doosquote:Op zondag 5 april 2015 19:09 schreef TheWeeknd het volgende:
2 uur lang kijk ik naar de verkeerde film
quote:Op zondag 5 april 2015 19:09 schreef TheWeeknd het volgende:
oh fuck wacht dat is scarface
shittt ik kijk de hele tijd de verkeerde film
lmaoquote:Op zondag 5 april 2015 19:09 schreef TheWeeknd het volgende:
2 uur lang kijk ik naar de verkeerde film
op liveleak staan ook hele mooie filmpjesquote:
ik moest dit kijken van al mn schoolvriendjes omdat ze het schandalig vonden dat ik scarface niet kendequote:Op zondag 5 april 2015 19:10 schreef eend112 het volgende:
[..]![]()
![]()
godverd
Als je een gangster film wil zien moet je goodfellas kijken, weet 100% zeker dat je die wel goed gaat vinden. Gaat wat sneller allemaal, godfather en scarface zijn al wat oudere films.
huh hoezoquote:Op zondag 5 april 2015 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heel veelmijn mond hangt er zelfs wat van
Ekt hequote:Op zondag 5 april 2015 19:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
op liveleaks staan ook hele mooie filmpjes
Gvdquote:Op zondag 5 april 2015 19:11 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik moest dit kijken van al mn schoolvriendjes omdat ze het schandalig vonden dat ik scarface niet kende
kijk ik fucking godfather al die tijd
ik net gwn domino's besteld, kwartier later opgehaald allesquote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef eend112 het volgende:
Nu eten besteld dus dat zal er wel rond 11en zijn toch?
ze heeft vandaag al zoveel van die uitspraken gedaan dat ik denk dat ze aan het trollen isquote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik moet wel echt lachen dus he
Ja domino's is altijd goed geregeld maar had trek in spare ribsquote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik net gwn domino's besteld, kwartier later opgehaald alles
Goed punt... EN JE BENT TERUGquote:Op zondag 5 april 2015 19:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze heeft vandaag al zoveel van die uitspraken gedaan dat ik denk dat ze aan het trollen is
spare ribs zou ik ook wel opkunnen nogquote:Op zondag 5 april 2015 19:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja domino's is altijd goed geregeld maar had trek in spare ribs
Wat heb je besteldquote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef eend112 het volgende:
denk niet dat ik jouw feestje vieren omdat ik weg was heb gemistquote:Op zondag 5 april 2015 19:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Goed punt... EN JE BENT TERUG
Wat zegt ie nou?quote:Op zondag 5 april 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk niet dat ik jouw feestje vieren omdat ik weg was heb gemist
Zeker ook nog ongezonde rommel. Eend eend wat moet er van jou terecht komen.quote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef eend112 het volgende:
Spare ribs schoteltjequote:
net pizza gyros gehadquote:Op zondag 5 april 2015 19:19 schreef Crip het volgende:
Net wraps gehad met crispy kip( in de oven want gezonder en shit), gegrilde paprika, aubergine en rode ui. Met harissamayo saus.
En een salade erbij![]()
was lekker
wrapsquote:Op zondag 5 april 2015 19:19 schreef Crip het volgende:
Net wraps gehad met crispy kip( in de oven want gezonder en shit), gegrilde paprika, aubergine en rode ui. Met harissamayo saus.
En een salade erbij![]()
was lekker
Echt goed bedoeld, maar maak je geen zorgen om mij.quote:Op zondag 5 april 2015 19:16 schreef Aberella het volgende:
[..]
Zeker ook nog ongezonde rommel. Eend eend wat moet er van jou terecht komen.
Ik dnek het niet, het was gewoon uitgesproken kutquote:Op zondag 5 april 2015 19:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien was het gewoon zo slim dat jullie het niet begrijpen
maar dat neemt tijd in beslag die ik op FOK! of Netflix zou kunnen bestedenquote:Op zondag 5 april 2015 19:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Maak zelf pizza, is veel lekkerder.
Mijn buffalo chicken pizza is baas.
Plssss, weet je wat ik doe als ik ben aan het koken?quote:Op zondag 5 april 2015 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar dat neemt tijd in beslag die ik op FOK! of Netflix zou kunnen besteden
nee ik snap het nu wel, jij bent gewoon domquote:Op zondag 5 april 2015 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik dnek het niet, het was gewoon uitgesproken kut
nee ik zweer je ik weet ook niet waarom ik zo benquote:Op zondag 5 april 2015 19:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze heeft vandaag al zoveel van die uitspraken gedaan dat ik denk dat ze aan het trollen is
Ik had vandaag de relaxing playlist van Spotifyquote:Op zondag 5 april 2015 19:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Plssss, weet je wat ik doe als ik ben aan het koken?
Gewoon film opzetten of tussendoor FOK!ken.![]()
Of muziek en los gaan. Koken is leuk.
De tyfusquote:Op zondag 5 april 2015 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik snap het nu wel, jij bent gewoon dom
liever kijk ik een serie zonder enige fysieke inspanningenquote:Op zondag 5 april 2015 19:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Plssss, weet je wat ik doe als ik ben aan het koken?
Gewoon film opzetten of tussendoor FOK!ken.![]()
Of muziek en los gaan. Koken is leuk.
En dan alles zo op je gemakkie doen.quote:Op zondag 5 april 2015 19:22 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik had vandaag de relaxing playlist van Spotify
Luie, kook je nooit ofwat?quote:Op zondag 5 april 2015 19:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
liever kijk ik een serie zonder enige fysieke inspanningen
Fattyquote:Op zondag 5 april 2015 19:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
liever kijk ik een serie zonder enige fysieke inspanningen
nu voel ik je niet meerquote:Op zondag 5 april 2015 19:22 schreef Crip het volgende:
Eergisteren was ik koekjes aan het bakken op metal en 90 rock/punk.
natuurlijk wel, soms doe ik de oven open om daar een diepvriespizza in te schuiven bijvoorbeeldquote:
16 en nee gewoon havo meteenquote:Op zondag 5 april 2015 19:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh hoe oud ben je dan, jong toch? Of ben je van vmbo doorgegaan naar havo?
Pffff geen diverse muziek smaak hebben!?quote:
Ik cringe als ik zulke mensen ontmoet. Niet omdat het ongezond is, want ik ben zelf fukin fat. Maar gewoon niet kunnen genieten van fresh food.quote:Op zondag 5 april 2015 19:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
natuurlijk wel, soms doe ik de oven open om daar een diepvriespizza in te schuiven bijvoorbeeld
ik kan veel luisteren maar metalquote:Op zondag 5 april 2015 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Pffff geen diverse muziek smaak hebben!?
Van Klassiek tot Metal.
[..]
Ik cringe als ik zulke mensen ontmoet. Niet omdat het ongezond is, want ik ben zelf fukin fat. Maar gewoon niet kunnen genieten van fresh food.
mijn moeder maakt dagelijks vers etenquote:Op zondag 5 april 2015 19:25 schreef Crip het volgende:
Ik cringe als ik zulke mensen ontmoet. Niet omdat het ongezond is, want ik ben zelf fukin fat. Maar gewoon niet kunnen genieten van fresh food.
Ah oke oke. Succes met je opleiding, weet je al wat je gaat doen erna?quote:
Dat noem ik geen muziek maar teringherrie.quote:
Oh ik dacht dat je alleen woonde ofzo. Ga je moeders food eten danquote:Op zondag 5 april 2015 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn moeder maakt dagelijks vers eten
Hey voeg me toe op PSNquote:Op zondag 5 april 2015 19:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat noem ik geen muziek maar teringherrie.
Heeft mama haar best weer gedaanquote:Op zondag 5 april 2015 19:26 schreef TARDIS. het volgende:
Net gevulde prei met kalkoenrollade en aardappels op
Is niet eens 's lekker man.quote:Op zondag 5 april 2015 19:26 schreef Aberella het volgende:
Ik heb eens een buurjongen gehad die echt helemaal nooit voor zichzelf kookte. Hele huis bezaaid met pizzadozen en van die afhaal plastic bakken
Moet ik ook nog naar kijken, ben deze week niet aan het spelen toegekomen.quote:
ja dat doe ik ook maar koken ga ik pas aan beginnen als ik op mezelf woonquote:Op zondag 5 april 2015 19:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je alleen woonde ofzo. Ga je moeders food eten dan
mij ook toevoegen, die TARDIS gaat je toch helemaal volspammenquote:Op zondag 5 april 2015 19:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet ik ook nog naar kijken, ben deze week niet aan het spelen toegekomen.
inderdaad, dat er zoveel valt te kiezen jeetjequote:Op zondag 5 april 2015 19:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ah oke oke. Succes met je opleiding, weet je al wat je gaat doen erna?
Opleiding kiezen vond ik echt kut
Ja en dan alleen een keer Chinees ofzo. De rest is klef en is 10x zo lekker als je het zelf maakt.quote:Op zondag 5 april 2015 19:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Is niet eens 's lekker man.
Alleen afhaal op zn tijd bij goede restaurants.
Ik ken ook zo'n gast.quote:Op zondag 5 april 2015 19:26 schreef Aberella het volgende:
Ik heb eens een buurjongen gehad die echt helemaal nooit voor zichzelf kookte. Hele huis bezaaid met pizzadozen en van die afhaal plastic bakken
Nee, dat is ditquote:Op zondag 5 april 2015 19:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat noem ik geen muziek maar teringherrie.
Is die TARDIS er zo'n eentje ja?quote:Op zondag 5 april 2015 19:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook maar koken ga ik pas aan beginnen als ik op mezelf woon
[..]
mij ook toevoegen, die TARDIS gaat je toch helemaal volspammen
Wat eet je op die schuit danquote:Op zondag 5 april 2015 19:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ken ook zo'n gast.
Als ik 6 weken op zee ben geweest en dus niet zelf heb gekookt vind ik het toch altijd wel weer leuk om een potje te koken.
Er zijn ook hele goeie YouTube-instruktie-vids.
Ik spam helemaal niemand.quote:Op zondag 5 april 2015 19:28 schreef Der_Mann het volgende:
mij ook toevoegen, die TARDIS gaat je toch helemaal volspammen
Nee hoor Frank. Ik heb hem niet eens op PSN. We zitten nog iets teveel aan de verkeerde kant van de frenemy line.quote:
jij bent er zo eentje die ''OMG FUCKING CAMPING NOOB'' stuurt als je gekilled wordt in CoDquote:Op zondag 5 april 2015 19:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik spam helemaal niemand.
Ik ben toch zeker bezig met gamen, niet met vrienden maken.
Meid ik kan het ook niet geloven.quote:Op zondag 5 april 2015 19:31 schreef TheWeeknd het volgende:
ik kan nog steeds niet geloven dat ik 2 uur lang aan het wachten was op tony montana in the godfather ipv scarface
Geeft niks johquote:Op zondag 5 april 2015 19:31 schreef TheWeeknd het volgende:
ik kan nog steeds niet geloven dat ik 2 uur lang aan het wachten was op tony montana in the godfather ipv scarface
Als ik CoD zou spelen misschien.quote:Op zondag 5 april 2015 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent er zo eentje die ''OMG FUCKING CAMPING NOOB'' stuurt als je gekilled wordt in CoD
quote:Op zondag 5 april 2015 19:31 schreef Aberella het volgende:
[..]
Geeft niks joh
Whitney Houston deed dat ook vaak aan het eind van haar carrière
queenquote:Op zondag 5 april 2015 19:31 schreef Aberella het volgende:
[..]
Geeft niks joh
Bwehehehehequote:Op zondag 5 april 2015 19:31 schreef Aberella het volgende:
[..]
Geeft niks joh