SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of kijk dit meisje: 166 lang en prachtige vormen, dit zul je echt niet aantreffen in Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Nederlandse meisjes hebben slecht gevormde lichamen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2013 19:37:15 ]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Het valt mij op dat veel van de nederlandse meisjes OF van die lange uitgerekte slungels zijn van 1.75+ of ze zijn <=1.70 (wel een zeldzame lengte onder de Nederlandse vrouw) en hebben ze stalpoten, een pens, geen tieten en geen kont. Ook zie je vaak dat de meisjes helemaal geen vrouwelijke borsten hebben, vaak is het alleen de bh die voor wat ronding zorgt, en als ze borsten hebben zijn dat van die hele smalle borsten die naar beneden hangen.
Kijk dit soort meisjes bedoel ik, deze heb je niet in Nederland. Ze is 1.67 lang en heeft prachtige welgevormde grote borsten die ook nog eens niet hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of kijk dit meisje: 166 lang en prachtige vormen, dit zul je echt niet aantreffen in Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Nederlandse meisjes hebben slecht gevormde lichamen.Niet erkennen dat Dima een baas isquote:
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Ik schaam me een beetje als ik mij realiseer dat er bijna (scheelt ongv. 20 kilo) 2 volwassen jongemannen in mij passen.quote:
Te laatquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Edit; dit dient niet verkeerd gelezen te worden.
Jij weegt 100kg he?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik schaam me een beetje als ik mij realiseer dat er bijna (scheelt ongv. 20 kilo) 2 volwassen jongemannen in mij passen.
Tfoe, gayquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik schaam me een beetje als ik mij realiseer dat er bijna (scheelt ongv. 20 kilo) 2 volwassen jongemannen in mij passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |