Tegen die tijd is de wetgeving hopelijk al veranderd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan moeten we maar voorkomen dat je de 90 haalt, niet?
Dus wat je zegt is dat het eigenlijk compleet nutteloze lijstjes zijn, maar dat ze wel relevant zijn voor jouw betoog. Heb ik het goed?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Uiteraard zijn dat eigenlijk compleet nutteloze lijstjes, maar het is wel een feit dat Nederlandse vrouwen haast altijd in de top 10 staan.
1. Kiev, Ukraine
2. Stockholm, Sweden
3. New York, U.S.
4. Buenos Aires, Argentina
5. Varna, Bulgaria
6. Moscow, Russia
7. Tel Aviv, Israel
8. Amsterdam, Holland
9. Seoul, South Korea
10. Montreal, Canada
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)g.html#ixzz2TfkrLeQT
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Ik zeg nergens: altijd volgens mij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij denkt toch ook in hokjes met dat grote borsten altijd hangen?
jij hebt angel-joy gemeet ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb Angel-Joy ooit eens in RL gezien, ze ziet er best lief uit.
Niet altijd hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
niet per se hangen maar ze steken niet meer echt recht voor uit als je snapt wat ik bedoel
je kan er een potlood onder kwijt.
Dat gevoel is waarschijnlijk wederzijds dus geloof niet dat iemand daar wakker van ligt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Fixed. Schoenmaker blijft bij u leest. Zou een NL dame in 9 van de 10 gevallen niet eens met een schoen aanraken en een hond een schop geven die hem 10 km verder doet belanden als hij het een likje probeert te geven.
van die uiertietenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
niet per se hangen maar ze steken niet meer echt recht voor uit als je snapt wat ik bedoel
je kan er een potlood onder kwijt.
Gewoon normale tieten hebben die goed gevuld zijn en rond
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb Angel-Joy ooit eens in RL gezien, ze ziet er best lief uit.
Als een echte FOK!ker, wel gezien maar nooit aangesproken.quote:
Breng wel die nuance aan als je wat post. Ben twee keer gevraagd voor verkering, maar heb beide keren nee gezegd. Evenmin doet dat er verder niet toe. Niet mijn type vrouwen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat gevoel is waarschijnlijk wederzijds dus geloof niet dat iemand daar wakker van ligt.
FOK! maffia gaat me vermoorden zeker.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan moeten we maar voorkomen dat je de 90 haalt, niet?
Jij hebt wickedmen gemeet:$?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
FOK! maffia gaat me vermoorden zeker.
Het is zo ontzettend nasty om je borsten van je borstkas te laten scheuren en er plastic tussen te proppen, bovendien de ene keer dat ik bij iemand heb kunnen voelen vond ik het helemaal niks.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom niet? (serieuze vraag eigenlijk)
Overtuigen is het toverwoord.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat in al dat soort zaken wel een kern van waarheid zit maar dat je als persoon er niet te zwaar aan moet tillen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is dat het eigenlijk compleet nutteloze lijstjes zijn, maar dat ze wel relevant zijn voor jouw betoog. Heb ik het goed?
FOK! maffia gaat je knuffelenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat jij er als persoon niet te zwaar aan moet tillen dat iemand hier op FOK! zegt dat Nederlandse vrouwen lomp en onaantrekkelijk zijn? Nee?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat in al dat soort zaken wel een kern van waarheid zit maar dat je als persoon er niet te zwaar aan moet tillen.
Dat is waar. Neem 2 vrouwen die over tieten praten, daar komt een zwerm van ongeveer 10 man op af en je hebt een SC.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vrouwen die over tieten praten = win.
Ah, een man met smaak. Wat voor afkomst heeft Uw vriendin?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:14 schreef Panzermaus het volgende:
Ze zijn er wel in Nederland, heb er zelf ook een. Maar Nederlands is ze niet.
Maar ze zijn niks waard, want in China hebben ze 't liefste een jongen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ben jij Asian?. Aziatische dames zijn knap
.
Dus gevoel>vorm/grootte?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:11 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Het is zo ontzettend nasty om je borsten van je borstkas te laten scheuren en er plastic tussen te proppen, bovendien de ene keer dat ik bij iemand heb kunnen voelen vond ik het helemaal niks.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:15 schreef opreis het volgende:
Mensen die haten op angel-joy en niet weten wat voor schatje het is
Hungarian blend. Ook iets van 1.68m met die genetically blessed curves.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:15 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, een man met smaak. Wat voor afkomst heeft Uw vriendin?
Klinkt als een mooie mix.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:15 schreef Panzermaus het volgende:
Hungarian blend. Ook iets van 1.68m met die genetically blessed curves
Ik ben minimaal 100 keer gevraagd voor verkering/sex/ten huwelijk dus dat zegt heel weinig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Breng wel die nuance aan als je wat post. Ben twee keer gevraagd voor verkering, maar heb beide keren nee gezegd. Evenmin doet dat er verder niet toe. Niet mijn type vrouwen.
Sinds wanneer ben ik een 'het'?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:15 schreef opreis het volgende:
Mensen die haten op angel-joy en niet weten wat voor schatje het is
Ik zou ook met een boogje om je heen lopen hoor. Felle tienerbuitjes en kickboksen is geen geweldige combi.quote:
Het meisje.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een 'het'?__!
Imposante lijst, dat moet ik U nageven. Wat is u leeftijd?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:16 schreef snakelady het volgende:
Ik ben minimaal 100 keer gevraagd voor verkering/sex/ten huwelijk dus dat zegt heel weinig
Omdat:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou ik had eerst zoiets van: dit zijn de perfecte borsten. Tot ik erachter kwam dat ze nep waren, dat brengt het toch weer in perspectief; De quest continuesquote:
Van mij mag je hier best een deeltje 2 van maken hoorquote:
gefixedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je er niet te zwaar aan tillen, het is een grappige discussie maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat jij er als persoon niet te zwaar aan moet tillen dat iemand hier op FOK! zegt dat Nederlandse vrouwen lomp en onaantrekkelijk zijn? Nee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |