Gelukkig maar. Als je de inhoud ook zo slecht vond dan moest ik wel wenen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is wel, daar moet ik eerlijk in zijn, een parel van een gedicht.
user 2nutz diequote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Als je de inhoud ook zo slecht vond dan moest ik wel wenen.
Geil.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
user 2nutz die
zonder maar te twijfelen
pareltjes opschrijft
Oh jammer.quote:
Jij bent ook niet zo oud hoor?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik zeg je eerlijk
al ben je minderjarig
ik zou je raken
Hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geef je nou maar over aan je gevoelens.
[ afbeelding ]
hoiquote:
Geen idee, jij zegt dat ik niet veel ouder ben.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dus haha
Wat demk je dat mijn intenties zijn dan.
Jij begon over mijn gevoelensquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen idee, jij zegt dat ik niet veel ouder ben.
gailquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:03 schreef TARDIS. het volgende:
Vanaf nu ben ik het Tumblrsletje van FOK! die met allemaal gifjes met de TARDIS er in gaat reageren op mensen
ook perfect weer om binnen te blijven en het raam open te doenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:58 schreef Remqo het volgende:
Heerlijk weertje, net lekker een terrasje gepakt.
Ik kan niet wachten tot ik thuis ben van werk om de gordijnen dicht te doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook perfect weer om binnen te blijven en het raam open te doen
die zijn bij mij standaard al dichtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik thuis ben van werk om de gordijnen dicht te doen.
Ah, een professional.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die zijn bij mij standaard al dicht
quote:
hij djoekt je, met een mesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yoyoyo
it's ya boy deadprez
ik weet niet wat rijmt op deadprez
yo
Dat ben ik nu aan het doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook perfect weer om binnen te blijven en het raam open te doen
klinkt goedquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat ben ik nu aan het doen.
Raampje open, op Fok! zitten, BCS zo kijken terwijl ik op drumsticks zit te kluiven
dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben een professional, als iets eindigt met een z moet het rijmwoord ook eindigen op een z
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een haiku:
fok niet met deadprez
want hij steekt je zonder spijt
tussen je ribben
ik ga straks lekker BCS in het donker kijken, en daarna een bietje fappenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat ben ik nu aan het doen.
Raampje open, op Fok! zitten, BCS zo kijken terwijl ik op drumsticks zit te kluiven
Fezquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben een professional, als iets eindigt met een z moet het rijmwoord ook eindigen op een z
je moet mee gaan doen met punchoutbattlesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yoyoyo
it's ya boy deadprez
hij is allochtoon dus hij draagt een fez
yo
Fezzes are coolquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yoyoyo
it's ya boy deadprez
hij is allochtoon dus hij draagt een fez
yo
waarom dit steeds zeggen zonder uitleg wat punchoutbattles isquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
je moet mee gaan doen met punchoutbattles
oh wist niet dat ik het al eerder gezegd had.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom dit steeds zeggen zonder uitleg wat punchoutbattles is
wowwow zou dit niet pikken als ik tardis wasquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat ze er een vertoond hebben in die kutserie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |