quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:46 schreef housesoftheholy het volgende:
hint voor hzaw: daar ligt een vrouw als ze een baby uit haar vagina aan het persen is
Verdient dus wel goed, die filmpjes op YTquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Belachelijk hé.![]()
Ik ben nog goedkoper uit met mijn hypotheek.
ja, wil je meedoen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:48 schreef Matip het volgende:
[..]
Zijn jullie nou nog steeds dat teken spelletje aan het spelen?
Je hoort mij niet klagen, Peelo forever.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verdient dus wel goed, die filmpjes op YT
nieuwe miljonairsquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verdient dus wel goed, die filmpjes op YT
Ja, dat is Chloro.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:53 schreef Cyberzone het volgende:
Er is nu toch een of andere chick die halfnaakte kookprogramma's maakt op YT?
Heb je ook een huis in Peelo?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Je hoort mij niet klagen, Peelo forever.
Daar woont 'ie toch?quote:
lolquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:53 schreef Cyberzone het volgende:
Er is nu toch een of andere chick die halfnaakte kookprogramma's maakt op YT?
Edit: Gevonden!
Waarom weet je datquote:
Zo dat zou mij niet gezegd moeten worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dacht srs dat je supergirl was met die ui en shit.
Dacht srs dat je hondebrokje was met die ui en shit.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo dat zou mij niet gezegd moeten worden.
wowowowquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dacht srs dat je hondebrokje was met die ui en shit.
Ik weet dat hij sindskort verhuisd is, kennissen wonen serieus in zijn oude huis en daar komen nu allerlei kiddo's langs met de vraag of 'ie thuis is.quote:
moet je bril kopenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dacht srs dat je supergirl was met die ui en shit.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:59 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik weet dat hij sindskort verhuisd is, kennissen wonen serieus in zijn oude huis en daar komen nu allerlei kiddo's langs met de vraag of 'ie thuis is.
daaaamn ik weet niet waar je woont maar daar kom ik wel achterquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dacht srs dat je hondebrokje was met die ui en shit.
Ik wil niet stoken hoor, maar dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
daaaamn ik weet niet waar je woont maar daar kom ik wel achter
Ik kook nu. En ik pak hem.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor, maar dit kan echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |