quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
als ze een dikke wollen coltrui aan had zou iedereen haar matig vinden
Spreek voor jezelf. Dank U. Ik zou bijna homo worden als ik het aanbod op straat zie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:18 schreef Azorius het volgende:
De onderste dame in de OP met die sproeten en rode lippen! Klacht is echter onterecht; er loopt genoeg vrouwelijk schoon in Nederland rond.
ja super, wel overhyped zo opverhyped dat ze niet meer zo leuk is om in de spot lights te zitten.quote:
welke straat dan? je woont toch niet in de Schilderswijk?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Dank U. Ik zou bijna homo worden als ik het aanbod op straat zie.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja super, wel overhyped zo opverhyped dat ze niet meer zo leuk is om in de spot lights te zitten.
Sorry doutzen.
mm ik vind die broek lelijk, en naar mijn mening te grof gebouwd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Behalve dat ze wat wazig uit haar ogen kijkt doet zij toch ook niet onder voor die meisjes uit de OP.
Ik woon ver buiten de Randstad.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:19 schreef Toolshed het volgende:
[..]
welke straat dan? je woont toch niet in de Schilderswijk?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mm ik vind die broek lelijk, en naar mijn mening te grof gebouwd.
Ik houd je niet tegen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Dank U. Ik zou bijna homo worden als ik het aanbod op straat zie.
je dacht van,,, een willekeurige oostblok-hoer is vergelijkbaar?quote:
Ik vind Amsterdam niet de fijnste plek om te wonen maar qua vrouwen is het aanbod hier echt goed.quote:
Melissa van De Voorden heet ze is een Nederlands Elle-model 19 jaar oud uit Santepoort. Google maarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je dacht van,,, een willekeurige oostblok-hoer is vergelijkbaar?![]()
![]()
19quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Melissa van De Voorden heet ze is een Nederlands Elle-model 19 jaar oud uit Santepoort. Google maar
Ik mis Venezuela in dat lijstje...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:27 schreef Rawberry het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ens-Amerikanen.dhtml
Nederland op een zesde plaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |