Heeft mama haar best weer gedaanquote:Op zondag 5 april 2015 19:26 schreef TARDIS. het volgende:
Net gevulde prei met kalkoenrollade en aardappels op
Is niet eens 's lekker man.quote:Op zondag 5 april 2015 19:26 schreef Aberella het volgende:
Ik heb eens een buurjongen gehad die echt helemaal nooit voor zichzelf kookte. Hele huis bezaaid met pizzadozen en van die afhaal plastic bakken
Moet ik ook nog naar kijken, ben deze week niet aan het spelen toegekomen.quote:
ja dat doe ik ook maar koken ga ik pas aan beginnen als ik op mezelf woonquote:Op zondag 5 april 2015 19:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je alleen woonde ofzo. Ga je moeders food eten dan
mij ook toevoegen, die TARDIS gaat je toch helemaal volspammenquote:Op zondag 5 april 2015 19:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet ik ook nog naar kijken, ben deze week niet aan het spelen toegekomen.
inderdaad, dat er zoveel valt te kiezen jeetjequote:Op zondag 5 april 2015 19:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ah oke oke. Succes met je opleiding, weet je al wat je gaat doen erna?
Opleiding kiezen vond ik echt kut
Ja en dan alleen een keer Chinees ofzo. De rest is klef en is 10x zo lekker als je het zelf maakt.quote:Op zondag 5 april 2015 19:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Is niet eens 's lekker man.
Alleen afhaal op zn tijd bij goede restaurants.
Ik ken ook zo'n gast.quote:Op zondag 5 april 2015 19:26 schreef Aberella het volgende:
Ik heb eens een buurjongen gehad die echt helemaal nooit voor zichzelf kookte. Hele huis bezaaid met pizzadozen en van die afhaal plastic bakken
Nee, dat is ditquote:Op zondag 5 april 2015 19:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat noem ik geen muziek maar teringherrie.
Is die TARDIS er zo'n eentje ja?quote:Op zondag 5 april 2015 19:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook maar koken ga ik pas aan beginnen als ik op mezelf woon
[..]
mij ook toevoegen, die TARDIS gaat je toch helemaal volspammen
Wat eet je op die schuit danquote:Op zondag 5 april 2015 19:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ken ook zo'n gast.
Als ik 6 weken op zee ben geweest en dus niet zelf heb gekookt vind ik het toch altijd wel weer leuk om een potje te koken.
Er zijn ook hele goeie YouTube-instruktie-vids.
Ik spam helemaal niemand.quote:Op zondag 5 april 2015 19:28 schreef Der_Mann het volgende:
mij ook toevoegen, die TARDIS gaat je toch helemaal volspammen
Nee hoor Frank. Ik heb hem niet eens op PSN. We zitten nog iets teveel aan de verkeerde kant van de frenemy line.quote:
jij bent er zo eentje die ''OMG FUCKING CAMPING NOOB'' stuurt als je gekilled wordt in CoDquote:Op zondag 5 april 2015 19:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik spam helemaal niemand.
Ik ben toch zeker bezig met gamen, niet met vrienden maken.
Meid ik kan het ook niet geloven.quote:Op zondag 5 april 2015 19:31 schreef TheWeeknd het volgende:
ik kan nog steeds niet geloven dat ik 2 uur lang aan het wachten was op tony montana in the godfather ipv scarface
Geeft niks johquote:Op zondag 5 april 2015 19:31 schreef TheWeeknd het volgende:
ik kan nog steeds niet geloven dat ik 2 uur lang aan het wachten was op tony montana in the godfather ipv scarface
Als ik CoD zou spelen misschien.quote:Op zondag 5 april 2015 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent er zo eentje die ''OMG FUCKING CAMPING NOOB'' stuurt als je gekilled wordt in CoD
quote:Op zondag 5 april 2015 19:31 schreef Aberella het volgende:
[..]
Geeft niks joh
Whitney Houston deed dat ook vaak aan het eind van haar carrière
queenquote:Op zondag 5 april 2015 19:31 schreef Aberella het volgende:
[..]
Geeft niks joh
Whitney Houston deed dat ook vaak aan het eind van haar carrière
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |