quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
En geen eitje ofzo, nee gewoon van woede.
Gebraden spuit 11quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh lekker, wat ben je aan het maken?
Doe je dan mee klappen uitdelen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
ik weet waar toto woont tardis
als ik het je vertel zullen we dan samen?
kom maar mijn goons wachten je opquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
ik weet waar toto woont tardis
als ik het je vertel zullen we dan samen?
wejoooquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
daaaamn ik weet niet waar je woont maar daar kom ik wel achter
welke goons flikkerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kom maar mijn goons wachten je op
[..]
wejooo
jhali sowiesoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke goons flikker
je komt amper buiten
Fatih.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke goons flikker
je komt amper buiten
met wie was je ruzie aant maken dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
Waar is iedereen waar we gisteren fittie mee hadden?
Ehh, 's ochtends met hondebrokje en tetouaribo, maar die vochten meer onderling. En 's middags weet ik niet meer :-/quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met wie was je ruzie aant maken dan?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
Waar is iedereen waar we gisteren fittie mee hadden?
dat doen ze vaker schijnbaarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ehh, 's ochtends met hondebrokje en tetouaribo, maar die vochten meer onderling. En 's middags weet ik niet meer :-/
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:16 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik wil TARDIS nomineren, dan rot hij misschien een keer op uit de SC
Nee, TARDIS. mag niet wegquote:
TARDIS > Aberellaquote:
Verdien je er wat mee?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Gevraagd aan me of ik voor een sneaker site wil schrijven ;$ zal ik doen? #carrieremaken
Nu in het begin nog niet.. maar dat komt naarmate de site groter wordt.quote:
Is vast niet lullig bedoeldquote:
Als je er zeker van bent dat het uiteindelijk wat zal opleveren....waarom niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nu in het begin nog niet.. maar dat komt naarmate de site groter wordt.... heb er opzich wel tijd voor.
True story.. ben alleen niet zo goed met websites en stuff.. maar leer ik vast wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:02 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Als je er zeker van bent dat het uiteindelijk wat zal opleveren....waarom niet?
Zou niet lezen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nu in het begin nog niet.. maar dat komt naarmate de site groter wordt.... heb er opzich wel tijd voor.
Ja gewoon altijd ja zeggen dan word je rijke boiiiquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Gevraagd aan me of ik voor een sneaker site wil schrijven ;$ zal ik doen? #carrieremaken
Tuurlijk vriend. Weet je toch.quote:
Zullen we een keer samen lezen? Met kaarslicht en thee? Lees jij de ene entry voor en ik de anderequote:
Wanneer nodig je mij eens uit...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen lezen? Met kaarslicht en thee? Lees jij de ene entry voor en ik de andere![]()
Goed idee. Lekker poėtisch zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen lezen? Met kaarslicht en thee? Lees jij de ene entry voor en ik de andere![]()
Ik heb gelijk een haiku geschreven:quote:
dat is geen haiku stuk ongelukquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ook.
Veters, ze gaan los.
Draperen door de hondepoep op de stoep.
Langzaam vergaan ze. Nat, droog.
Doe mij maar klittenband.
Heya!quote:
Rustig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |