doosquote:Op zondag 5 april 2015 19:09 schreef TheWeeknd het volgende:
2 uur lang kijk ik naar de verkeerde film
quote:Op zondag 5 april 2015 19:09 schreef TheWeeknd het volgende:
oh fuck wacht dat is scarface
shittt ik kijk de hele tijd de verkeerde film
lmaoquote:Op zondag 5 april 2015 19:09 schreef TheWeeknd het volgende:
2 uur lang kijk ik naar de verkeerde film
op liveleak staan ook hele mooie filmpjesquote:
ik moest dit kijken van al mn schoolvriendjes omdat ze het schandalig vonden dat ik scarface niet kendequote:Op zondag 5 april 2015 19:10 schreef eend112 het volgende:
[..]![]()
![]()
godverd
Als je een gangster film wil zien moet je goodfellas kijken, weet 100% zeker dat je die wel goed gaat vinden. Gaat wat sneller allemaal, godfather en scarface zijn al wat oudere films.
huh hoezoquote:Op zondag 5 april 2015 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heel veelmijn mond hangt er zelfs wat van
Ekt hequote:Op zondag 5 april 2015 19:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
op liveleaks staan ook hele mooie filmpjes
Gvdquote:Op zondag 5 april 2015 19:11 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik moest dit kijken van al mn schoolvriendjes omdat ze het schandalig vonden dat ik scarface niet kende
kijk ik fucking godfather al die tijd
ik net gwn domino's besteld, kwartier later opgehaald allesquote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef eend112 het volgende:
Nu eten besteld dus dat zal er wel rond 11en zijn toch?
ze heeft vandaag al zoveel van die uitspraken gedaan dat ik denk dat ze aan het trollen isquote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik moet wel echt lachen dus he
Ja domino's is altijd goed geregeld maar had trek in spare ribsquote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik net gwn domino's besteld, kwartier later opgehaald alles
Goed punt... EN JE BENT TERUGquote:Op zondag 5 april 2015 19:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze heeft vandaag al zoveel van die uitspraken gedaan dat ik denk dat ze aan het trollen is
spare ribs zou ik ook wel opkunnen nogquote:Op zondag 5 april 2015 19:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja domino's is altijd goed geregeld maar had trek in spare ribs
Wat heb je besteldquote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef eend112 het volgende:
Nu eten besteld dus dat zal er wel rond 11en zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |