Ik had vandaag de relaxing playlist van Spotifyquote:Op zondag 5 april 2015 19:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Plssss, weet je wat ik doe als ik ben aan het koken?
Gewoon film opzetten of tussendoor FOK!ken.![]()
Of muziek en los gaan. Koken is leuk.
De tyfusquote:Op zondag 5 april 2015 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik snap het nu wel, jij bent gewoon dom
liever kijk ik een serie zonder enige fysieke inspanningenquote:Op zondag 5 april 2015 19:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Plssss, weet je wat ik doe als ik ben aan het koken?
Gewoon film opzetten of tussendoor FOK!ken.![]()
Of muziek en los gaan. Koken is leuk.
En dan alles zo op je gemakkie doen.quote:Op zondag 5 april 2015 19:22 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik had vandaag de relaxing playlist van Spotify
Luie, kook je nooit ofwat?quote:Op zondag 5 april 2015 19:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
liever kijk ik een serie zonder enige fysieke inspanningen
Fattyquote:Op zondag 5 april 2015 19:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
liever kijk ik een serie zonder enige fysieke inspanningen
nu voel ik je niet meerquote:Op zondag 5 april 2015 19:22 schreef Crip het volgende:
Eergisteren was ik koekjes aan het bakken op metal en 90 rock/punk.
natuurlijk wel, soms doe ik de oven open om daar een diepvriespizza in te schuiven bijvoorbeeldquote:
16 en nee gewoon havo meteenquote:Op zondag 5 april 2015 19:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh hoe oud ben je dan, jong toch? Of ben je van vmbo doorgegaan naar havo?
Pffff geen diverse muziek smaak hebben!?quote:
Ik cringe als ik zulke mensen ontmoet. Niet omdat het ongezond is, want ik ben zelf fukin fat. Maar gewoon niet kunnen genieten van fresh food.quote:Op zondag 5 april 2015 19:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
natuurlijk wel, soms doe ik de oven open om daar een diepvriespizza in te schuiven bijvoorbeeld
ik kan veel luisteren maar metalquote:Op zondag 5 april 2015 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Pffff geen diverse muziek smaak hebben!?
Van Klassiek tot Metal.
[..]
Ik cringe als ik zulke mensen ontmoet. Niet omdat het ongezond is, want ik ben zelf fukin fat. Maar gewoon niet kunnen genieten van fresh food.
mijn moeder maakt dagelijks vers etenquote:Op zondag 5 april 2015 19:25 schreef Crip het volgende:
Ik cringe als ik zulke mensen ontmoet. Niet omdat het ongezond is, want ik ben zelf fukin fat. Maar gewoon niet kunnen genieten van fresh food.
Ah oke oke. Succes met je opleiding, weet je al wat je gaat doen erna?quote:
Dat noem ik geen muziek maar teringherrie.quote:
Oh ik dacht dat je alleen woonde ofzo. Ga je moeders food eten danquote:Op zondag 5 april 2015 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn moeder maakt dagelijks vers eten
Hey voeg me toe op PSNquote:Op zondag 5 april 2015 19:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat noem ik geen muziek maar teringherrie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |