denk niet dat ik jouw feestje vieren omdat ik weg was heb gemistquote:Op zondag 5 april 2015 19:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Goed punt... EN JE BENT TERUG
Wat zegt ie nou?quote:Op zondag 5 april 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk niet dat ik jouw feestje vieren omdat ik weg was heb gemist
Zeker ook nog ongezonde rommel. Eend eend wat moet er van jou terecht komen.quote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef eend112 het volgende:
Nu eten besteld dus dat zal er wel rond 11en zijn toch?
Spare ribs schoteltjequote:
net pizza gyros gehadquote:Op zondag 5 april 2015 19:19 schreef Crip het volgende:
Net wraps gehad met crispy kip( in de oven want gezonder en shit), gegrilde paprika, aubergine en rode ui. Met harissamayo saus.
En een salade erbij![]()
was lekker
wrapsquote:Op zondag 5 april 2015 19:19 schreef Crip het volgende:
Net wraps gehad met crispy kip( in de oven want gezonder en shit), gegrilde paprika, aubergine en rode ui. Met harissamayo saus.
En een salade erbij![]()
was lekker
Echt goed bedoeld, maar maak je geen zorgen om mij.quote:Op zondag 5 april 2015 19:16 schreef Aberella het volgende:
[..]
Zeker ook nog ongezonde rommel. Eend eend wat moet er van jou terecht komen.
Ik dnek het niet, het was gewoon uitgesproken kutquote:Op zondag 5 april 2015 19:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien was het gewoon zo slim dat jullie het niet begrijpen
maar dat neemt tijd in beslag die ik op FOK! of Netflix zou kunnen bestedenquote:Op zondag 5 april 2015 19:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Maak zelf pizza, is veel lekkerder.
Mijn buffalo chicken pizza is baas.
Plssss, weet je wat ik doe als ik ben aan het koken?quote:Op zondag 5 april 2015 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar dat neemt tijd in beslag die ik op FOK! of Netflix zou kunnen besteden
nee ik snap het nu wel, jij bent gewoon domquote:Op zondag 5 april 2015 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik dnek het niet, het was gewoon uitgesproken kut
nee ik zweer je ik weet ook niet waarom ik zo benquote:Op zondag 5 april 2015 19:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze heeft vandaag al zoveel van die uitspraken gedaan dat ik denk dat ze aan het trollen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |