dat vrouwen daar zoveel anders zijn dan hier, je ziet enorm veel hetzelfde in kleding en haarstijl ( zo'n belachelijke hoge knot op hun hoofd) en sneakers.
Mijn vriend vind het juist leuk dat hij zoveel vrouwen op hakken ziet lopen in Nederland.
Wat betreft bouw zijn Nederlandse vrouwen uiteraard hetzelfde als de rest van Europa.
Dit is dus echt absoluut niet waar. Waar komt dit vooroordeel in hemelsnaam vandaan? Ten zuiden van Milaan is het echt alleen bergafwaarts.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:50 schreef Toolshed het volgende:
In Italië begrijpen ze sowieso beter wat mooi staat bij een vrouw (behalve dan die enorme zonnebrillen)
Nee moet je ook zeker niet doen. Maar ik heb een aantal jaren geleden - in een 'alternatieve' periode - dan ook wel geleerd dat als je je heel opvallend kleedt je ook bepaalde reacties moet accepterenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik kreeg de wind van voren in een ander topic vanwege dat ik bepaalde broeken draag, maar denk maar niet dat ik me nu aan ga passen ofzo
.
Frank snapt hetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ow, jij bent maar 1.70, ja dan snap ik het wel. Maar goed, zei dat ook al in het andere topic, in wezen speelt het totaalplaatje een veel grotere rol dan lengte natuurlijk.
Des te smaller je bent, des te meer het zichtbaar is wanneer je in horizontale richting gaat groeien.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mmm nee serieus niet.
Mn vader is ook een mager kereltje. Zit er niet in![]()
ik ben ook smal gebouwd. Ik zou nooit breed worden.
Tot dat je 60 bent en alles in gaat zakkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mmm nee serieus niet.
Mn vader is ook een mager kereltje. Zit er niet in![]()
ik ben ook smal gebouwd. Ik zou nooit breed worden.
Ja maar ik weet hoe dat komt bij mij, heel veel meisjes hebben best een grove grote vader en dan nog een moeder die normaal is. Zo worden zij zelf ook huge.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij hebt wel een on-Nederlands lichaampje, ja.
[..]
Mijn ervaring is gebaseerd op het noorden, Ligurië om precies te zijn. Ook in de Toscane vond ik veel vrouwen heel mooi gekleed, gewoon stijlvol sexy maar niet té.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit is dus echt absoluut niet waar. Waar komt dit vooroordeel in hemelsnaam vandaan? Ten zuiden van Milaan is het echt alleen bergafwaarts.
Vrouwen met enorme zonnebrillen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:50 schreef Toolshed het volgende:
In Italië begrijpen ze sowieso beter wat mooi staat bij een vrouw (behalve dan die enorme zonnebrillen)
Oh, dat is wel een goeie ja. Ja, ik weet niet of het alternatief te noemen is hoe ik me kleed, maar ik ben er nu in ieder geval wel achter dat je voorstanders en tegenstanders hebtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee moet je ook zeker niet doen. Maar ik heb een aantal jaren geleden - in een 'alternatieve' periode - dan ook wel geleerd dat als je je heel opvallend kleedt je ook bepaalde reacties moet accepteren
Oh, snap. Dit is niet het manlet-topic?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ow, jij bent maar 1.70, ja dan snap ik het wel. Maar goed, zei dat ook al in het andere topic, in wezen speelt het totaalplaatje een veel grotere rol dan lengte natuurlijk.
Waar schreef ik dat? Ik zeg alleen dat het in Europa gewoon wel ongeveer gelijk staat, daarnaast staan de Nederlandse vrouwen toch altijd erg hoog in de lijsten als het om uiterlijk gaat, zeker altijd in de top 10.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |