Ik kan niet wachten tot ik thuis ben van werk om de gordijnen dicht te doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook perfect weer om binnen te blijven en het raam open te doen
die zijn bij mij standaard al dichtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik thuis ben van werk om de gordijnen dicht te doen.
Ah, een professional.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die zijn bij mij standaard al dicht
quote:
hij djoekt je, met een mesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yoyoyo
it's ya boy deadprez
ik weet niet wat rijmt op deadprez
yo
Dat ben ik nu aan het doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook perfect weer om binnen te blijven en het raam open te doen
klinkt goedquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat ben ik nu aan het doen.
Raampje open, op Fok! zitten, BCS zo kijken terwijl ik op drumsticks zit te kluiven
dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben een professional, als iets eindigt met een z moet het rijmwoord ook eindigen op een z
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een haiku:
fok niet met deadprez
want hij steekt je zonder spijt
tussen je ribben
ik ga straks lekker BCS in het donker kijken, en daarna een bietje fappenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat ben ik nu aan het doen.
Raampje open, op Fok! zitten, BCS zo kijken terwijl ik op drumsticks zit te kluiven
Fezquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben een professional, als iets eindigt met een z moet het rijmwoord ook eindigen op een z
je moet mee gaan doen met punchoutbattlesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yoyoyo
it's ya boy deadprez
hij is allochtoon dus hij draagt een fez
yo
Fezzes are coolquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yoyoyo
it's ya boy deadprez
hij is allochtoon dus hij draagt een fez
yo
waarom dit steeds zeggen zonder uitleg wat punchoutbattles isquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
je moet mee gaan doen met punchoutbattles
oh wist niet dat ik het al eerder gezegd had.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom dit steeds zeggen zonder uitleg wat punchoutbattles is
wowwow zou dit niet pikken als ik tardis wasquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat ze er een vertoond hebben in die kutserie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |