ik zat helemaal te trillen wow xdquote:
Die zal wel last hebben met z'n nierstenenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bizarre eters.
die vent vrat dus gewoon elke dag 10 pakjes noodles en niks anders.
wel een man met smaakt want indomie noodles
nou rustig maarquote:
inddquote:
Dat doet trouwens echt kki pijn he.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zal wel last hebben met z'n nierstenen
quote:
Nee gvd. Dit doe je gewoon niet.quote:
Lijkt me geen pretje.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat doet trouwens echt kki pijn he.
Jij met je vreten, cavia's, paarden en geeltanden altijd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me geen pretje.
Had overigens een cavia die had ook..
Oh wacht.. laten we het niet over cavia's hebben.
en hij was niet al te slim.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zal wel last hebben met z'n nierstenen
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij met je vreten, cavia's, paarden en geeltanden altijd.![]()
![]()
ik los het bij #2349 wel opquote:
Goeden rekenskills..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hij was niet al te slim.
de presentator ook niet trouwens.
presentator: 10 pakjes per dag, weet je wel hoeveel dat is per jaar?
jongen: geen idee, veel denk ik
presentator: wel 4000 pakjes
Is het een hem?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gaat het? Moeten we hem slaan samen?
Ik help.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja hallo, jij bent uit Utrecht weggegaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Altijd mijn rug he. Man man man. Waar was jij heel mijn leven?
Klopt. Ik heb nu spijt, zal ik terugkomen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:26 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja hallo, jij bent uit Utrecht weggegaan.
Die jaren van tegenwoordig worden ook alsmaar langer.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hij was niet al te slim.
de presentator ook niet trouwens.
presentator: 10 pakjes per dag, weet je wel hoeveel dat is per jaar?
jongen: geen idee, veel denk ik
presentator: wel 4000 pakjes
Dat vind ik wel aardig.quote:
Als je de loop niet kan lopen, dan ook niet de praat praten, vrind.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
echt he, zomaar ineens meer dan een maand erbijquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die jaren van tegenwoordig worden ook alsmaar langer.
Beter. Appartement naast mij komt te huur te staan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb nu spijt, zal ik terugkomen?
Kost dat per maand?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:27 schreef Matip het volgende:
[..]
Beter. Appartement naast mij komt te huur te staan.
Srs?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:27 schreef Matip het volgende:
[..]
Beter. Appartement naast mij komt te huur te staan.
Dat dit kan in Nederland! Heb nu wel zin in noodles trouwens.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he, zomaar ineens meer dan een maand erbij
Ik gok tussen 700 en 1000 per maand, weet niet precies.quote:
ik ookquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland! Heb nu wel zin in noodles trouwens.
Ja, maar heeft maar 1 slaapkamer.quote:
Das een best huurhuisje.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:30 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik gok tussen 700 en 1000 per maand, weet niet precies.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:30 schreef Matip het volgende:
[..]
quote:
Godverdeteringquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:30 schreef Matip het volgende:
[..]
Heb jij ook maar 1 kamer?quote:
kienderbeslachquote:
Ja, dat moet wel. Geldwolvenquote:
STOP! HIER EN NU!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Och, betaald pappie soms je huur?
Ik betaal mijn hypotheek gewoon zelf.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Och, betaald pappie soms je huur?
Gebruik je ze ook allemaal?quote:
Ik ben slecht met gebiedende wijs.quote:
Oh.. je kan dus ook kopen, wat er naast je vrij komt?quote:
Ja, kan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben slecht met gebiedende wijs.
[..]
Oh.. je kan dus ook kopen, wat er naast je vrij komt?
Denk tussen 170.000 en 200.000.quote:
Ja, valt best mee toch?quote:
quote:
4 jaar cel geëistquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
Worth it
1,5 jaar cel voor 'hockeygluurder'
Echt hequote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
4 jaar cel geëist. Alsof die ze verkracht heeft.
Belachelijk hé.quote:
Zijn jullie nou nog steeds dat teken spelletje aan het spelen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:46 schreef housesoftheholy het volgende:
hint voor hzaw: daar ligt een vrouw als ze een baby uit haar vagina aan het persen is
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:46 schreef housesoftheholy het volgende:
hint voor hzaw: daar ligt een vrouw als ze een baby uit haar vagina aan het persen is
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:46 schreef housesoftheholy het volgende:
Verdient dus wel goed, die filmpjes op YTquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Belachelijk hé.![]()
Ik ben nog goedkoper uit met mijn hypotheek.
ja, wil je meedoen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:48 schreef Matip het volgende:
[..]
Zijn jullie nou nog steeds dat teken spelletje aan het spelen?
Je hoort mij niet klagen, Peelo forever.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verdient dus wel goed, die filmpjes op YT
nieuwe miljonairsquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verdient dus wel goed, die filmpjes op YT
Ja, dat is Chloro.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:53 schreef Cyberzone het volgende:
Er is nu toch een of andere chick die halfnaakte kookprogramma's maakt op YT?
Heb je ook een huis in Peelo?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Je hoort mij niet klagen, Peelo forever.
Daar woont 'ie toch?quote:
lolquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:53 schreef Cyberzone het volgende:
Er is nu toch een of andere chick die halfnaakte kookprogramma's maakt op YT?
Edit: Gevonden!
Waarom weet je datquote:
Zo dat zou mij niet gezegd moeten worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dacht srs dat je supergirl was met die ui en shit.
Dacht srs dat je hondebrokje was met die ui en shit.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo dat zou mij niet gezegd moeten worden.
wowowowquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dacht srs dat je hondebrokje was met die ui en shit.
Ik weet dat hij sindskort verhuisd is, kennissen wonen serieus in zijn oude huis en daar komen nu allerlei kiddo's langs met de vraag of 'ie thuis is.quote:
moet je bril kopenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dacht srs dat je supergirl was met die ui en shit.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:59 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik weet dat hij sindskort verhuisd is, kennissen wonen serieus in zijn oude huis en daar komen nu allerlei kiddo's langs met de vraag of 'ie thuis is.
daaaamn ik weet niet waar je woont maar daar kom ik wel achterquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dacht srs dat je hondebrokje was met die ui en shit.
Ik wil niet stoken hoor, maar dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
daaaamn ik weet niet waar je woont maar daar kom ik wel achter
Ik kook nu. En ik pak hem.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor, maar dit kan echt niet.
haha wandelende hersenbloedingquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
En geen eitje ofzo, nee gewoon van woede.
Gebraden spuit 11quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh lekker, wat ben je aan het maken?
Doe je dan mee klappen uitdelen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
ik weet waar toto woont tardis
als ik het je vertel zullen we dan samen?
kom maar mijn goons wachten je opquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
ik weet waar toto woont tardis
als ik het je vertel zullen we dan samen?
wejoooquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
daaaamn ik weet niet waar je woont maar daar kom ik wel achter
welke goons flikkerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kom maar mijn goons wachten je op
[..]
wejooo
jhali sowiesoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke goons flikker
je komt amper buiten
Fatih.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke goons flikker
je komt amper buiten
met wie was je ruzie aant maken dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
Waar is iedereen waar we gisteren fittie mee hadden?
Ehh, 's ochtends met hondebrokje en tetouaribo, maar die vochten meer onderling. En 's middags weet ik niet meer :-/quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met wie was je ruzie aant maken dan?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
Waar is iedereen waar we gisteren fittie mee hadden?
dat doen ze vaker schijnbaarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ehh, 's ochtends met hondebrokje en tetouaribo, maar die vochten meer onderling. En 's middags weet ik niet meer :-/
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:16 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik wil TARDIS nomineren, dan rot hij misschien een keer op uit de SC
Nee, TARDIS. mag niet wegquote:
TARDIS > Aberellaquote:
Verdien je er wat mee?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Gevraagd aan me of ik voor een sneaker site wil schrijven ;$ zal ik doen? #carrieremaken
Nu in het begin nog niet.. maar dat komt naarmate de site groter wordt.quote:
Is vast niet lullig bedoeldquote:
Als je er zeker van bent dat het uiteindelijk wat zal opleveren....waarom niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nu in het begin nog niet.. maar dat komt naarmate de site groter wordt.... heb er opzich wel tijd voor.
True story.. ben alleen niet zo goed met websites en stuff.. maar leer ik vast wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:02 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Als je er zeker van bent dat het uiteindelijk wat zal opleveren....waarom niet?
Zou niet lezen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nu in het begin nog niet.. maar dat komt naarmate de site groter wordt.... heb er opzich wel tijd voor.
Ja gewoon altijd ja zeggen dan word je rijke boiiiquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Gevraagd aan me of ik voor een sneaker site wil schrijven ;$ zal ik doen? #carrieremaken
Tuurlijk vriend. Weet je toch.quote:
Zullen we een keer samen lezen? Met kaarslicht en thee? Lees jij de ene entry voor en ik de anderequote:
Wanneer nodig je mij eens uit...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen lezen? Met kaarslicht en thee? Lees jij de ene entry voor en ik de andere![]()
Goed idee. Lekker poëtisch zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen lezen? Met kaarslicht en thee? Lees jij de ene entry voor en ik de andere![]()
Ik heb gelijk een haiku geschreven:quote:
dat is geen haiku stuk ongelukquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ook.
Veters, ze gaan los.
Draperen door de hondepoep op de stoep.
Langzaam vergaan ze. Nat, droog.
Doe mij maar klittenband.
Heya!quote:
Rustig.quote:
Gelukkig maar. Als je de inhoud ook zo slecht vond dan moest ik wel wenen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is wel, daar moet ik eerlijk in zijn, een parel van een gedicht.
user 2nutz diequote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Als je de inhoud ook zo slecht vond dan moest ik wel wenen.
Geil.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
user 2nutz die
zonder maar te twijfelen
pareltjes opschrijft
Oh jammer.quote:
Jij bent ook niet zo oud hoor?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik zeg je eerlijk
al ben je minderjarig
ik zou je raken
Hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geef je nou maar over aan je gevoelens.
[ afbeelding ]
hoiquote:
Geen idee, jij zegt dat ik niet veel ouder ben.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dus haha
Wat demk je dat mijn intenties zijn dan.
Jij begon over mijn gevoelensquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen idee, jij zegt dat ik niet veel ouder ben.
gailquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:03 schreef TARDIS. het volgende:
Vanaf nu ben ik het Tumblrsletje van FOK! die met allemaal gifjes met de TARDIS er in gaat reageren op mensen
ook perfect weer om binnen te blijven en het raam open te doenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:58 schreef Remqo het volgende:
Heerlijk weertje, net lekker een terrasje gepakt.
Ik kan niet wachten tot ik thuis ben van werk om de gordijnen dicht te doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook perfect weer om binnen te blijven en het raam open te doen
die zijn bij mij standaard al dichtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik thuis ben van werk om de gordijnen dicht te doen.
Ah, een professional.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die zijn bij mij standaard al dicht
quote:
hij djoekt je, met een mesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yoyoyo
it's ya boy deadprez
ik weet niet wat rijmt op deadprez
yo
Dat ben ik nu aan het doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook perfect weer om binnen te blijven en het raam open te doen
klinkt goedquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat ben ik nu aan het doen.
Raampje open, op Fok! zitten, BCS zo kijken terwijl ik op drumsticks zit te kluiven
dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben een professional, als iets eindigt met een z moet het rijmwoord ook eindigen op een z
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een haiku:
fok niet met deadprez
want hij steekt je zonder spijt
tussen je ribben
ik ga straks lekker BCS in het donker kijken, en daarna een bietje fappenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat ben ik nu aan het doen.
Raampje open, op Fok! zitten, BCS zo kijken terwijl ik op drumsticks zit te kluiven
Fezquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben een professional, als iets eindigt met een z moet het rijmwoord ook eindigen op een z
je moet mee gaan doen met punchoutbattlesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yoyoyo
it's ya boy deadprez
hij is allochtoon dus hij draagt een fez
yo
Fezzes are coolquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yoyoyo
it's ya boy deadprez
hij is allochtoon dus hij draagt een fez
yo
waarom dit steeds zeggen zonder uitleg wat punchoutbattles isquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
je moet mee gaan doen met punchoutbattles
oh wist niet dat ik het al eerder gezegd had.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom dit steeds zeggen zonder uitleg wat punchoutbattles is
wowwow zou dit niet pikken als ik tardis wasquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat ze er een vertoond hebben in die kutserie
ja toen ik eerst mijn sicke raps dropte zei je het al. maar ik dacht dat het misschien online ofzo was, in het echt durf ik nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh wist niet dat ik het al eerder gezegd had.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat ze er een vertoond hebben in die kutserie
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe lang je deze nieuwe gimmick gaat volhouden
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
als heer en meester van succesvolle gimmicks wens ik je wel veel succes toe
afwisseling is altijd goedquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
maar zo nu en dan
als ik geen gif kan vinden
schrijf ik een haiku
het schijnt dat er vroegah een ban stond op die smiley postenquote:
hopen datquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
het schijnt dat er vroegah een ban stond op die smiley posten
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
het schijnt dat er vroegah een ban stond op die smiley posten
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopen dathet volgende slachtoffer is
vraag ik me ook afquote:
stoppen met gimmicksquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:22 schreef Der_Mann het volgende:
jullie tips voor mijn volgende gimmick?
Je bent 2pac, die vanaf z'n tropisch eilandje op Fok! zit te posten?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:22 schreef Der_Mann het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:22 schreef Der_Mann het volgende:
nee, want dan verander ik nooit. met ieder van mijn gimmicks blijft er een stukje hangen. door mijn eerste gimmick typ ik zelden met hoofdletters, en door mijn meest succesvolle gimmick ben ik volwassener gaan posten.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je bent 2pac, die vanaf z'n tropisch eilandje op Fok! zit te posten?
Gelukkig gebruik ik mijn gimmick alleen wanneer het écht bijdraagt. (Behalve de afgelopen 5 gifjes natuurlijk)quote:
amateurquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gelukkig gebruik ik mijn gimmick alleen wanneer het écht bijdraagt. (Behalve de afgelopen 5 gifjes natuurlijk)
een gimmick is een levensstijl. voor de desbetreffende tijdsperiode BEN je die gimmick. je kan er niet zomaar op bepaalde momenten mee stoppen, om en dan weer mee verder te gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Professional. Je grenzen niet kennen is voor amateurs.
snap ik welquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:14 schreef deadprez het volgende:
iedereen is helemaal stil door die post van hermann
speel je ook een potje mee?quote:
Ik was gewoon niet onder de indruk en wilde hem niet ten overstaande van iedereen verpulveren.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:14 schreef deadprez het volgende:
iedereen is helemaal stil door die post van hermann
Je wil gewoon niet toegeven dat Hermann af en toe wel eens een volwassen uitspraak doet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was gewoon niet onder de indruk en wilde hem niet ten overstaande van iedereen verpulveren.
linkje?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:50 schreef Der_Mann het volgende:
ik en BT gewoon van Guus en dp gewonnen in haxball, en daarna van hzaw en dp
gewoon pro's zijn we
ik speel niet meer, die vieze HZAW zit nu wel onder mijn naam te spelenquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)2c71d59508c1eb93a192
ah jammer, ik maak hem wel even inquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik speel niet meer, die vieze HZAW zit nu wel onder mijn naam te spelen
[..]
terechte klachtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:59 schreef hoink581 het volgende:
Ik kom volgende week met m'n scheve bakkes op TV.
waar?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:59 schreef hoink581 het volgende:
KLB TV?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:59 schreef hoink581 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:59 schreef hoink581 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:50 schreef Der_Mann het volgende:
ik en BT gewoon van Guus en dp gewonnen in haxball, en daarna van hzaw en dp
gewoon pro's zijn we
Oh cool.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
College Tour met Louis Theroux. Zit recht achter die Knakker en heb nog een vraag gesteld.
:squote:
Louis Theroux is wel baas dus ik ga wel ff kijken als ik tijd heb volgende week.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
College Tour met Louis Theroux. Zit recht achter die Knakker en heb nog een vraag gesteld.
Zeer eloquente en interessante man. Twee uur weten te boeien. Nu hopen dat ze het er niet uit knippen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:07 schreef BlueMage het volgende:
Louis Theroux is wel baas dus ik ga wel ff kijken als ik tijd heb volgende week.
Ze zullen jou wel eruit geknipt hebbenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder een ingezoomde snor in beeldquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zullen jou wel eruit geknipt hebben
Achja in alle andere Theroux shirts zit ik sowieso.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:f
[..]
Ze zullen jou wel eruit geknipt hebben
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:25 schreef deadprez het volgende:
Japanners gaan weer feromonen op tienermeisjes schieten
Iets voor jou, Hermann?
wat denk jij allemaal over mijquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:25 schreef deadprez het volgende:
Iets voor jou, Hermann?
weenie, dacht dat jij het misschien wel leuk zou vindenquote:
In Japan is het verboden om overgewicht te hebben.quote:
Das waar, zonder dat volk hadden we ook geen playstations en shit gehad.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voor alle gekke shit die ze maken, maken ze ook toffe shit. dus van mij mag het
Rare jongen die Jappenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:25 schreef deadprez het volgende:
Iets voor jou, Hermann?
lkkr voor je Haasquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
In Japan is het verboden om overgewicht te hebben.
https://www.salusi.nl/verbod-tegen-overgewicht/
Moeten ze hier ook doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
In Japan is het verboden om overgewicht te hebben.
https://www.salusi.nl/verbod-tegen-overgewicht/
Met hun gekke TV spelletjes enzoquote:
dansen verbotenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:34 schreef SideEffect het volgende:
In Japan is het verboden om te dansen in discotheken.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ansen-verboden.dhtml
Zullen we daar samen gaan stappen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:34 schreef SideEffect het volgende:
wtfquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:34 schreef SideEffect het volgende:
Zou iedereen kki hard kapot dansen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:34 schreef SideEffect het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:34 schreef SideEffect het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:40 schreef Matip het volgende:
Ik dans sowieso niet.
Dansen in een discotheek
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:40 schreef Matip het volgende:
Ik dans sowieso niet.
Dansen in een discotheek
Gewoon chillen toch.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:40 schreef Matip het volgende:
Ik dans sowieso niet.
Dansen in een discotheek
Hoezo "ook"?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ben jij ook te verlegen om te dansen?
Ja toch, gewoon beetje stilstaan biertje in de hand, langslopende meisjes in hun haren kroelenquote:
gewoon met een baco boos kijkend met je matties in een hoek staan en als iemand je per ongeluk aantikt hem helemaal de tyfus in slaan.quote:
WAjoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon met een baco boos kijkend met je matties in een hoek staan en als iemand je per ongeluk aantikt hem helemaal de tyfus in slaan.
het is Japan, daar kun je gewoon met je tentakelpak anussen penetreren en niemand kijkt raar opquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:43 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja toch, gewoon beetje stilstaan biertje in de hand, langslopende meisjes in hun haren kroelen
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is Japan, daar kun je gewoon met je tentakelpak anussen penetreren en niemand kijkt raar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |