Frank doe er wat aan, dat jonge tuig hierquote:Op zondag 5 april 2015 19:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Had die oude man niet de lapo of was hij weer te traag?
hij had gewoon de lapo ja, maar op die leeftijd vergeet je snel dingenquote:Op zondag 5 april 2015 19:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Had die oude man niet de lapo of was hij weer te traag?
als ik jou was zou ik het gewoon bij the vampire diaries ofzo houdenquote:Op zondag 5 april 2015 19:34 schreef TheWeeknd het volgende:
moet ik nu toch maar scarface kijken of gewoon stoppen
Waarom blijf je posten als je film kijkt.quote:Op zondag 5 april 2015 19:34 schreef TheWeeknd het volgende:
moet ik nu toch maar scarface kijken of gewoon stoppen
Bijvoorbeeld:quote:
vrijdag pas weerquote:Op zondag 5 april 2015 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik het gewoon bij the vampire diaries ofzo houden
Gewoon aanpakken dat stelletje rekels.quote:Op zondag 5 april 2015 19:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Frank doe er wat aan, dat jonge tuig hier
Niet te veel mee gaan in die meeloopdagen. Wel fijn om een beeld te krijgen maar word altijd overdreven alsof het de beste opleiding ooit is.quote:Op zondag 5 april 2015 19:28 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
inderdaad, dat er zoveel valt te kiezen jeetje
tot nu toe valt mijn oog op accountancy, binnenkort misschien een meeloopdag
voor de rest heb ik nog een jaar te kiezen dus komt wel goed
ik kijk niks atmquote:Op zondag 5 april 2015 19:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom blijf je posten als je film kijkt.
quote:Op zondag 5 april 2015 19:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon aanpakken dat stelletje rekels.
Al Pacino steelt in beide films, al steelt Marlon Brando wel de show in The Godfather.quote:Op zondag 5 april 2015 19:36 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik kijk niks atm
ik denk nog steeds na over die fout, hoe kon het nou gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |