Zo ongeveer. In mijn verdediging, ik ben wel iets boven de 1.90.quote:
Nog iets te... hèquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo ongeveer. In mijn verdediging, ik ben wel iets boven de 1.90.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik schaam me een beetje als ik mij realiseer dat er bijna (scheelt ongv. 20 kilo) 2 volwassen jongemannen in mij passen.
Te laat, DP!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik schaam me een beetje als ik mij realiseer dat er bijna (scheelt ongv. 20 kilo) 2 volwassen jongemannen in mij passen.
Edit; dit dient niet verkeerd gelezen te worden.
Ik dacht dat jij mijn moeder was?quote:
Ik houd wel mijn bovenlichaam (vanwege mijn knie kan ik niet heel veel) bij hoor dus één en al spier natuurlijkquote:
Jaja.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Edit; dit dient niet verkeerd gelezen te worden.
Ik heb ze gezien. Ze heeft een prachtig geproportioneerd lichaam. Dat zie je hier bij de Nederlandse meisjes echt niet hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:52 schreef Omdatappel het volgende:
Hoe weet je dat meisje 1 geen stalpoten heeft dan?
Ze heeft geen bovenlip, laat maar zitten!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb ook plaatjes waarop bovenste meisje vol de hand aan zich zelf slaat op haar kale poes maar die kan ik niet posten door de - helaas - veramerikarisering van Nederland. Dit is eigenlijk weer een aparte terechte klacht op zich, maar goed.
Ja precies wel een mooi meisje, maar echt geen zeldzaam hoofd en elk meisje met een beetje tiet kan die op bed duwen en dan de foto zo maken. Daar is ook niet heel veel bij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:57 schreef Feeeeble het volgende:
Zoals dat eerste meisje heb je er zat van in Nederland!
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja precies wel een mooi meisje, maar echt geen zeldzaam hoofd en elk meisje met een beetje tiet kan die op bed duwen en dan de foto zo maken. Daar is ook niet heel veel bij.
Bestaat vast wel, hoor. Misschien kom je net op de verkeerde plekken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien. Ze heeft een prachtig geproportioneerd lichaam. Dat zie je hier bij de Nederlandse meisjes echt niet hoor.
gaarne in dmquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb ook plaatjes waarop bovenste meisje vol de hand aan zich zelf slaat op haar kale poes maar die kan ik niet posten door de - helaas - veramerikarisering van Nederland. Dit is eigenlijk weer een aparte terechte klacht op zich, maar goed.
Inderdaad zeg! Afknapper wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ze heeft geen bovenlip, laat maar zitten!
Ik zal jou eens op bed aanduwen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja precies wel een mooi meisje, maar echt geen zeldzaam hoofd en elk meisje met een beetje tiet kan die op bed duwen en dan de foto zo maken. Daar is ook niet heel veel bij.
Ik zie het op dit moment anders gewoon in Nederland.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:04 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets zie ik niet echt in Nederland.
hahaha. kan je haar al aanraken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zie het op dit moment anders gewoon in Nederland.
Zoals ik al zei, ik heb veel meer foto's van haar. En ze heeft prachtige lippen. Ook beneden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |