Godver Frank, dat is geilquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik schaam me een beetje als ik mij realiseer dat er bijna (scheelt ongv. 20 kilo) 2 volwassen jongemannen in mij passen.
Edit; dit dient niet verkeerd gelezen te worden.
Nee dat dan weer niet maar goed, dat is ook te veel van het goede; ik ben een FOK!ker, en nog mod ook, dus bang voor meisjes natuurlijk.quote:
Jij bent geen jongeman meer en jij past er ook niet tweede keer in.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik schaam me een beetje als ik mij realiseer dat er bijna (scheelt ongv. 20 kilo) 2 volwassen jongemannen in mij passen.
Edit; dit dient niet verkeerd gelezen te worden.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet maar goed, dat is ook te veel van het goede; ik ben een FOK!ker, en nog mod ook, dus bang voor meisjes natuurlijk.
Mental image was meer dan voldoende voor de komende wekenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent geen jongeman meer en jij past er ook niet tweede keer in..
Dat zijn wel behoorlijke verf porums die je post!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog een dan zodat je met je zelf aan de slag kunt
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb veel meer foto's van haar. En ze heeft prachtige lippen. Ook beneden.
je kan ook zowel zien dat ze knap is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:11 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Dat zijn wel behoorlijke verf porums die je post!
per dm of pm of postduif mag allesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb ook plaatjes waarop bovenste meisje vol de hand aan zich zelf slaat op haar kale poes maar die kan ik niet posten door de - helaas - veramerikarisering van Nederland. Dit is eigenlijk weer een aparte terechte klacht op zich, maar goed.
jij wil chocomel girlsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:13 schreef Jellereppe het volgende:
Pfff, ik bok op uit dit topic. Krijg het niet warm van deze vrouwen.
Wat ben jij de laatste tijd recalcitrant Jelle.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:13 schreef Jellereppe het volgende:
Pfff, ik bok op uit dit topic. Krijg het niet warm van deze vrouwen.
Dat klopt. Ik merk het zelf ook. Afijn, mijzelf wat meer in de hand proberen te houden, vooral mijn tong.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat ben jij de laatste tijd recalcitrant Jelle.
Er zijn zoveel mooie vrouwen Meloewa... kan nou niet zeggen dat dit de mooisten zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
je kan ook zowel zien dat ze knap is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |